מקווה שתרשמו, אני אתחיל להכניס את הדמויות, אני חושב, כבר מפרק הבא... והפרקים הבאים יהיו יותר עוצמתיים הפרק הראשון היה רק מן הקדמה כזאת... ו... מקווה שתרשמו :)

קוסמים אפלים: ההתחלה- הרשמה

08/11/2014 667 צפיות 9 תגובות
מקווה שתרשמו, אני אתחיל להכניס את הדמויות, אני חושב, כבר מפרק הבא... והפרקים הבאים יהיו יותר עוצמתיים הפרק הראשון היה רק מן הקדמה כזאת... ו... מקווה שתרשמו :)

פרסמתי כבר את הפרק הראשון, הוא נמצא בדף הפרופיל שלי, בפרקים הבאים יהיו יותר אקשן, מתח, אהבות, סכנות…

אתם יכולים גם פשוט רק להרשם בלי לקרוא את הפרק הראשון:
להרשמה:

שם:
יצור: קוסם\ מכשף \ אלף\ איש זאב\ ערפד\ שד\ פיה\ גמד\ דרקון\ מפלצת.
תיאור – (מראה) :
אופי:
מקום סביבה טבעי שהוא בדרך כלל נמצא בו:
רקע:
משהו להוסיף:


תגובות (9)

שם: אלנה וירלנד
ערפדית
מראה: שיער חום חלק ארוך שפתיים ורדרדות עור בהיר גובה 1.62 גוף שעון חול.
אופי: ביישנית לעיתים מרגישה לא שייכת לחברה מנסה למצוא חברים חדשים רגישה עדינה לא אוהבת לשתות דם אדם (שותה רק דם חיות) רגישה לא יכולה לפגוע באף אחד (יסורי מצפון) תתן הכול בשביל חבריה אופטימית ותלך אחרי מה שההיא מאמינה בו.
מקום שהיא נמצאת: ליד היער יש בית קטן שהיא גרה שם. זה המקום שהכי נגיש לה
רקע: ערפד שינה אותה והרג את משפחתה כשהכריח אותה לשתות דם אדם היא הרגה אותו. מאז היא נשבעה שהיא לא הורגת אף אחד.

מקווה שהיא בסדר ((; אודה לך עם תעשי גם שמישהו יתאהב בה וזה נשמע סיפור מעניין ואני אעקוב אחריו

08/11/2014 11:40

    כשיהיו עוד נרשמים אני אתחיל את הסיפור והדמות שלך נכנסה :)

    08/11/2014 11:51

יש לי רעיון לדמות מוזרה מאוד, לא אחת מאלה שכתבת בהרשמה אבל היא תהיה כמו כל דמות אחרת, אני יודעת שזה מוזר אבל נשמע לי מאוד מתאים להכניס כאן *תופים תופים תופים" סוס, זה יהיה בסדר או שעדיף שלא כי זה בכל זאת חיה (וכן היא תהיה מדברת). זה בסדר?

08/11/2014 16:10

    סבבה, כן, אני אקבל…

    08/11/2014 16:46

שם: אליסון וירלן
אישת זאב
מראה: שיער מתולתל שחור ארוך,עיניים שחורות.,שפתיים ורדרדות, גוף שעון חול עור בהיר,גובה-ממוצעת.
אופי: רגישה,אוהבת לעזור לאחרים,שקטה,לא אוהבת ליפגוע באחרים,קל לפגוע בה,חברותית,
היא בדרך כלל נמצאת ביער כי אין לה איפו להיות.
רקע: אין לה משפחה. היא דואגת לעצמה,היא היחידה מבין משפחתה שהיא אשת זאב. שאר בני משפחתה הם בני אדם רגילים. הם נרצחו בידיי ערפדים. היא היחידה שניצלה.
אודה לך עם תעשה גם שמישהו יתאהב בה .סיפור יפה מקווה שתוסיף אותי

08/11/2014 18:45

    אופי : שחכתי לכתוב שהיא פחדנית

    08/11/2014 19:49

    נכנסה…

    08/11/2014 20:32

שם: דיאנה
סוסה
גיל: 6 (אצל סוסים זה כמו בערך 25 אצלנו)
מראה: פרווה ורעמה שחורים לגמרי, מבט מאיים, עיינים ירוקות, צלקת קטנה על האף.
אופי: עקשנית, מרדנית, קצת תוקפנית, אמיצה וחכמה.
רקע: כשהייתה סייחה התעללו בה ובהכו אותה, בסופו של דבר היא נשכה אותם נשיכה בצאוור, ברחה והשאירה אותם לדמם למוות. הם היו נוהגים להכות אותה בשוט על אפה והיא קיבלה מזה את הצלקת שהזכרתי קודם. היא עקבה אחרי מדען שפיתח סוג חדש של מחשבים ולמדה ממנו הכל, היא גנבה ממנו חלקים ואחרי שלוש שנים היא הצליחה לבנות מכשיר קטן בצורת אוזניה של טלפון שנותן לה את היכולת לדבר כמו בני אדם.
היא מסתובבת בעולם ולומדת מבני האדם, היא אף פעם לא הבינה למה בני אדם (וכל היצורים העל טבעיים) הורגים אחד את השני או בכלל הורגים.
אני אשמח אם היא תשנא את הערפדית ששותה דם חיות.
מקווה שהיא בסדר ושתכניס אותה!

08/11/2014 19:24
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך