פיות אפלות
http://www.facebook.com/Pywtplwt auuv fhbhxv :)

צל ואור,בודדה פרק 2

פיות אפלות 24/09/2012 783 צפיות 6 תגובות
http://www.facebook.com/Pywtplwt auuv fhbhxv :)

מרין רצה לחדר המחשבים,היא חשבה שהמחברת עדיין שם אך כשהגיעה היה מאוחר מידי,המחברת הסגולה שלה לא הייתה שם,היא החליטה לחזור לכיתה לפני שתגמר ההפסקה ולחשוב קצת,היא אהבה לשבת לבד בכיתה ולחשוב,היא התחילה ללכת לכיתה כשהוא עצר אותה "היי,אני חדש כאן,את יכולה לומר לי בבקשה איפה כיתה יב 4?" שאל הבחור עם העיניים הירוקות
"אני בדיוק הולכת לשם"אמרה
"איזה יופי,זה אומר שאנחנו לומדים ביחד,דרך אגב קוראים לי אדם"אמר בחביבות
"נעים מאוד,אדם" אמרה
"ולך איך קוראים"שאל אדם,למרות שידע את שמה,היא הייתה הסיבה לכך שבא הנה בכלל,הוא ידע עליה כמעט הכל.
" אני מרין" אמרה בשקט מרין,היא לא הייתה רגילה להיות בחברת אנשים נחמדים,הבחורה היחידה שהייתה נחמדה כלפיה זאת אלי,המלאכית השומרת שלה.
"אז אתה לא מכיר שאן אף אחד" שאלה אותו מרין
"רק אותך" אמר "ואת אלי,את מכירה אותה? למדנו ביחד ביסודי"
"אבל היא לא מכאן במקור,היא עברה לכאן מספרד" מרין ידע שאלי היא מלאכית,היא גילתה את זה לפני שלוש שנים בנשף סיום שנת הלימודים והיא ידעה שאלי לא מספרד.
"באתי מהמקום שהיא באה ממנו"

", פגשת את הבחור החדש,אדם?" שאלה מרין את חברתה אלי "כן"אמרה אלי בקצרה ,ברור שהיא פגשה אותו הם גדלו יחד,הם למדו יחד ושיחקו יחד בילדותם,היא גם הכירה טוב את אחיו הגדול שבטח עכשיו הפך להיות המלווה שלו,לכול מלאך יש אח מלווה,לה יש את שרה אחותה הגדולה היא המלווה שלה במשימה הזאת.
"הוא אמר שהוא מכיר אותך,שלמדתם יחד ביסודי" המשיכה מרין "אבל זה לא הגיוני כי את לא מכאן,וגם לא מספרד"
"הוא אומר אמת.מרין,באמת למדנו יחד אבל זה לא היה ביסודי זה היה באקדמיה של המלאכים
"אז גם הוא מלאך שומר?" שאלה מרין "לא,הוא מלאך מוות,ואם הוא כאן זה אומר שיש לו משימה"
"אבל הוא נרא לי בחור נחמד,זה לא יכול להיות שהוא מלאך מוות." אמרה מרין ,היא הרגישה מבולבלת איך יכול להיות שבנאדם כזה נחמד יהיה מלאך מוות.
"הוא באמת נחמד,הוא הזמין אותי לנשף המסכות שהוא עורך בביתו מחר,הוא אמר שגם את יכולה לבוא.זה נראה כאילו הוא ממש מחבב אותך"

אלי הרגישה שהיא צריכה לדבר עם מישהו,היא לא ידע עם מי,למרין היא לא יכלה לספר שיש לה תחושה רעה בקשר לעתידה,היא לא יכלה לסכן אותה בזה.זה שמרין גילתה שהיא מלאכית היה מסוכן מספיק,היא לא יכלה להרשות לעצמה לסכן את מרין יותר ושרה אחותה הגדולה לא תבין.נשאר רק אדם אחד שאליו היא יכולה ללכת והאדם הזה,יותר נכון הלאך הזה הוא אדם.
"איך אפשר לעזור?" אמר האיש הצעיר שעמד בדלת "אדם נמצא?" שאלה
"כן,אפשר לדעת מי רוצה אותו?"שאל הבחור
"דניאל,אתה לא מזהה אותי"האיש נראה מופתע,הוא לא ציפה לשמועה את שמו.
"זאת אני,אלי.למדתי עם אח שלך באקדמיה"
"נכון…גדלת,את יודעת.את נראת כימעט כמו אישה"אמר
"תודה…אז אני יכולה להיכנס.אדם בבית?"
"כן,כנסי"

"מה את עושה כאן?" שאל אדם,"זה בדיוק מה שבאתי לשאול אותך,אדם,מה לעזאזל אתה עושה כאן"
"יש לי משימה" אמר "וגם הודעה ממלאכי הגורל" מלאכי הגורל הם המלאכים שקובעים את גורלם של בני האנוש ושל שאר הלאכים,הם מחליטים איזה מלאך תיהיה,הם גם קובעים את העונשים למלאכים חוטאים ואם יש להם הודעה בשבילך זה לא סימן טוב.
"בשבילי?" שאלה אלי וממבטה ניכר שהיא מפחדת
"לצערי כן"אמר אדם
"מה הם רוצים?"
"הם יודעים שבת האנוש שלך גילתה את האמת,ושאת לא ניסית אפילו להסתיר את זה ממנה" הוא צדק היא יכלה לשקר למרין,היא יכלה לומר לה שזה לא נכון שהיא לא מלאכית, אבל היא לא עשתה זאת במקום זה היא סיפרה לה את האמת,והיא ידעה שאם מלאכי הגורל יגלו את זה הם יענישו אותה ואת מרין.
"הם שלחו אותי להגיד לך שהתפיק שלך כאן נגמר,את חוזרת לגן העדן לעוד שנה בהקדמיה למלאכים" אמר אדם
"ומה עם מרין,היא צריכה אותי"
"אל תדאגי לה,עוד פחות משנה היא תיהיה רק עוד נשמה אבודה,בדרך לגן העדן"
היא לא האמינה למה שהיא שמועת,לא יכול להיות שזה העונש,לא יכול להיות שבגללה מרין תמות.היא לא יכלה להיות כאן יותר ,היא הייתה חייבת לצאת לנשום קצת אוויר צח היא יצאה בריצה מביתו של אדם.
"אני מקווה שתבואו מחר לנשף שלי"צעק מאחוריה אדם……


תגובות (6)

תמשיכי

24/09/2012 12:06

סיפור מאד מושקע ארוך וכתוב נפלא אהבתי מאד מאד גמר חתימה טובה באהבה בקי ♥

24/09/2012 12:09

קראתי את שני הפרקים עכשיו, ואהבתי!
העלילה מעניינת ומקורית.
רואים שיש לך כישרון.
מחכה להמשך, ובהצלחה =]
נ.ב- יש לי כמה הארות בונות, אם ברצונך לשמוע אני אשלח לך באימייל.

24/09/2012 14:33

אני אשמח לשמוע…
את יכולה להיכנס לדף שלי בפייסבוק ולשלוח לי כהודעה פרטית ועל הדרך גם לעשות לייק
http://www.facebook.com/Pywtplwt
נ.ב
אני יודעת שיש לי שגיאות כתיב אם זה קשור לזה חחח

27/09/2012 05:01

אמממ
כשכתבת מלאכית
חשבתי שאלי ממש טובה ונחמדה שזאת תכונת האופי שלה
לא חשבתי שהיא באמת מלאכית
ותרפרטי איך מרין גילתה שאלי היא מלאכית
והעלילה מתקדמת מהר מידי
תתארי את אלי
אני לא בראש של הדמות, אז אני לא יודעת איך היא ניראת.

27/09/2012 05:15

האמת שהתכוונתי שהפרקים הראשונים יהיה כמו הקדמה כי הסיפור האמתי מתחיל רק בפרק 3 או 4 אני לא זוכרת…..
זאת הקדמה כזאת רק בשביל שתדעו מי היא כל דמות הסיפור מתחיל רק אחרי שהם מתפצלות….אבל אני לוקחת את מה שאמרת לתשומת לבי……

27/09/2012 05:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך