karinrin55
ההרשמה פתוחה לכל מי שרוצה, מקוות שתהנו!!

קמעות השמש-הקדמה+הרשמה סיפור משותף עם neta663

karinrin55 24/08/2014 726 צפיות 17 תגובות
ההרשמה פתוחה לכל מי שרוצה, מקוות שתהנו!!

במהלך חופשת הקיץ, קמרון וקסידי- נאלצים לשהות במחיצתה של דודתם המתבודדת.
מה שהם לא יודעים, או את חשיבות המקום בו חיה.
קסידי וקמרון נחשפים לעולם שלם של רוע, כעס ושנאה, מקום בו חיות מפלצות מתועבות ותפקידם הוא לשמור על הסדר.
קרן השמש היחידה היא התקווה הרבה, והאהבה…
ביום המיוחל, בשעת שקיעת השמש, יפתח השער לעולם האנושי; תפקידם של קסידי וקמרון הוא לעצור את היום הנורא, כפי שעשו אבותיהם.

פרטים להרשמה:

שם:
גיל (16-19):
ערפד/איש זאב/שד/רוח:
מראה:
אופי:
רקע:

הסיפור יהיה מנקודות המבט של קסידי וקמרון, אני אעלה מנקודת המבט של קסידי ו-neta663 תעלה מנקודת המבט של קמרון.

מקווה שתהנו ותירשמו ☺♥♥♥


תגובות (17)

שם: אלנה
גיל: 19
רוח
מראה: שיער שחור קצר מאוד, עיניים חומות עמוקות, עור חיוור מאוד, רזה, גובה ממוצע, לובשת מעין צעיף ארוך לבן שאיבד את צבעו ונראה יותר בז'י שנראה כמו פונצ'ו ושמלה תכולה וארוכה שהסוף שלה נגרר אחריה
אתן יכולות להסביר קצת על רוחות ושדים כדי שאני אדע להוסיף אופי ורקע בהתאם?

24/08/2014 21:30

    הידד, נרשמת!

    24/08/2014 21:32

    שדים ז… יצורים שנראים שונה מבן אדם, כחולים וכאלה ורוחות, הן שקופות כאלו על הגבול השמנתי, הן יכולות להעלם ואין להם עבר, הן פשוט- נוצרות

    24/08/2014 21:34

    טוב אז הנה אופי
    היא מרחפת, מתקשה להתרכז, תמיד מחפשת משהו לעשות עם עצמה (יענו בעיות קשב וריכוז עם היפראקטיביות), היא מאוד אוהבת בני אדם ומחכה ליום שלא יפחדו ממנה כדי שהיא תוכל לחיות איתם ביחד, היא עקשנית ודעתנית
    רקע: היא נהרגה בשנתה ממפרצת במוח ודיממה בתוך ראשה את שהיא הפסיקה לתפקד
    מקווה שתיקחו :)

    24/08/2014 21:57
uta uta

קאריןןן איך התגעגעתיי אלייך ואל אחותךךך
מה קורה?? אני מקווה שהתגעגעתם חזרה (חחח בצחוק)
אני אשמח להירשם!..
שם: ג'ונסון פרקר
גיל: מה שאתם צריכות :)
ערפדד
מראה: שיער בלונדיני פרוע ועיניים כחולות בהירות על קו הלבן, שרירי, גבוה ורזה.
אופי: נחמד לכולם, אכפתי, עוזר, טוב לב
רקע: (אתם יכולות להמציא לבד? פשוט אני מלא בדברים בראש כרגע ואני לא במצב של רקע דרמתי!.. אם לא צריך דרמתי אז אני אעשה, רק תכתבי לי ^^
וזהו!..

24/08/2014 21:31

    ג'ונסון בפנים

    24/08/2014 21:33

שם: קיילי רונטנס
גיל: 17
אשת זאב
מראה: שיער שטני ועיניים חומות, יש לה נקודת חן ליד השפה, ושפתיים מלאות.
אופי: אמיצה, תוקפנית, בעלת מזג חם (מאוד) עומדת על דעותייה, נאמנה, בעלת חוכמת רחוב, צינית וישירה (לפעמים יותר מידי)
רקע: אתם יכולים לשנות, כי אני לא בטוחה שהרקע יתאים לסיפור עצמו- קיילי ננטשה כשהייתה תינוקת, והגיעה למשפחה מאמצת וחמה. בלילה הראשון בו קיילי הפכה לזאב, היא לא הייתה מודעת לכוחותיה. בלי ידיעה, קיילי רצחה את משפחתה, מאז היא חייה בהרים וביערות. היא בקושי יוצרת קשר עם יצוריים חיים.

24/08/2014 21:45

שם: אלה קרופ (עם צליל של פ' רגילה ולא סופית)
גיל: 19
רוח
מראה: שיער שחור שבקצוות הוא הופך לוורוד ואז הופך לכהה ונהיה סגול. חיוורת, עם זאת תלבושת קבועה אז- שמלה בצבע צהוב בננה שמגיעה עד לכפות רגליה של אלה, עם סנדלים שחורים, אם תלבושות מתחלפות- לרוב תלבש שמלות קצרות עם ג'ינס שחור או לבן ומגפיים שתואמות לשמלה ולג'ינס עד הברך. כל הזמן עם לק שחור שאצבע ביד ימין ים עלים וזקמיצה שביד שמאל פרח. עיניה צהובות ועמוקות.
אופי: רגשנית, יודעת לשלוט בכעסיה, אכפתית, מרגישה אחריות לקטנים ממנה, נבונה וחדת הבחנה, לא אמיצה במיוחד אבל גם לא פחדנית, תעשה הכל בשביל מי שאוהבת, תעזור למישהו בעת צרה, וכשהיא לחוצה היא מתעסקת בשיערה.
רקע: אני מתעקש לעשות רקע ואתן תבחרו אם לקחת אות או לא (בבקשה תיקחו אותו!!! פליז!!!!) אלה נהרגה בתאונת דרכים, כאשר היא נהגה ברכב ואוטובוס נתקע בה מאחור והיא נפלה מהגשר אל עבר הנהר שמתחתיו. היא לא הצליחה לצאת מהמכונית והיא מתה וכך נהפכה לרוח. (תיקחו את הרקע פליז!!!!!!!!!!!)

24/08/2014 21:50

    אחלה דמות! התקבלה

    24/08/2014 22:04

שם: קיילה ג'רונימו [מתחננת תעשו מזה בדיחה!]
גיל: 17.
זאבה לבנה. מהאלה שעומדים להיכחד ><
מראה: בתור זאבה – לבנבנה, פרווה רכה שאפשר להירדם עלייה.
בתור נערה – חיוורת ועל כך הפרווה הלבנה. עיניים חומות זהובות שיער קצר [קארה שכזה] וחלק בצבע חום.
משקל נורמלי ברוך השם.
גבוהה, יחסית למטר ובמבה. צוחקת, גבוהה יחסית לילד בכיתה ח' [סדר גודל של 1.60].
אופי:
נחמדונת שכזאת, אוהבת לשתף, אוהבת שמשתפים אותה. אופטימית עד עצבים. פתיל קצרצר [ממש עצבנית במקרים מיוחדים], [אני ממש רוצה לכתוב קרצייה מהלכת.], מתחברת לאנשים רק על פי אינטרסים.
הבנתם את הקטע.
רקע:
אין שום דבר רע, הכל בסדר. אין עבר סוחף דמעות שכזה.
אינטרסים = דרך חיים בשבילה.
הקטע של הזאבים עבר בתורשה^^
טוב אני לא טובה ברקעים.

יש אישור להרוג.

24/08/2014 21:50

    זה נראה שאצ ממש שונאצ אצ הדמות שלך..
    חחחחחחחחחחחחח

    24/08/2014 21:53

כל הדמויות בנתיים ממש טובות והתקבלו, ההרשמה עדיין פתוחה אנשים!!

24/08/2014 22:26

אני אכתוב אבל ייקח לי זמן…

24/08/2014 22:30

שם: אלקסיס
גיל:18
ערפדית
מראה: עור ממש חיוור, שפתיים בשרניות, עבות שתמיד מרוחות באודם אדום, עיניים גדולות אפורות ממש בהירות, גבוה וממש רזה. אף קטן וסולד ועצמות לחיים גבוהות ובולטות. יש לה יופי קסום ונדיר.
אופי: משיגה כל מה שהיא רוצה ולא אכפת לה באיזה דרך היא תשיג, שקרנית מעולה, פלרטטנית ובדרך כלל מה שהיא משיגה זה בעזרת בחורים שנופלים לרגלייה. היא יכולה להיות חברה מצויינת אבל קשה לה בגלל שהיא חשדנית וסומכת רק על עצמה.היא לא מתאהבת בקלות, וכשזה קורה היא הופכת להיות מרחפת וחסרת ביטחון. היא מלאה בביטחון עצמי, אוהבת להנהיג, חכמה ממש, אמיצה, מפקפקת בחלשים ופחדנים. קשה לה להיפתח לאחרים והרושם הראשוני שלה זה של כלבה סנובית אבל כל מי שזוכה באמונה הוא הר מזל ומגלה שהיא שנונה, צינית, חברמנית ושטותית. כל מי שיבגוד או יפר את המילה שלו כמולה היא תהפוך להיות האויבת הכי גדולה שלו.
רקע: ממ אין לי כל כך רעיונות אבל… היא גרה לבד, אמא שלה נהרגה על ידי איש זהב ואבא שלה גם הוא. ולכן יש לה שנאה מיוחדת כלפיי אנשי זאב למרות שאף אחד לא יודע מה הסיבה… היא לא מספרת על הוריה.

24/08/2014 22:56

    הו חח ושכחתי שיער… אז שיער שחור כפחם חלק ממש שמגיע עד המותניים.
    מקווה שזה בסדר (:

    24/08/2014 23:13

קיי, נשמע ממש מעניין!
אז…
שם- ניקי אנג'לה.
גיל- ממ 17 (?)
שדה.
מראה- שיערה אדום וקצר, מעט אחרי הכתפיים. שביל חוצה את שיערה לשני חצאים מדויקים, שאסופים בגומיות כל הזמן. עורה חיוור ומנומש קצת, עיניה שחורות כמו תהום ללא תחתית. איפור כבד עוטף את עיניה (במידה ושדים יכולים להתאפר בסיפורכן).
שפתיה דקות וחיוורות.
אופי- לניקי ביטחון עצמי רב. לא אכפת לה מאף אחד, עוברת על יד כולם כמתנשאת, היא בהחלט הייתה ילדה יפה עם אופי שואג. היא הייתה צינית מאוד, ולא בטחה באף אחד, חוץ מעצמה. לעומת שם משפחתה- אנג'לה, ניקי ממש לא מלאכית, היא הדוגמא המצוינת לשדה. הרבה אהבו אותה בזכו יופיה המרהיב שנהגה לא להשוויץ בו. היא בהחלט אסטרטגית וגאונת מתמטיקה, מה שלא כולם יודעים.
רקע- היא שדה, נולדה בגיהנום(?) אמה הייתה שדה שפיתתה בן אנוש, ומשם נובע שם המשפחה שלה. אימה הרגה את אביה משעמום. היא כמעט לא טיפלה בביתה, ולכן ניקי גדלה ללא חום ואהבה- מה שמפיע עליה עכשיו.
מקווה שזו דמות טובה!
בהצלחה לכן!

25/08/2014 00:36
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך