יעלילי
מה דעתכם, סליחה שכל כך קצר פשוט בוקר ויכולים לפספסשני פרקים.

קוסמות- פרק 9 (בבקשה להגיב!!!!!!!)

יעלילי 02/10/2013 670 צפיות תגובה אחת
מה דעתכם, סליחה שכל כך קצר פשוט בוקר ויכולים לפספסשני פרקים.

ג'סי מיהרה לצאת עם התלמידים מהכיתה, היא אמנם החלימה מין הקללה אבל לא לגמרי ולפעמים פתאום הרגישה סחרחורת קלה או כאב בראש. פתאום בעודה מהרהרת נחתה יד גדולה על כתפה וסובבה אותה. זה היה פרופסור רוברט. "בואי אל חדר הלימוד שלי בערב בתשע." אמר ונתן לה אישור לצאת אחרי תשע בערב לחדר הלימוד שלו (חדר לימוד זה כיתה קטנה של מורה מסוים ששם הוא מעביר את השיעורים הפרטיים ונפגש עם הורים ותלמידים אם צריך).
היא נאנחה והלכה אל שיעור המצאת לחשים ואחריו שפה עתיקה.
בדרך לכיתה של פרופסור פדורוב נתקלה ג'סי בקטרינה, ג'סי התחילה להיות יותר קרירה אליה והיום קטרינה הייתה עם שתי צמות קצרצרות שקיפצו מעלה מטה בזמן שדילגה "היי, ג'סי מה נשמע? שמעי אנחנו לבד כאן במסדרון, ועוד מעט הוא יתמלא תלמידים, אז אני רוצה להראות לחש כייפי שהמצאתי. טוב?" קטרינה הביטה בג'סי במבט מתחנן וג'סי נכנעה "טוב, נו, תראי לי." וקטרינה חייכה, היה משהו מוזר בחיוך שלה משהו שמשתנה ופתאום בהבזק היא הפכה למפלצת האיומה ההיא, ג'סי נפלה לאחור על ראשה והתגלגלה כדי לא לחטוף מכה רצינית מידי, קטרינה חייכה וחשפה שיניים לבנות וחדות, והיא חזרה להיות בן אדם. ולאחר עוד רגע היא קפצצה בהתרגשות, "זה הצליח! זה הצליח!" וג'סי ראתה שהיא מסתכלת על שדונים אדומים שגיחכו לעברה של ג'סי והיא הסיקה שקטרינה ניסתה להפחיד אותה והצליחה בכך. בינתיים קטרינה לא שמה לב אליה והמשיכה במסדרון, ג'סי חייבה לגרור את עצמה לכיתה של פרופסור פדורוב והיא שמעה את הצלצול במעורפל והיא נפלה ארצה.


תגובות (1)

תמשיכיייי

02/10/2013 07:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך