j.yael
היי...רציתי לבקש מימי שקורא את הסיפור וחושב שהוא זקוק לשיפור כול שהוא לכתוב לי , כי אני מקבלת תגובות ממש טובות ואני שמחה על כך ,אבל אני רואה אחרי זה שמדרגים את הסיפור שלי במספרים נמוחים שאומרים שהסיפור זקוק לשיפור , אני אשמח לכבל ביקורת על הכתיבה שלי ועל היתפתחות העלילה בכללי, אז תגיבו ואני יקבל הכול בשימחה ,תודה ^_^
j.yael

ציידת שבט הברקת-פרק 10 חלק א'

j.yael 13/07/2012 1182 צפיות 7 תגובות
היי...רציתי לבקש מימי שקורא את הסיפור וחושב שהוא זקוק לשיפור כול שהוא לכתוב לי , כי אני מקבלת תגובות ממש טובות ואני שמחה על כך ,אבל אני רואה אחרי זה שמדרגים את הסיפור שלי במספרים נמוחים שאומרים שהסיפור זקוק לשיפור , אני אשמח לכבל ביקורת על הכתיבה שלי ועל היתפתחות העלילה בכללי, אז תגיבו ואני יקבל הכול בשימחה ,תודה ^_^
j.yael

התחלתי לרוץ לכיוון הכפר לא שמעתי צרחות ולא קולות התנגדות או פקודות נזרקות , משהוא לא היה בסדר.
כשנכנסתי אל הכפר הוא היה ריק מאדם, ריח של עשן היה באוויר ,אבל כבר לא ראיתי את עמוד העשן המתיימר לשמיים שראיתי מהיער.
משהוא בהחלת מוזר כאן .
רצתי לאולם החותם , גם שם לא היה אף אחד ,מה שמאוד מוזר כי בדרך כלל יש שם לפחות שני שומרים, נכנסתי פנימה.
"הלו… מישהו נימצא פו "
אין תשובה.
"ראש השבט? , אתה פו ?"
האולם היה שקט לגמרי , השקט הזה לא היה טבעי , בדרך כלל שומעים ציפורים מבחוץ אולי את הרוח נוקשת בחלון , אבל באותו רגע לא שמעתי כלום, והתחילה להתגבש בביתני הרגשה שמשהו רע מאוד אומד ליקרות .
פתאום שמעתי צעדים מאחורי, הסתובבתי במהירות והשלכתי את הסכין שלי לעבר….
"ניקול ,תיזהרי!!" צעקתי וניקול התכופפה במהירות , הסכין שלי ניתקע עמוק בקיר.
"איפו כולם ? ,מה קורה פו ,ראיתי עשן מהכפר שהייתי ביער וכשהגעתי ,לא ראיתי את מקורו , איפו ראש השבט?"
ניקול התבוננה בי לרגע ,כאילו לא יכולה לספוג את כמות השאלות שהשלכתי אלהה ואז אמרה.
"הייתה התקפה וחטפו את כולם הם אמרו שאנחנו צריכות לתת להם את הקמע אם אנחנו רוצות לראות אותם חיים עוד הפעם, מהר לכי תביאי את הקמע ,ואני יחכה לך כאן."
באותו הרגע הבנתי שהם ניסו עלי את אותו תריק ישן שהם עשו עם שרלוט, רק שהפעם הם הביאו צל הזיות מנוסה וחזק יותר בקיסמו ,עם יכולת שליטה כללית והבנת התדרים במוח , לוקח שנים לילמוד את כול זה , המורה שלי סיפר לי על הצלים האלה שמגיל קטן לימדו אותם על המוח ועל קסמי ההזיות שמשפיעים עליו , כמאת והצטערתי על זה שאני אצטרך להרוג צל כול כך כישרוני כמוהו ,הרי לא כול יום פוגשים צלים ששולטים כול כך טוב באנרגיה שלהם ,רק חבל שהוא לא ידע קצת יותר על הסיטואציה , עם הוא היה יודע שבעצם הקמע לא נימצא בכפר אלה בעולם הגלות ושניקול היא בעצם שומרת על המפתח שמוביל אליו , אולי הוא היה מצליח לסדר אותי , כנירה הוא עקב אחרי בבוקר וראה את ניקול נותנת לי בגדים ומחקה לי באולם החותם והוא חשב שאנחנו חברות.
"טוב, הגיע הזמן שתשחרר את קסם ההזיה הזה ותצא לי מהמוח, " אמרתי אל הצל.
ניקול חייכה וקולה הפך לקול גברי וערמומי "את ילדה חכמה ארין, כנירה הייתי צריך להיות יותר מקורי ולהבין שאותו הטריק לא יעבוד פעמיים." וביזמן שהצל דיבר שמתי לב שהכול סביבי כאילו נמס ומה שנישאר זה שער הכניסה לכפר , הוא תפש אותי בקסם שלו עוד ליפני שהספקתי להגיע אל הכפר וגרם לי לדמיין שאני הולכת לאולם החותם, מתוחכם מצדו.
רעשי הטבע חזרו ואני שמעתי ציפורים בשמיים וכך ידעתי שאני סופית מחוץ להזיה.
"טוב ארין ,אולי הצלחת להבין שאת בהזיה אבל חלק מי מה שאמרתי היה נכון, אני רוצה את הקמע ,ועכשיו ואם אני לא יקבל אותו, כול אנשי הכפר הולכים למות , וכדי לך למהר כי כול דקה שאנחנו מדברים פו מישהו מהכפר היקר שלך יכול למות ,אני הכנסתי את כולם להזיה אחת גדולה וכולם שם עסוקים בלהילחם אחד בשני כי גרמתי להם לחשוב שהם נלחמים בצלים שהתקיפו את הכפר , טוב אז איפו הקמע "
אמר הצל וחיוך התגבש על פניו.
מה אני יעשה
,אין לי קמע וגם את המפתח אני לא יודעת איפו למצוא,
פתאום עלה לי רעיון ותוכנית מתוחכמת החלה להירקם במוחי.


תגובות (7)

תמשיייכיי!!!

14/07/2012 15:48

היי יעל,
אז קראתי (ולמרות שאני לא קוראת עקבית, אני מגיבה) את הסיפור, וראיתי שיש כאן עלילה מאוד מעניינת, שמתפתחת לשלל כיוונים.
אבל יש לי מספר הערות.
אז קודם כל, כמנהגי, אזכיר לך שלאחר נקודה, או פסיק, או מרכאות, או סימן קריאה וסימן שאלה, אין צורך להוסיף רווח.
"שלום, שמי מארק," אמר הנער. רואה? אין רווח שצריך להוסיף מלבד לאחרי מילה.
בנוסף, אני ממליצה לבדוק שאין שגיאות כתיב בסיפור לפני שמפרסמים, כדי שהסיפור יהיה קל וחלק לקריאה. שגיאות כתיב הן עניין של מה-בכך, ולא רציניות, אבל אנשים יכולים להיות מאוד מפונקים, ואוהבים שהכל מוגש להם על צלחת של חרסינה עם עוגיות בצד. במילים אחרות – נקי וחלק, מסודר ומדוקדק.
משהו שאני רואה שאת כן עושה, וזה מאוד יפה, זה תיאורים. את מאוד משתדלת להשתמש בתיאורים, ואת משתמש בהם בצורה מאוד חכמה, שעוזרת לקורא להבין מה הולך בעלילה. למרות שכן אמליץ לך להוסיף קצת בתיאורים, עדיין לתת עוד מידע. אחד האימונים הכי טובים בנושאי אימונים שאני יכולה להמליץ לך, זה לשבת מול מראה, ולהתחיל לכתוב מה את רואה – איך את נראית, כל פרט קטן ושולי עד נקודת החן האחרונה. ואז, להעביר את הכישור הזה לסיפור – לגבי איך נראות הדמויות, הסביבה, מה הן חושבות ואיך הן מרגישות.
הקורא לא נמצא בראש שלך, וחייב וצריך ומוכרח לקבל את כל המידע על מגש של כסף.
ואחרון חביב, דבר שקשה להימנע ממנו, ועם זאת, קל לזהות – מהירות העלילה.
העלילה שלך אמנם לא יותר מדי מהירה, אבל יש חלקים שפשוט זורמים מאוד מאוד מהר, ממש בין האצבעות. הקצב העלילתי יגיע עם התיאורים, אבל מומלץ לעבוד על זה – אל תרוצי כל כך מהר, תני לאירועים זמן לקרות… לא צריך להגזים, כמובן… אבל גם לא ללכת לקיצון השני.

את עובדת מצויין, תמשיכי ככה!
אם את רוצה המלצה לגבי שיטת כתיבה – נסי להקריא לעצמך את הסיפור בקול רם, ולשמוע את מה שאת צריכה לשמוע בראש – לי זה מאוד עוזר.

מקווה שעזרתי!

15/07/2012 07:01

תודה רבה,מאוד עזרת לי,העצות שלך מאוד אמיתיות ונכונות ואני יודעת עכשיו בידיוק איפו אני צריכה להישתפר. ^_^

15/07/2012 08:54

ערב טוב לך יעלה החביבה

אהבתי את הסיפור שלך ולפי דעתי הוא מאד מאד יפה ומעניין תמשיכי כך בהצלחה ממני בקי ♥

15/07/2012 08:58

ערב טוב לך יעלה החביבה

אהבתי את הסיפור שלך ולפי דעתי הוא מאד מאד יפה ומעניין תמשיכי כך בהצלחה ממני בקי ♥

15/07/2012 08:58

מתנצלת יעל החביבה כי שיבשתי את שמך וכתבתי בטעות יעלה – סליחה אך לגבי התגובה אני משאירה אותה כפי שכתבתי סיפור יפה ומעניין ♥

15/07/2012 09:00

חחחח תודה בקי ^_^

15/07/2012 09:18
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך