צלו של שרלוק
תודה לכל מי שכתב תגובה בסיפור הקודם שפרסמתי באתר, זה ממש עזר לי! ואני אשמח אם תגידו לי מה אתם חושבים על הסיפור :)

רוחות: התאומים | הקדמה + הרשמה

צלו של שרלוק 26/05/2015 1025 צפיות 20 תגובות
תודה לכל מי שכתב תגובה בסיפור הקודם שפרסמתי באתר, זה ממש עזר לי! ואני אשמח אם תגידו לי מה אתם חושבים על הסיפור :)

לפני 97 שנים

הכל היה כחול ולבן. הלכתי בשומקום המוזר הזה. הצבעים החלו להתערבב ולבסוף עמדתי במדבר מושלג של קרח. אני מניח שחלמתי בהקיץ. השמים היו מלאים עננים אפורים, אבל היה אפשר לראות חלקים קטנים מהשמים. אני המשכתי ללכת, ואני בכלל לא יודע למה או לאן. בכל הזמן הזה שהלכתי הנוף לא השתנה כלל. שלג, הר, שלג, הר וככה זה היה הרבה מאוד זמן, אבל קצת לפני שעמדתי להתייאש ראיתי באופק משהו חום צהבהב. זה בלט מאוד ברקע הלבן. ככל שהתקרבתי זה גדל יותר. אני הייתי לא יותר ממרחק של עשרה מטרים מהמבנה העצום. "איפה הצנצנת? איפה פיטר?" שמעתי קול חזק ונשי שכנראה צועק על מישהו. לא נשמעה תשובה, אבל אחרי עוד כמה שניות נשמע קול של גבר "תאמיני לי, אם הייתי יודע כבר מזמן היית בתוך הצנצנת" הקול היה קר ומצמרר. נשמעה צעקה ואור סגול פרץ מהחלונות. פחדתי להסתכל פנימה, אבל הייתי חייב. נשמעו צעקות. אני לא הבנתי כל כך מה הם אומרים, נשמעו כל מני קולות של פיצוצים ורעמים, אני חושב שאולי שמעתי גם מים. אני חייב להודות שזה הפחיד, אבל האורות האלה משכו אותי. זה היה כמו… אני לא יכול להסביר. פשוט הרגשתי שאני חייב ללכת לשם. כשהתקרבתי הצלחתי לשמוע קצת יותר טוב. שמעתי מילים כמו: הצמיד, ארם, צנצנת הסיוטים (עוד פעם) ואני חושב שהם אמרו משהו על קסם. לא… זה מטופש, קסמים?! לא האמנתי למה ששמעתי, אבל שוב הרגשתי שאני חייב לבדוק. התקרבתי אל החלון לאט, פחדתי שאולי הקיר ייפול עלי מהצעקות, או שישימו לב אליי ויחטפו אותי או משהו בסגנון. כשהתקרבתי נשמעה עוד זעקת כאב אחרונה, אבל אז השתררה דממה והאורות כבו. הסתכלתי על החלון. ראיתי גופה של איש מבוגר, כנראה עבר את שנות ה60 שלו, ואישה ענקית! אני הייתי אומר חמישה מטרים אם לא יותר. היא דיי יפה, היו לה עיניים כחולות וגדולות, ואם אני לא הוזה, אני חושב שהיא הייתה עשויה ממים. היא גם החזיקה משהו, אבל הספקתי לראות מה. פתאום חזרתי למציאות. יש שם גופה! אני חייב ללכת, חשבתי. אבל גם את זה לא הספקתי לעשות. הגופה שהייתה ב… טירה! הזאת, התחילה לרעוד. העין היחידה (הייתה לו רטייה) שהייתה לאיש הזקן פתאום זהרה בלבן. הוא התחיל… להתפרק! העור שלו התקלף, הבשר והשרירים שלו כאילו התמוססו. דם התחיל לדלוף מהגופה המתה של הזקן, אבל זה לא היה דם רגיל, הוא היה שחור והוא התחיל לעלות. כאילו הוא מטפס על עמוד בלתי נראה. לפתע נשמע רעם והאישה נעלמה, נעלמה כלא הייתה. הדם לא הפסיק לזלוג מהגופה ולאט לאט הוא התחיל לקבל צורה באוויר. לא יכולתי יותר להסתכל על המחזה הזה, הרגשתי בחילה וגועל מהדבר שמתרחש. רציתי ללכת, לברוח, אבל לא יכולתי להסיט מבטי. הדם הפסיק לנזול וזה שנשאר באוויר, מרחף, קיבל צורה של אדם. האיש היה שחור מכף רגל ועד ראש. זה היה נראה כאילו הוא מחפש משהו. אחרי עוד כמה שניות הוא הביט בי, פתאום הרגשתי כאב נוראי בכל הגוף, כאילו מליון סיכות דוקרות אותי, התחושה הייתה מזעזעת, צרחתי, קראתי לעזרה, אבל ידעתי שאף אחד לא יבוא. האיש השחור התקרב אליי. כל צעד שלו הכאיב לי, לא ידעתי מה קורה, אבל גם לא חשבתי על זה, זה לא יעזור לי כל כך. הוא התקרב, הוא כבר היה צמוד אל החלון, הוא הזיז את היד שלו אחורה, לא נראה שזה הכאיב לו, בנאדם רגיל לא יכול לעשות את זה. הוא זרק את היד שלו קדימה, שבר את החלון ותפס בפני. עכשיו הכאב היה לא נסבל. "תהרוג אותי כבר!" צעקתי בכאב, הוא לא ענה, אבל אחרי עוד כמה שניות הוא אמר באותו קול קר ומצמרר של הזקן, "כרצונך…" הוא אמר זאת לאט וברור, כאילו מסבירים משהו לילד קטן. הוא חיכה קצת ולבסוף נכנס לפי, בהתחלה, בנוסף לכל הכאב, גם נחנקתי. התחושה הייתה כאילו מכניסים לך הרבה מים לפה בכוח, ההבדל היחיד היה הטעם, טעם של ברזל. לאט לאט הכל השחיר, הכאב נחלש, אחרי כמה שניות הוא נפסק לגמרי, היה חושך ולא הרגשתי כלום.

במקום אחר לגמרי, 97 שנים אחרי.

"פיל!" פתאום התעוררתי. "מ- מה?" התיישבתי על המיטה ושפשפתי את עיניי. אחי הגדול ישב לידי, היה לו שיער חום קצר, קצת זיפים, הוא די גבוה ושרירי ועיניו חומות צהובות. "למה אתה פה? איפה כולם?" הייתי מבולבל. "זה בסדר, תירגע" הוא הרגיע אותי "מה אתה ישר חושב שקרה משהו? אחותך נמצאת בטיול ואחיך נמצא אצל חבר." הוא אמר.
"סתם… פשו- אהה" פיהקתי.
"פשוט היה לי איזה חלום."

אז… כן, זאת ההקדמה. מקווה שאהבתם.
להרשמה אני צריך: שני קוסמים (בן ובת), קוסם אפל, את אחותו (התאומה של פיל) ואחיו הקטן של פיל, ההורים שלו ואולי עוד כמה א\נשים רגילים\ות ואני צריך גם שם לאחיו הגדול.
דרך אגב, יש מצב שאני אשנה כמה שמות.

סוג (קוסם, בנאדם):
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
משהו להוסיף:

את שאר הסיפור אני אעלה בחופש הגדול.


תגובות (20)

מממש מממש יפהההה
ואני גם אשמח להירשם עם אפשר
אז שם-לירון
גיל-מה שצריך
תיאור חיצוני-שער חום ארוך ועיינים ירוקות
ומה שצריך אפשר להמציא חח
אני אשמח עם תצרף אותי :)

26/05/2015 12:37

טוב, אז ההקדמה טובה, אבל יש דבר אחד שהציק לי בחלק השני:
״אחותי נמצאת בטיול ואחיך אצל חבר.״ אבל אם הוא אח שלו האחים שלהם הם אותם אחים, לא? תסבירי לי אם הבנתי לא נכון.
ואשמח להציע דמות, אז הנה היא:
סוג: קוסמת
שם: האנה טומפסון
גיל: 17 (אני מקווה שזה גיל טוב לדרישות הסיפור.)
מראה: שיער חום בהיר וקצר שקצוותיו סגולים כההים, עיניים חומות, גבוהה, לבושה רוב הזמן בצבעים כההים, לא מתאפרת אף פעם וגם לא שמה צמידים, שרשראות, טבעות וכו׳.
אופי: אמיצה, אסטרטגית, בעלת חוכמת רחוב, פמיניסטית, מרדנית, לא חושבת פעמיים, שקרנית טובה שמשתמשת ביכולת הזאת הרבה, אומרת את מה שהיא חושבת ולא מתיידדת בקלות.
משהו להוסיף: יש לה פחד רציני מגבהים. היא מוכנה לעשות כל דבר שלא קשור בגבהים. היא מסתירה את הפחד הזה, כדי שלא יראו שיש לה חולשות, אבל אני מניחה שהיא תצטרך להתמודד עם זה בעתיד.
אני מקווה שהדמות תיכנס.
קטניס אוורדין, סוף.

26/05/2015 14:44

    הבנת לא נכון, אבל גם כן נכון. זה היה בכוונה. הם אחים, אבל לא מאותו אבא, זה יהיה חיוני להמשך. ובקשר לגיל, כל גיל הוא טוב לסיפור.

    26/05/2015 15:00

אוקיי, תודה על ההסבר. אז הדמות תיכנס? אם לא -וגם אם כן- אני מוכנה לעשות עוד דמות.
קטניס אוורדין, סוף. (מוזר לי לעשות את זה בתגובה קצרה, כאילו הסוף עוד לא הגיע…)

26/05/2015 15:03

סוג: רגילה
שם: נינט קליין
גיל: 15 (נראת דיי מבוגרת לגילה בשל כל מה שחוותה אם השנים)
מראה: היא חיוורת באופן תמידי, לא מכירה את המושג לחייך,
יש לה רעמה ג'ינג'ית, היא בגבול בין רזה לשדופה.
העינים שלה מרתיעות כל אחד, המבט שלה עמוק וחודר,
בעיקר בגלל זה היא נירתעת מאנשים (אני יפרט גם במשהו להוסיף)
אופי: שקטה ומסוייגת, תעדיף למות אבל לא לשתף פעולה אם
קוסמים/בני אדם אחרים.
האופי שלה בעיקר מזכיר זאב בודד. היא סציומטית שלא מכירה את המילה
"חברות" בלקסיקון שלה.
משהו להוסיף: ניזכרתי להוסיף שהעיינים שלה בצבע שחור, לגמרי שחור.
לגבי המבט החודר, אמה הייתה קוסמת, ואביה היה בן אדם.
בשל כך היא ניחנה רק בחלק מהתכונות/יכולות שיש לקוסמים.
בגלל זה דרך מבטה היא יכולה לפרש כל תנועה של האדם העומד סביבה,
כלומר אם הבן אדם חש פחד בקירבתה תוך כמה שניות היא תזהה בלי בעיה את פחדו והסתייגותו.
היא מעולה בלגלות מתי משקרים לה (משהו שיכול לשמש נגד האנה, הדמות שהוצגה לפני, חשבתי שיהיה מעניין אם הן יפגשו)
ובעצם זהו, אההה רגע רגע,
בשביל להוסיף קצת פלפל לדמות, אז היא רצחה את אביה,
כי בעזרת המבט שלה היא גילתה שהוא מפחד ממנה ומסתיר ממנה דברים,
בעיקבות זה היא ניסתה לדבר איתו, אבל הוא המשיך ומרוב כעס היא זרקה עליו חפץ כלשהו שהיה תחת ידה (שהתברר יותר מאוחר כחפץ של הקוסמים שמאוד מסוכן לבני האנוש).
כעבור כמה חודשים מרוב צער אמה התאבדה והיא נשארה יתומה.
ועכשיו על בטוח זהו!
וואו נראה לי זה יצא ארוך…
התחלה מאוד יפה לדעתי לסיפור, חוץ מהעובדה שתיארת בפרטי פרטים את החלום אבל, כשהנער קם מהחלום הכתיבה, קצת ירדה…
אבל יש מצב שזה רק אני.
בתודה, לא אחת שכותבת.

26/05/2015 17:04

    וואו… זה ארוך. חחח. היא נכנסה!
    אני רק אשנה את השם (לונה קליין).
    ויש לי רעיון טוב מאוד לגביה ולגבי אבא שלה…

    26/05/2015 17:13

וסוג-בן אדם
אופי מזג חם כנה אבל חברה טובה יכולה לשמור על סודות

26/05/2015 17:13

סוג: רגילה
שם: קייט וולפסון
גיל: 16
מראה: שיער חום כהה ארוך, עיינים אפורות,
עור בהיר אבל לא יותר מידי, רזה אבל בטעם.
אופי: ביישנית, לוקח לה זמן להתחבר לאנשים ולסמוך עליהם, בוחרת את החברים שלה בקפידה, נראת קשוחה אבל כשמכירים אותה טוב היא עדינה ורגישה מאוד. תלך לפי האינסטינקטים שלה, קשה לה לפגוע במישהו מבלי לקבל יסורי מצפון.
היא דיי מתבודדדת ולא כי היא רוצה אלא בגלל המראה הקשוח שלה.
משהו להוסיף: כל בגד שתשים נראה יפה עליה, לא מתאפרת.
רקע: היא בעצם רובוטית שמדענים יצרו בשביל להרוג קוסמים. הם עשו אותה בתור יצור חסר רגשות אך אם הזמן היא התחילה להיות כמו בני האדם להרגיש כמוהם לדבר ללכת בקיצור להיות אחת מהם. היא נראת כמוהם חיצונית אך פנימית היא בנויה מחשמל ומגרשים וברגים. (בגלל זה היה מוזר למדענים לראות שהיא יכולה לחשוב ולהרגיש כמו בת אדם- אפילו הקול שלה לא רובוטי).
היא לא מספרת לאף אחד את העובדה שהיא בעצם רובוטית ופוחדת מה הם יעשו האנשים כשהם יגלו מה היא באמת.
אגב לפני שהתחילה לפתח רגשות היא הרגה מלא קוסמים טובים ורעים.
-יש לה כל מיני נשקים אבל היא לא משתמשת בהם כי הם יסגירו את מי שהיא באמת-

נשמע סיפור יפה (:אני יעקוב אחריו רק מקווה שהדמות שלי בסדר ^^

26/05/2015 17:50

    אני לא יודע איך להגיב… אולי היא תכנס לקראת הסוף, אבל אני בטוח שהיא תיכנס.

    26/05/2015 18:14

    אבל תקשיבי. יש מצב שאני אהפוך אותה לאישה רגילה. זה פשוט לא מתאים כל כך לסיפור.
    אז חוץ מזה שהיא רובוטית הכל נכנס (היא רוצחת שאימנו כבר הרבה זמן כדי הרוג קוסמים ומכשפות)

    26/05/2015 19:12

אין צורך יותר באנשים רגילים. אני צריך קוסם, אחותו התאומה (בת 16), אחיו הקטן וההורים שלו

26/05/2015 18:17

אתם יודעים מה… אני צריך רק קוסם וקוסם אפל

26/05/2015 18:47

אני אכתוב דמות אחת עכשיו ~

26/05/2015 19:05

    סוג (קוסם, בנאדם): קוסם אפל
    שם: איל קוזו
    גיל: 19
    מראה: שיער בהיר עד לבן, עיניים ירוקות, עור חיוור, די גבוה.
    אופי: תככן, שקרן טוב ומניפולטיב. כל דבר שהוא עושה, הוא עושה כי זה מספק אותו, מבחינה נפשית ופיזית. אי אפשר לסמוך עליו כי דעותיו יכולות להשתנות מהר מאוד, והוא יכול לעבור צד ולשתף פעולה עם כל מי שהוא מעוניין, כמובן, זה לא אומר שהאחרים רוצים לשתף איתו פעולה. הוא חסר פחד ונועז מאוד, והוא בכושר מצויין, ואף מסוגל לרוץ מהר למרחקים ארוכים מבלי להתעייף.
    משהו להוסיף: לא ממש הבנתי מה קורה בעלילה, אז סליחה אם הדמות מעורפלת XP אתה מוזמן להוסיף כל מיני דברים, ואם בא לך, אתה מוזמן גם להתייעץ איתי בקשר לדמות חח

    26/05/2015 19:23

סוג:קוסם
שם: {שווה לך להמציא אני פשוט גרועה בזה }
גיל: 12 ,אתה יכול לשנות הביעה שהרקע בנוי על זה.
מראה: בהשווה לגילו האמיתי הוא נראה כילד בן 8, קולו לא מסגיר אותו.
יש לו שיער מתולתל, חום אם שורשים בלונדינים. מרחוק אתם עלולים להתבלבל ולחשוב שהוא מלאך קטן, גם בגלל גודלו הזעיר תלתליו וגומות החן שנמצאות בקביעות בפיו.
אופי: אף פעם, על כל דבר שעשה מרצח עד לגניבת מיליונים,
לא הרגיש אשם או יסורי מצפון.
למרות מראו המלאכי, הוא ציניק מכל בחינה אפשרית.
אם יגידו לו לרצוח הוא ירצח אך ורק בתנאי שיפיק מזה תועלת אישית.
החוקים היחידים שליפהם הוא חיי, הם:
לא לתת אמון באף אחד
ליהיות יותר ערמומי מהיריב
כל אחד בסופו של דבר תוקע סכין בגב.
בעברו הוא היה סדיסט {אחד שמקבל הנאה מכאבים של אחרים}
ובזכות מראו אהב להוליך שולל אנשים ולגרום להם ליפול לרישתותיו.
הדבר היחיד שהוא סומך עליו זה הסכין הקטנה שתמיד צמודה לחזו הצנום אם רצועת בד. הסכין עשוי מעור של דוב, הלהב מחודדת מניב של מנהיג להקת זאבים
כל הסכין מתובלת בדם של שועלים ושל 10 הקוסמים החזקים בכל הזמנים.
כמובן שלסכין יש כוח מיסטי רב. כלפי חיות, בני אדם, קוסמים ופיות כאחד.
רקע: היו לו 2 אבות {תסיק מסקנות}
בכל שנותיו בגן וביסודי {שלא גמר כי היה צריך לדאוג לעצמו.}
העליבו אותו ופגעו בו, כעבור כ 2-3 ההעלבות הפסיקו כשהוא נלחם בנער כבן 16 כשהיה בן 10. מתוך אינסטינקט הוא של את החרב וכמעט רצח את הנער כשרק הניף אותה באוויר.
הוא התרחק כמה שיותר ממשפחתו, ומוצאו.
{רק אם תרצה תוסיף את זה אבל משום שאביו, היה הומוסקסואל הוא ירש זאת ממנו, כך שעל תתכנן אליו משהו רומנטי אם בנות}
שחכתי לציין, הוא זריז כרעם ויכול לזנק יותר גבוה מצבי.
אחד מקישוריו בהיותו קוסם זה כשבכול פעם שיהיה צריך, הוא יקבל כישרון של חיה כלשהי, אבל רק אחת.
לדוגמא: כשהיסתבך אם כמה אנשים בגיל העמידה בפאב, הוא זימן את כישרון האריה ואת כוחו והצליח להתגבר על 5 אופנועים, אם שרירים מפותחים.
או שכשהוא צריך ליהיות דרוך וקשוב הוא מזמן את כוחו של הזאב,
כשהוא צריך ליהיות ערמומי, בא הנחש וכו' וכו'.
צבע העיינים שלו…לבן, ובשביל שהעין תבלוט הוא מוקפת באפור.
זהו נראה לי ^-^ מקווה שגם הדמות הזו תיכנס!

26/05/2015 22:38

**לא כעבור כ 2-3 העלבות כעבור כ 2-3 שנים

26/05/2015 22:41

    אוקי. תודה לכל מי שכתב דמות! אני חושב שכולם נכנסו {אני לא יכול להבטיח שום דבר}. אני אתחיל לכתוב את הסיפור עכשיו.
    ל-לא אחת שכותבת: אני אקרא לו ניל

    27/05/2015 08:43

    לא חשוב. ניל יהיה מישהו אחר. אני אקרא לו ג'פרי תומפסון.

    02/06/2015 15:22

    רגע… לא תומפסון! יקראו לו ג'פרי אורדק.
    כן, כן… אורדק זה סבבה. סבבה?

    06/06/2015 09:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך