צל ואור פרק 5

פיות אפלות 17/12/2012 674 צפיות 2 תגובות

"אלי"
אמר קול ,"אלי זה אני" הקול נשמע קרוב כל כך כמו לחישה בתוך מוחה,היא הסתובבה ולא ראתבה דבר."אני לא באמת כאן אבל את יכולה לשמוע אותי"
"דניאל?" שאלה
"כן"
"איך אני שומעת אותך?" היא הייתה עייפה מידי ועצובה מידי אך כששמעה את קולו היא חשה טוב יותר.
"זה לא משנה עכשיו"אמר דניאל "אני רק רוצה שתדעי שנפרדתי ממרין בשמך".
"ואיך היא קב…" התחילה לשאול אלי אך דניאל עצר אותה "עדיף שלא תדברי,שהשומרים לא ישימו לב"המשיך ואמר דניאל "היא קיבלה את זה קשה,היא קצת עצובה וכועסת אבל זה יעבור לה.אני בטוח," אני צריך ללכת עכיו,נדבר יותר מאוחר.תהיה חזקה,הכל יהיה בסדר"
"דניאל" אמרה בלחש אלי,ואחד השומרים ששמע אותה שאל אם הכל בסדר.

"אלישג,המנהלת אולגה רוצה לפגוש אותך" אמר השומר הגדול שעמד בכניסה לאקדמיה
אלי צעדה במסדרונות בית הספר שהיו עמוסים בתלמים עם תלבושת לבנה צהובה,כולם נראו לה קודרים,עצובים,לא כמו שזכרה אותם מהשנים שעוד הייתה תלמידה כאן.
חדרה של המנהלת אולגה היה בקצה של אחת החצרות המפוארות של בית הספר,היו לה הרבה זיכרונות מהחצר הזו היא לעולם לא חשבה שהחצר היפה והמטופחת של אולגה תהפוך להיות גן קוצני שכזה.
"אפשר להכנס?" שאלה
"בטח.חיקינו לך"אמרה אולגה בלבביות לא אופינית
"הכנסי,אלישג"
מלבד המנהלת ישבו בחדר שני גברים בחליפות ומיס אורלין,אחת המורות בבית הספר.
"אלישג את בטח זוכרת את מיס אורלין,נמורה לסיפרות בני אנוש?" שאלה אולגה
"כן גברתי אני זוכרת אותה אך ברשותיך הייתי מעדיפה שתקראי לי אלי" אלי לא אהבה את השם המלאכי שלה היא תמיד אעדיפה את שמות בני האנוש,לכן כשיצא למשימתה הראשונה היא שינתה את שמה.
"אני רוצה שתכירי גם את ראובן ורפאל.הם יהיו שומרי הראש שלך מעכשיו אלישג,הם ידאגו לכול צרכיך וישמרו ויודאו שהתנהגותיך ראויה"
"כן גברתי" אמרה אלי,היא ידע שאסור לה להיות בעיתית,היא שמע הרבה סיפורים על רשעותה של האישה בשחור,אולזגה.
"טוב,אם כך את משוחררת.מצפה לך שנה קשה אבל אני בטוחה שאם קצת מאמץ את תצליחי לעבור אותה.את נראת לי בחורה חזקה לא כמו כל המלאכים החוטאים.את תהיה בסדר.עכשיו מיס אורלין תראה לך את חדריך ובסוף היום אני מצה לראותך שוב במסרדי"

"הנה מערכת השעות שלך.אלי?נכון" אמרה השותפה החדשה של אלי כשנכנסה לחדר" כן, תודה" היא הושיתה לה את הדף ואמרה "דרך הגב אני רייצ'ל"
המערכת של ההקדמה היתה דומה למערכת של השנים הראשונות שלה כאן למרות שהיו בה מקצועות שלו הכירה.בראש הדף היה כתוב:

מערכת שעות של שנת ההשלמה:
יום א:
1.מבוא לאומנויות לחימה עתיקות
2.אומנויות לחימה עתיקות-לחימה בחרב
3.ספרות בני מלאכים
4.שעת התייחדות
5.פיסול באבן/שירה/משחק/ציור
6.צרפתית/ספרדית

יום ב:
1.ספרות בני אנוש
2.ספרות בני מלאכים
3.שעת התיחדות
4.פיסול באבן
5.אומנויות לחימה עתיקות לחימה בחרב
6.מדע וטכנולוגיה
7.ספרדית
8.ספרדית

יום ג:
1.מבוא לאומנויות לחימה עתיקות
2.אומנויות לחימה עתיקות
3.שעת התיחדות
4.מדע וטכנולוגיה
5.ספרות בני מלאכים
6.ספרות בני אנוש

יום ד:
1.שעת התיחדות
2.ספרדית
3.תנך
4.הברית החדשה
5.מדע וטכנולוגיה
6.שעת משימה
7.ספרות בני מלאכים

"לכול תלמידי שנת ההשלמה יש את אותה מערכת?" שאלה אלי כשסיימה לקרוא את המערכת
"לא.רק לחוטאים,יש גם את אלו שזכו ללמוד שוב שהלמידה שלהם היא פרס לא עונש כמו אצלנו להם אנחנו קוראים הזוכים.אני מבינה שעוד לא פגשת את בן…" אמרה ריי השותפה לחדר.
"בן?מי זה בן?"
"בן הוא הראש.הוא מחליט לאיזה מעמד תשתייכי בשנת הלימודים.הוא מחליט אם תהיה אחת מהמקובלים,מנמעגל הראשון או מהמנודים המעגל השלישי.אני שייכת למעגל השני"
"למה יש כאן מעמדות?גם לזוכים יש את כל הזבל הזה?" שאלה אלי."אני לא יודעת אסור לנו להתערב בפוליטיקה שלהם.אנחנו המיעוט הם הרוב.אנחנו רק 27 תלמידים,הם יותר ממאה" המשיכה ריי " "הם האדונים,אנחנו הזבל".אלי לא ידע מה לומר,כשהיא הייתה תלמידה רגילה היא לא ידעה את כל זה.את כל עיניין המעמדות,"ומה זה שעת התייחדות?אם מה צריך להתייחד?"
"אם הכאב,אם הסבל והפחד הכי גדול שלך" אמרה אלי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"אז זה נכון?אלי עזבה?"שאל אדם
"כנראה,אתה אמור לדעת לא?אתה הרי כמוה"אמרה בזלזול מרין
"רק ניסיתי להיות נחמד את יודעת,לא צריך לאכול אותי"
"אני מצטערת,לא התכוונתי להיות רעה.כן,אלי עזבה" אמרה בעצב. למרות שעבר כמעט שבוע זה עדיין היה לה קשה.היא הרגישה את הדמעות שרוצות לפרוץ.היא לא רצתה לבכות ליד אדם לכן היא רצה לכיתה .הוא לא הבין מה יש לה,מדוע היא כל כך רגישה


תגובות (2)

רונית אני דורשת המשך !!!

17/12/2012 11:08

מי זאת רונית? חחחחח……ויהיה המשך

17/12/2012 11:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך