j.yael
המשך סיפור ההיסטוריה של ראש השבט יבוא בפרק הבא אבל אולי יקח לי קצת זמן ליכתוב אותו כי אני נוסעת לטיול של שבוע ...אז תהנו :)

ציידת שבט הברקת-פרק 8

j.yael 28/06/2012 824 צפיות 4 תגובות
המשך סיפור ההיסטוריה של ראש השבט יבוא בפרק הבא אבל אולי יקח לי קצת זמן ליכתוב אותו כי אני נוסעת לטיול של שבוע ...אז תהנו :)

הגעתי לאולם החותם ,בכניסה עמדה אותה נערה שהביאה לי את הבגדים ,היא סימנה לי בידה לבוא אחריה, אני נעניתי לבקשתה ועקבתי אחריה לתוך האולם , היא הובילה אותי במסדרונות השונים והמסובכים ,אני אישית בחיים לא הייתי זוכרת איך להגיע ממקום למקום באולם החותם הוא יותר מידי מסובך , הגענו למסדרון שבקצהו הייתה דלת מקושתת בציורים מוזהבים והידית שלה הייתה ירוקה. "מכאן" אמרה הנערה ואני עברתי אחריה לתוך החדר.
צבע הקירות בחדר היה חום בהיר עם פסים משורטטים בירוק , בחדר היה שולחן עגול ,ליד השולחן עמד ראש השבט ועוד שלושה אנשים לבושים כמוני וכמו הנערה במדים שחורים .כולם הסתכלו אלינו כשנכנסנו ,הנערה השתחווה לראש השבט והלכה לעמוד עם השאר.
ראש השבט סימן לי בידו לשבת בכיסא שמולו וכולנו התיישבנו בשולחן. "ארין ,אני יודע שיש לך הרבה שאלות בעקבות כול מה שקרה. היום החלטתי שאת מספיק בוגרת לדעת את האמת על הכול ,אני יספר לך כול מה שאני יודע ואת תוכלי לשאול מה שתרצי אחרי זה " הנהנתי בהסכמה והוא התחיל לספר.
"ליפני שמונים ושש שנה הייתה מלחמה מאוד קשה בין הצלים לציידים ,באותה תקופה היה לצלים יתרון עצום על הציידים כי הם השתמשו במרב כוכם ואנו הגבלנו את עצמנו רק עד לשלב השני בכוחנו, כי לא רצינו לקחת את הסיכון בלהיות חסרי שליטה בכוחותינו ,באותה תקופה היו מלכים ומלכות לציידים ולצלים ולא היינו מופרדים לשבטים , לנו הייתה נסיכה בשם נוריאל היא הייתה חזקה ומרהיבה בכוחותיה, היא הייתה בעלת הכוח הגדול ביתור שניראה על כול השבטים ליצירת חותמים, והיא חשבה על פתרון למלחמה, היא הרגה צל אחד מכול סוג ואספה את דמם של הצלים ,היא לקחה אבן ברקת וחרתה אלהה את החותם באותיות עמוקות והכניסה לשם את דמם של הצלים וחתמה הכול ביחד וכך נוצר הקמע האגדי שכיום רק מאתים יודעים על קיומו ,הקמע הזה משפיע על כול הצלים מכול הסוגים, ומונע מהם להגיע לכוחותם המלאים ,הקמע משפיעה אליהם ומאז הם נהיו חלשים בהרבה ממה שהיו קודם , וכך נגמרה המלחמה והציידים ניצחו והצלים חזרו למקומם . מאותו הרגע התנו למלוכת הציידים תפקיד נוסף שעבר מדור לדור ,והוא שמירת הקמע בטוח מכול צל ובכול מחיר , וכך עברו להם 10 שנים ונסיכה חדשה נולדה ושמה היה ליה . ככול שליה גדלה כך הבחינו שמשהו בא לא כשורה ,וכשהגיע לגיל 16 ועברה את טקס החותם גילו משהוא מדהים ,ליה נולדה עם ארבע שלבים לקסם. אז לא ידעו מזה השלב הרביעי אבל שיערו שאם הם יחתמו את השלב השלישי היא לא תצליח להגיע אל הרביעי . אבל לצערנו הם תעו יום אחד הגיע מתקפת צלים על הממלכה והם הרגו את המלכה ואת המלך מול עיניה של הנסיכה ליה ,ואז השלב הרביעי החל ,כנראה כאשר הרגשות משתלטים על המוח השלב הרביעי מגיע ,הילה לבנה עטפה את ליה ועיינה הפכו לבנות וזוהרות ,כוחה היה לא יאמן ,אבל כמו שאת יודעת כשאנו הציידים עוברים את השלב השלישי אנחנו נעים על צרכים בסיסיים ,והצורך הבסיסי בשלב הרביעי הוא להרוג , היא הרגה את כולם , גם את הצלים וגם את כול יושבי הכפר הקרוב לטירה , כוחה לא היה מובן היא כאילו יכלה לשאוב את האנרגיה שבתוך גוף הקורבן ולהרגו , היא בעצם יכלה להשתמש בכול כוחות הציידים הקיימים היא הייתה גרסה משוכללת של שבט המעתיקים, אחרי אותו מיקרה , כשהנסיכה סוף סוף התעוררה מהשלב הרביעי היא הייתה במצב נוראי ,היא הייתה גוססת ,אחד האנשים שנישאר בחיים ,מיפני שהיה בדרך לכפר והגיע אחרי כול הנעשה וראה הכול מבחוץ לכפר וממרחק, לקח את הנסיכה , והביא אותה לכפר הקרוב ,שם תיפלו בא עד שמצה השתפר .אבל אחרי שהוא סיפר להם מה שהוא ראה, הפחד החל לחלחל באנשים ,חלק מהם החלו לומר שצריח להשמיד את הנסיכה שהיא לא יציבה וכוחה רב מידי והיא מסוכת לכולם , כשהנסיכה הצעירה התעוררה ונזכרה בכול מה שעשתה כאב הציף את ליבה והיא ברחה אל עולם שהיום אנחנו קוראים לו עולם הגלות , בעולם הזה חיים יצורים שנקראים 'בני אדם' הם חיים שם ולא מודעים לקיומנו , שם חיים גם צלים וגם ציידים שהוגלו משתי הממלכות ,משומה שם הצלים והציידים חיים בשלום זה עם זה הם התחלו להתרגל ולאהוב את אורך החיים האנושי. לשם הנסיכה ליה הגיע וחייה חיי שלווה ושלום ולא חזרה מעולם לציידים , שומרי המלוכה המאטים שנשארו חיפשו אותה שנים ,וכשמצאו אותה גילו שהיא התחתנה עם צל פסיכולוגי ושנולדו לה ילדה בשם רורי וילד בשם ניאו ,{ צלים פסיכולוגיים הם שדרוג של צלי הזיות הם התפתחו בעולם בני האדם והם אף פעם לא היו קשורים למלחמות בין הצלים לציידים, הם חיו בשלום עם כולם ,אבל היו כמה מבניהם שהיו חזקים מאוד והם הפכו לשכירי חרב של הצלים שניצלו את כוחם} שומרי המלוכה אמרו למלכה ליה שזה מסכן מידי להשאיר את הקמע ואת הנסיכה רורי בעולם בני האדם ,ושהן צריחות לחזור איתם לממלכת הציידים , ליה לא רצתה לחזור ואמרה להם לקחת את הקמע עם הם רוצים , אבל כששומרי המלוכה ניסו לקחת את הקמע הם גילו שהמלכה נוראיל , חתמה את הקמע ככה שרק ילדי המלוכה יוכלו להחזיק בו , כשליה גילתה זאת היא אמרה שהיא נשבעת להגן על הקמע בכול מחיר ושגם בתה הבחורה ,רורי, תעשה זאת שומרי המלוכה הסכימו אבל אמרו שהם תמיד ישימו עין על הבית שלהם וכך הם נפרדו לשלום, היו שנים של שלום ורורי וניאו גדלו רורי הייתה כבר בגיל 20 וניאו היה בגיל 18 במשך השנים גילו עובדה מעניינת , רורי הייתה כמו שקוראים לזה היום 'חצוית דם' זאת אומרת שהיא יכלה לעשות גם מה שצלים מסוגלים לעשות וגם מה שציידים מסוגלים לעשות לאומת זאת ניאו היה יכול להשתמש רק בכוחות הצלים שלו ,"


תגובות (4)

וואו ההיסטוריה הזאת ממש ממש מעניינת, הלוואי וזה מה שהייתי צריכה ללמוד בבית ספר חחחחחח.
הכתיבה שלך ממש טובה ומסקרנת! תהני בטיול שלך, ותמשיכי הכי מהר שאת יכולה!! D:

29/06/2012 09:11

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/06/2012 13:30

תהנייי!!!!! ותמשיכי מיד כשתחזריייי!!!!!!!!

30/06/2012 00:26

מהמם תמשיכי ממש ממש ממש ממש מהר

30/06/2012 11:59
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך