זו פעם ראשונה שאני מעלה סיפור, מקווה שתיהנו :)

הממלכה הדרומית

06/12/2013 679 צפיות 4 תגובות
זו פעם ראשונה שאני מעלה סיפור, מקווה שתיהנו :)

כשהאנטר נולדה, אימה ידעה מיד שהיא תהיה ציידת. שיניה גדלו מהר והיא הייתה חזקה כבר מגיל צעיר מאוד. היא הפסיקה לינוק כאשר הייתה בת כמה חודשים בלבד, משום ששיניה וציפורניה היו פוצעים את לילי, שזו התינוקת השלישית שלה. היא הייתה המהירה ביותר בגן, וגברה על כולם, אפילו על הבנים בקרבות מגע שהיו עורכים בינהם. איתה בגן היו מכשפים, לפרקונים, קנטאורים, גמדים, פיות, אלפים, ענקים ועוד המון סוגים של יצורים קסומים.
אחרי הגן, בגיל 6, היו מחלקים את היצורים לבתי הספר, לפי מקצועות. האנטר נשלחה לבית הספר לציידים, והייתה הפיה היחידה במקצוע. בית הספר קיבל את שמו, "הקאסטל" לפני יתר זמן משמישהו יכול לזכור, ומעולם אף אחד לא העלה על דעתו לשנות אותו. בבתי הספר לומדים באופן רגיל עד גיל 16, כל אחד במסלול שבחרו בשבילו הוריו, בגיל 16 כל יצור מקבל משימה שהממונים נותנים לו אחרי חודשים של מחשבה, ואז, כאשר עוברים את המשימה נחשבים לבוגרים ויש בפניי כל יצור שתי אפשרויות: לסיים את הלימודים כבוגר, או להתחיל לחיות כיצורים עצמאיים.

האנטר לא רק הייתה התלמידה הכי מוכשרת, חרוצה ונבונה בכיתתה, אם לא בכל בית הספר, גם היו לה החן ויופי הנשגב של פיית יער, שנחשבו ליפות וחכמו בהרבה מפיות הים, השדה, המדבר והחורש. עם כל שנה שעברה גדלה האנטר התפתחה גם מבחינה פיזית וגם מבחינה שכלית, כולם הכירו את השם 'האנטר' וכולם ידעו למה ההיא מסוגלת. 2 אחיה הגדולים כבר מזמן לא גרו עימה ועם אימה, הם כבר קודמו בדרגות ועבדו עם הממונים. לפעמים היו חוזרים לבית שלהם במעבי היער כדי לבכר, אך מעולם לא היה להם פנאי להישאר ליותר מימים אחדים, כיוון שעולם הקסם היה מעורער מאז שהקוסם הגדול מת ומעולם לא נמצא לו יורש, והממונים צריכים גם למשול בעולם הקסם, עד שימצא היורש.
האנטר אהבה את בית הספר. "הקאסטל" היה המקום האהוב עליה ביותר בכל הממלכה הדרומית של עולם הקסם, ובעיקר את אולם האימונים הגדול, בו למדה להטיל כידון, להשחיז חרב ולהלחם. היא אהבה את שיעורי היסטוריה שלמדה בהם על מלכים גדולים שהיו קרובים לעולם הקסם, על מכשפים וקוסמים שנלחמו כנגד בני אדם אנושיים כדי להציל את הממלכה הסודית שיצורי הקסם חיים בה. לא היו לה חברים. היא הייתה דמות מאוד מדוברת בין קותלי בית הספר, אך כל מי שניסה להתחבר אליה היא הייתה הודפת מעליה ונועלת אותו מחוץ לחומות ההגנה שבנתה לעצמה. לדעתה בית הספר לא היה מקום לחברים ומשחקים, אם היא רוצה להפוך לציידת הכי טובה שעולם הקסמים ראה היא צריכה לעבוד, ולעבוד קשה. הפעמים היחידות שהרשתה לעצמה להירגע ולחשוב על דברים שלא קשורים למטלות ושיעורי בית היו הערבים, בהם הייתה חוזרת הביתה וחולקת עם לילי את חוויות יומה, ואז היו פונות להכין ביחד ארוחת ערב וממתינות לאביה ג'וזף, לארוחה.

כאשר למדה הייתה צריכה האנטר להסתיר את כנפיה הירוקות והעדינות כדי שלא יפריעו לה במהלך האימונים וזה גרם לכאבים איומים לפעמים ולילי הייתה מעסה לה אותן בעדינות בלילות, ועוזרת לה לקשור אותן בעזרת רצועת משי דקה, כחולה כצבע עיניה, כמו שמי הבוקר בעת הזריחה המעירה לחיים את כל היצורים הקסומים, שאותה כמובן תפרה האנטר בעצמה.
בתור פיה היו להאנטר חובות כלפי היערות ולא רק כלפי הלימודים. כדי למלא חובות אלו היה עליה ללכת פעם בשבוע ליער לשוחח עם החיות, לשאול לשלומן ולבדוק שהאיזון העדין ביערות לא הופר, שהטל לא מאחר בבוקר, שהעצים מקבלים מים כדרוש וששיחי הוורידים לא עצובים ובודדים. האנטר בילתה את השעות שלה ביער ברצון ובאהבה, הארנבות והציפורים היו חבריה הקרובים, האיילות והדגים היו הקהל שלה כאשר ישבה על שפת הנהר ושרה להם נעימות שהמציאה בעצמה, הדובים, חתולי הבר והסוסים אהבו לשמוע את האגדות שסיפרה להם מכל מקום בעולם, מהממלכה הצפונית בארץ הקסומה, ועל לטורקיה החמה שבעולם האנושי. הם היו מדברים איתה בקולות קטנים, שלא דומים לשום צליל אחר בעולם. היא הייתה מדברת איתם כמעט בלי להוציא קול כאשר הניעה את שפתיה, והם היו מסתכלים עליה בכמיהה, בהערצה, בסקרנות ובחוכמה. מדי פעם הייתה חושבת לעצמה שהעיניים של החיות עצובות תמיד. גם כשזה בכלל לא נכון. כל יצורי היער היו מחכים לרגע הזה, בו יראו את שיערה האדמוני, כמו פרי עץ הפיטנגו ואת עורה הבהיר והמנומש. כמו כל שאר פיות היער היא מושלמת, וכמו כל הציידים, היא קטלנית.

תפקיד הציידים היה לחצות את השער לעולם האנושי בימים שנקראים "הימים החשוכים" – בימים אלה אין ירח בשמים והקסם חלש מאוד, ולכן לבני האדם אין גישה לשער המעבר- לחפש יצורים קסומים שביצעו פשעים וברחו מעולם הקסם, יצורים עם פוטנציאל לחשוף את הארץ הקסומה או יצורים שנפלו בטעות. ללכוד אותם, ולהחזיר אותם מעבר לשער ולכלוא אותם. בעולם הקסם קיימים הרב תפקידים שנועדו לשמור על סודות הקסם מפני בני האדם האנושיים ולשמור על הגבול בין העולמות; יש שומרים, שתפקידם פשוט כשמעו הוא לשמור על השער מפני בני אנוש ויצורים כאחד. קיימים המכסים, שתפקידם הוא לכסות בכל מחיר אחר קסם שנחשף, יש את הציידים, את אנשי המודיעין האוספים מידע כפי יכולתם על העולם האנושי ומחביאים אותו בבניין "המועצה", יש את המרגלים שעובדים בשיתוף עם המודיעין. אלו התפקידים הנחשקים ביותר, אך התפקיד הכי נחשב היה ציידים. את רוב בני הנוער הקסומים העולם האנושי ריתק והקסים ולכן הלכו להיות מרגלים.
בסופו של דבר כל אחד מצא לאן להשתייך, לא נותר יצור שלא מצא מסלול למידה המתאים לו, בין אם זה מסלול למידה גבוה בדרגות כמו המקצועות הנלמדים ב "קאסטל" ובין אם זה היה מסלול לימודים של מקצועות פחות נשגבים, כמו טבחים, סייסים, רופאים וכו'.. בהיררכיה של עולם הקסמים היו דרגות ברורות ביותר, הדרגה הגבוה ביותר הייתה של הממונים. אף אחד בעולם הקסמים לא הכיר אותם, לא ידע אילו יצורים הם, בני כמה הם ובטח שלא לדבר על איך שהם נראים, או שמותיהם. רק שומרי הראש שהם והמקורבים אליהם ביותר זכו לראות אותם. עולם הקסם התחלק לשתי ממלכות, הממלכה הצפונית והממלכה הדרומית, בראש שתי הממלכות עמדו פיות, אחיות, אחת היא פיית החורף, והשנייה כמובן פיית הקיץ. שתי האחיות היו נשואות לאלפים, ואהבו אחת את השנייה אהבה עזה. כל אחת מהממלכות הייתה מחולקת למחוזות, בממלכה הצפונית 7 מחוזות, ובדרומית 6, האנטר ומשפחתה חיו במחוז ה 2, שברובו היה יערות עד.
האנטר היא פיה חכמה ומחושבת ומעולם לא פעלה לפי הרגש. השכל הוא אדונה וההיגיון הוא מוליך אותה ומעולם לא עשתה מעשה פזיז או בלתי מחושב, היא גם ידעה בנוסף כיצד חיה יראו, בתקווה שהכל יתנהל כפי שהיא מתכננת, וששום גורם זר לא יפריע לה. בעוד שבוע, ביום שלישי תחגוג את יום הולדתה ה-16, זו שתשנה את חיה ותקבע אם כל התכניות שלה יתממשו או ירדו לטמיון.


תגובות (4)

אהבתי את מעיין המיקס שעשית בין כמה ספרים(מחוננת, יצורים יפיפיים וכנפיים) ואת הנגיעות שלך.
את כותבת ממש יפה וכדאי לך להמשיך:)

06/12/2013 11:08

אם להיות כנה, אף פעם לא קראתי את יצורים יפהפיים וכנפיים (מובכת..) חחחח אבל כן קיבלתי השראה ממחוננת :) ותודה רבה :*

06/12/2013 12:03

רק ראיתי את השם וחשבתי על מחוננת … לא יודעת למה, או שכן יודעת למה? חחח (:
הפרק קצת ארוך וזה מקשה על הקריאה אבל את כותבת ממש יפה !
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי גם 3>

06/12/2013 12:08

אויי עכשיו שמתח לב שזה ארוך… תודה על ההערה :)
ואני אקרא!

06/12/2013 16:43
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך