רוח האי פרק 3 ציפור אריה

צללית12 17/09/2013 604 צפיות תגובה אחת

נצטרך לצאת למסע ארוך מאוד אמר ראש הכפר ששמו היה גופיר לשני האחים ולשלושה ננסים ששמם היה: פודי גרופד וגליור. לאן נלך שאל ג'יימס נצטרך לסלק אתת אלפורנד הרוח החזק ביותר.
אחרי כמה דיבורים האחים הסכימו הם היצדיידו בנשק ועלו על סוסנים קטנים.
הם התחילו לרדת במורד הגבעה השחורה אתם בוודאי יודעים למה.
הם ראו כל מני מערות ומכרות שהדרקונים עשו והשתלטו בבואם לכפר.
הם שרו שירים וסיפרו סיפורים ושמחו אך תמיד שהם שמחו הם הסתכלו על הנוף הקודר והתצבו.
גופיר היה שקט מאוד הוא גר בכפר הזה מאז שנולד.
כלום לא עודד את מצבו של גופיר עד שהם נעצרו במערת נטיפים גדולה וצרה.
נצטרך להכנס אבל המערה הזאת צרה מדי ולא נראת יציבה מדי.
זאת הדרך היחידה אמר גופיר הרוחב של המערה טוב הוא ברוחב של סוסון קטן אז שנכנס.
הם נכנסו לתוך המערה ובאמת הרוחב של המערה היה של סוסון אחד ולא יציבה ממש.
הם התקדמו ותאום חסרת תחתית שמרה אליהם מתחת אבנים קטנים נפלו לתוך התאום.
הם הלכו על קצות האצבות אך פתאום שאגה גדולה נשמעה מיליוני נטיפים נפלו על המעבר הצר ועל התום הענקית שמתחת. המעבר הצר נסדק פתאום ציפור מוזרה ציפור עם גוף של ציפור וראש של אריה.
הננסים הוציאו את החרבות הקטנים שלהם הציפור המוזרה דפקה אל המעבר הצר המעבר התחיל להתפרק אל מתחת לרגליהם של הננסים והאחים. הם קפצו למעבר השני שהיה גם צר מאוד תרוצו לבחוץ אני יטפל בו אמר גופיר ואכן זה מה שהם עשו הם רצו לבחוץ גופיר פגע בראשו של הציפור המוזרה הציפור נפלה למטה אל התאום חסרת התחתית. פתאום כל המערה התמוטטה אבנים נפלו נתיפים ירדו ואבק ועשן ירד. כל הננסים יצאו מלבד גופיר המסכן אך פתאום הוא יצא והסתלק מהמערה וצעק רוצו! הוא עדין יכול להתעורר הם עלו על הסוסים והתחילו לדהור אל מתחת לגבעה והמנהרה טבעה אל האדמה.

ככה הננסים הרגו מפלצת אחת של אלפורנד אבל עדין סכנות רבות עורבות להם ומחכות להם!


תגובות (1)

קצר אבל מעניין!

17/09/2013 00:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך