רוח האי פרק 2 הננסים

צללית12 15/09/2013 588 צפיות 2 תגובות

רגליהם של האחים היו רטובים מאוד ומכוסים בבוץ סמיך וחם שפרץ מן האדמה.
המים עלו וסערה גדולה השתוללה סביבם ברקים ורעמים פגעו במים ועשו גלים גדולים בגובה של הר.
הם כמעט תבעו אל תוך המים. הבוץ היה טובעני מאוד והנהר כל שנייה נהפך לגדול יותר.
עוד שנייה אנחנו נעלם אמר ג'יימס כשבעלה מים שנכנסו לפיו.
ראשיהם של האחים היו מכוסים במים עד שפתאום הם התחילו לעלות למעלה מעל פני המים.
היה זה גובה עצוום שאי אפשר לתאר. פתאום ג'יימס צעק יבשה מתוך שמחה הוא צעק עוד שלושה פעמים יבשה יבשה יבשה. אך השמחה היתה מוקדמת מדי הם לא מצאו דרך להגיע ליבשה כשהם קלואים בבוץ החזק כמו אבן. ואיך הם יכולו לעבור את הנהר הענק הזה שכל שנייה הפך להיות גדול יותר.
פתאום הבוץ נעלם מרגליהם של האחים. ג'יימס וג'יין נפלו אל המים דגים מכל הסוגים התקרבו אליהם לבחון אותם אך פתאום הם התחילו להיסחף על האי. הזרם היה חזק מדי בשביל לעצור וגם מיליוני דגים דחפו אותם על האי. אחרי כמה דקות הם הגיעו לאי גדול אחד בהתחלה האי ניראה שוממם ושלא גרים בו עד שפתאום דעתם של האחים השתנתה. עשרה אנשים קטנים בגובה אצבע התחילו לקפוץ על שני האחים.
האנשים הקטנים התחילו להרים אותם הם הובילו אותם על היער שם הם עלו לצמרת העץ שם היו בתים קטנים והרבה אנשים קטנים מתרוצצים. הגמדים הכניסו אותם לבקתה קטנה שם הם סגרו אותם אם איש קטן. שני האחים התפקעו מצחוק אך הגמד הסתכל אליהם ושאל במין איזו שפה מוזרה: אה-בוגה-ביגהה-בוג-בון-שין. האחים הסתכלו אחד על השנים במבט מוזר מאוד.
ציפור קטנה היתה על יד כתפו ותרגמה להם: ברוכים הבאים לכפר הננסים בוגה שין ראש הכפר שואל איך הגעתם לכאן. אנחנו לא ממש יודעים היתה סופה גדולה ואכשהוא הגענו לפה.
ראש הכפר התחיל לדבר עד שפתאום צרחות רבות נשמעו הם יצאו לבחוץ וראו דרקונים שורפים את כפרם של הננסים. ראש הכפר של הננסים הוציא חרב קטנה ותקע אותה בגבו של הדרקון הירוק.
בסוף הדרקונים עזבו אך כל הכפר עלה בלהבות. כל הגמדים נפלו על הרצפה והתחילו לבכות פתאום האחים הסתכלו אליהם בעצב.


תגובות (2)

נשמע נחמד.
תמשיכי..
הייתי מציעה להוסיף תיאורים (כגון: האי שאליו הם הגיעו- גודל, מזג אוויר, נוף. הבקתה- קירות, רצפה, רהיטים. תיאור הגמדים שאיתם הם מדברים- פנים, שיער, עיניים, בגדים. תיאור הציפור- צבע. תיאור הדרקונים- גודל, צבע וכו') כי רצף האירועים הוא מהיר והתיאורים ישברו קצת ויוסיפו יופי (ואורך) לסיפור לדעתי.
אבל בכל מקרה יפה גם ככה, אז תמשיכי….
:P

16/09/2013 01:39

אני בן

16/09/2013 06:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך