רוח האי פרק 5 הבריחה וההוביט

צללית12 23/09/2013 578 צפיות אין תגובות

הזאבים רצו בתוך השלג הקפוא והרטוב.
איש זאב אחד הפנה לכל חבריו להתקדם לתוך מערה קטנה ונתן מכה בשוט לזאב. הזאבים התחילו לרוץ במהירות הבזק. פניו של גופיר נדפקו בתוך השלג הרטוב .
חרבו של גופיר יצאה מתיקו הקטן גופיר משך את חרבו ותקע אותה ברגליו של הזאב.
הזאב קרס אל הרצפה וגופיר מהר חתך את החבל בלי למשוך תשומת לב.
איש הזאב נפל על הרצפה וגופיר תקע את חרבו באיש הזאב.
הזאבים ואנשי הזאב האחרים נעצרו ורצו בכדי לתפוס את גופיר.
גופיר התחיל לרוץ כל עוד נפשו בו והננסים ושני האחים גם ברחו.
אנשי הזאב רדפו אחרים אך כמה מהם נפלו מאבנים מוסתרות או שנתקלו בעצי השוח שהיו מכוסים בשלג.
אנשי הזאב התחילו לירות חצים אך שום חץ לא פגע בהם.
פתאום גופיר נפל על הרצפה והתחיל להתנשף על הרצפה.
הננסים הרימו את גופיר והתחילו לרוץ.
פתאום יד אחת משכה את הננסים וגופיר. ראש מכוסה בבד סגול עמד לפניהם.
ידיים הרימו את הבד והתגלה לפני האחים והננסים הוביט.
מה אתם עושים? שאל ההוביט את הננסים ג'יימס ענה שאנשי זאב חטפו אותם.
ההוביט הוביל אותם אל תוך בית קטן שם הוא חבש את גופיר שהיה נראה שרגלו נשברה. הוא יחלים? שאלו שני האחים הוא יחלים אבל זה יקח הרבה זמן. תרצו לשתות משהו? שאל ההוביט ומזג תה חם לננסים והאחים.
קוראים לגרגור אמר ההוביט ומה אתם עושים כאן?
אל תגידו לי שאתם נלחמים באלפורנד טוב אז לא נגיד לך צחק גליור הננס.
גרגור הפנה אליו את ראשו ואמר זה היה קשה מאוד אלפורנד הוא רוח ומכשף ויש לו הרבה משרתים מוזרים. כמו מה אנשי הזאב האלה צחק גליור ושתה את התה שלו. לא רק אלה ענה ההוביט וגם הוא גר נורא רחוק. נדמה שיש לי בשבילכם סוסים נצא מחר אמרו פודי וגרופד הננסים בפה אחד וגליור דפק אל השולחן כהסכם.
אז נצא מחר אמר גרגור וגופיר הוסיף שהוא יסתדר.
ולילה ירד החדרים שלכם בקומה העליונה תאספו כוח למחר וגרגור שם משחה מיוחדת על הרגל של גופיר. גופיר שאל אם הוא קוסם גרגור הנהן בראשו ככן ואל תגלה זאת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך