Chen_Carolyn
אשמח לביקורת בונה , יש לי בלוג בו אני מעלה את הסיפור , על הסיפור אני חושבת שנה בערך , קיבלתי השראה ממספר סיפורים , סרטים וכו' .

קרולין , פרק 0 (סוג של הקדמה)

Chen_Carolyn 31/05/2014 769 צפיות 4 תגובות
אשמח לביקורת בונה , יש לי בלוג בו אני מעלה את הסיפור , על הסיפור אני חושבת שנה בערך , קיבלתי השראה ממספר סיפורים , סרטים וכו' .

היה היה פעם
ממלכה , ממלכה עצומה , יפיפייה , כזו שעוצרת נשימה , קסומה וזוהרת , הממלכה של ווארוס .
בממלכה של ווארוס , התפרסו שדותיהם של הפרחים הצבעוניים והריחניים היפיים בעולם , ובניהם חלפו להם פרפרים מרשימים , מכל מיני מינים , וכולם מסתדרים יחד , בשלום ובאהבה.

בממלכה של ווארוס , עצים רבים , יוצרים נקודות צל ואור בניהם , בדיוק במידה המושלמת , ציוציי הציפורים והרוח הנעימה יוצרים תחושה מרגיעה.
בממלכה של ווארוס נחלים וימות בעלי מים מתוקים וצלולים , וכאשר מבקרים אותם , מרגישים את הלחות והאוויר , את הניחוחות ואת השלווה , שהם מהווים , מלטפים ונוגעים בכם , בעורכם ובפניכם .

בממלכה של ווארוס האנשים מאושרים , שמחים וחייכנים מדי יום , מודים על המקום הנפלא שבו זכו לגור ,בו הם חיים בשלום אחד עם השני .
בממלכה של ווארוס שוכן ארמון יפיפה , ושם נמצאת המלכה , כן , המלכה וארסה .

המלכה וארסה , היא זו שאחראית על כל הטוב הזה שמתרחש בממלכת ווארוס , כוחותיה מנוצלים אך ורק לטובה , לטובת האדם והטבע , אפשר לאמר שהיא לא רק מלכת ווארוס , אלא , מלכת העולם , ככה לפחות נוהגים לכנות אותה .

לוארסה נולדו שני בנים , לאחר זמן מה היא מתה , העולם פסק מלהיות יפיפה , ומכאן מתחיל הסיפור שלנו . . .


תגובות (4)

אהבתי ♥
אני עכשיו קוראת את הפרק הראשון…

31/05/2014 19:33

זה נחמד… אולי צריך לתת איזה טוויסט. איזה פורמט מגניב. ההקדמה לא כזאת מושכת. אפשר לת דמות?

31/05/2014 19:50

    אני מתכננת בהתחלה להדגיש ולהראות כמה המקום יפה וטוב עם המלכה , ואז להראות בהמשך הסיפור כמה הוא רע עם עוזבה ועם השתלטות בנה הבכור והרשע , הגיבורה שלי תמשיך את מסורת וארסה שמתגלה כסבתה

    31/05/2014 19:56
סיפורים נוספים שיעניינו אותך