רוח האי פרק 4

צללית12 20/09/2013 596 צפיות אין תגובות

גופיר יצא בריצה מהמערה עלה על סוסו ותחיל לדהור גם הננסים והאחים החלו לדהור עם סוסיהם.
בינתיים כשהם ירדו מהגבעה בטירה השחורה אלפורנד הפנה את גבו לגובלין אחד שסיפר לו על כך שהם הצליחו להימלט מהציפור. עיניו האדומות של אלפורנד נפתחו וידו דפקו בשולחנו הם ברחו? צעק אלפורנד אני יראה להם מזה אבן האחלמה לא תהיה בידם בחיים הם לא יעפו אותי מכיסא המלכות וגם לא מהאי הזה.
אהה יש לי רעיון מוצלח עדיף לננסים הללו ללבוש בגדים חמים ושהיה להם נשק טוב הם לא יבינו מאיפו זה בא אליהם וצחוק מרושע והשתעלויות יצאו מפיו.
רוח קרה וקלילה נשבה אל הננסים והאחים שירדו מהגבעה.
ערפל דק מאוד נוצר אך תוך כמה דקות הערפל הדק נהפך לסופה חזקה מאוד. מהר כולם ליער! צעק גופיר הסוסים דהרו על היער ואתם הננסים אך הם לא הבחינו באנשים שעל רשיהם זאבים מתים שהיו מצוידים בחרבות בחצים וקשתות.
חץ אחד פגע מתחת לרגלו של הסוס של גופיר סוסו התחיל להשתגע תוך כמה שניות הסוס נרגע והם המשיכו ללכת.
הם נשכבו תחת עץ אלון אחד בשביל לא להתרטב.
פתאום חבל עבה וגדול קשר את הננסים והאחים אנשי זאב יצאו מהשיחים במבט מרושע.
נו נו תסתכלו מה יש לנו כאן נראה שאלפורנד ישמח מאוד אולי אפילו הוא יעלה אותנו דרגה תעלו אותם אמר איש הזאב ושרק שריקה ארוכה שמונה זאבים גדולים הגיעו אנשי זאב העלו אותם על הזאבים והתחילו לרכוב לאן אתם מביאים אותנו? שאלו האחים. שקט!! אמר איש זאב אלפורנד ישמח מאוד ואיש זאב נתן כיף לאיש זאב אחר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך