הרבה זמן לא כתבתי באתר הזה. החלטתי לחזור ולנסות לכתוב סיפור שעלה לי בראש ופשוט הרגשתי שאני חייבת להוציא אותו החוצה. מקווה שאם מישהו יקרא אותו הוא יהנה. אני אשמח לקבל ביקורת בונה, הארות ותגובות.

קפלר – הקדמה

13/10/2015 609 צפיות תגובה אחת
הרבה זמן לא כתבתי באתר הזה. החלטתי לחזור ולנסות לכתוב סיפור שעלה לי בראש ופשוט הרגשתי שאני חייבת להוציא אותו החוצה. מקווה שאם מישהו יקרא אותו הוא יהנה. אני אשמח לקבל ביקורת בונה, הארות ותגובות.

הערת המחברת:

הדברים המובאים בספר זה נלקחו מתוך יומן שנמצא על ידי בבית נטוש ושקלתי אם להעלות על הכתב את הדברים המובאים בו. אני משערת שהיומן הזה נמצא על כדור הארץ כבר יותר משני עשורים, כנראה לא מצאו אותו עד היום.
בחלקים קטנים מהיומן היו מרוחות שכבות דיו שטשטשו את הכתוב, כמו"כ היו קרעים בשוליו, ולפעמים גם נמחקו מילים מפאת הזמן, במקומות הללו כתבתי בעצמי את ההשלמות על פי הקשר הסיפור, אני מקווה שזה לא שונה בהרבה מהמציאות.
האם היומן הזה אמיתי או סתם התלוצצות?
את זה תחליטו בעצמכם, כי אני עדיין לא החלטתי.

********************************************

אני מניחה שאף אחד אף פעם לא דיבר עלינו, האבות שלנו שמרו את דבר נסיעתם בסוד מוחלט כך שאין שום דרך שמישהו ידע על קיומינו.
אני גם לא ידעתי שקיימת עוד אנושות שלמה מחוץ לכוכב שלי עד לא מזמן, אבל הצורך בידיעה הזו הלך וגבר ולכן חקרתי קצת והגעתי למידע עליכם.
שלחתי את היומן הזה לכוכב שלכם מכיוון שלדעתי חשוב שמישהו יתעד את ההיסטוריה שלנו, שמישהו ידע שאי פעם היינו כאן. למרות המשטר הקפדן הנוכחי אני מסתכנת בשליחת היומן לכוכב שלכם ומקווה מאד שהוא ייפול לידיים הנכונות.
נראה לי שהכי טוב יהיה אם אני אתחיל את הסיפור מההתחלה.


תגובות (1)

פרק טוב, זה נשמע מאוד מעניין…:)

14/10/2015 07:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך