קני קניבל- פרק 1

קאיוטה 24/05/2012 653 צפיות אין תגובות

קוראים לי מרסי, אני בת 11, אני גרה על יאכטה במאימי, עם שני הורים ועם אחותי האמצעית.
אני נמוכה יחסית לילדה בגילי, יש לי שיער בלונדיני מתולתל בקבוקים, שאף פעם לא מסתדר לי בבוקר.
יש לי עניים כחולות עם משקפיים גדולות עליהם שהאף הכפתור שלי מחזיק. יש לי הרבה נמשים על הפנים, בקיצור אני לא מושלמת ולא מתקרבת לזה.
כפי שאמרתי קודם יש לי אחות אמצעית וגם אות גדולה.
לאחותי הגדולה קוראים לורי, היא בת 23 היא נשואה לגבר בשם מייקל ושניהם חיים בבית שדי קרוב לנמל המרכזי, ולכן בימים שאמא ואבא לא בבית, אני מתנכלת אצלה אחרי בית ספר והיא שומרת עליי עד שהם חוזרים.
היא עובדת כאחות בבית החולים שבעיר ולומדת רופאה, אומרים שאני דומה לה אבל לדעתי הם טועים, כי היא הרבה יותר יפה ממני, היא בלונדינית עם שיער גלי ועניים תכלת וגבוה, ממש גבוה.
יש לה מבט אינטילגנטי, רואים עלייה שהיא תיהיה רופאה טובה ואמא מצוינת.
אבל הסיפור לא עלייה ובטח שלא עליי, הוא על קניה, קני, אחותי האמצעית….

הייתי רוצה להיות דומה לה היא יפה, יפה מידי, היא בת 17, היא גבוה ממש ודקיקה כמו מקל, בחיים לא ראיתי מישהי יותר רזה ממנה, אבל זה ממש לא ניראה מגעיל או חולני, זה ניראה מושלם.
בנוסף לכך עורה יותר לבן מהשלג, מה שהיה מוזר לאור העובדה שאנחנו גרים במאימי.
שערה הארוך והצהוב החוויר שניראה כמו השמש בימים חמים, וענייה התכלת שלפעמיים הם ניראות לבנות.

כל המראה הזה, שלה, אמור לראות חולה, ולא בריא, אבל עלייה זה פשוט מושלם.

קני תמיד באה לאסוף אותי מבית הספר, היא מחכה לי לי השער ותמיד כולם מסתכלים עלייה כי אי אפשר שלא.
היום כשהיא באה היא הייתה לבושה בשמלת מיני לבנה עם עליונית תחרה ועל רגלייה היא נעלה נעלי עקב זהובות, שעקבם גבוה במיוחד למרות שגם בלעדים היא הייתה ממש גבוה.
על גופה היא ענתה תכשיטים מרשימים שבחרה מהאוסף שסבתא הורישה לה.
קני תמיד לבושה בבגדים בגווני כחול לבן וזה גורם לה להראותעוד יותר מושלמת ממה שהיא.

אבל בזמן האחרון היא מתנהגת מוזר, כיאלו יש לה איזה סוד שהיא לא מגלה…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך