רוח האי פרק 6- מפגש לא נעים עם כמה גובלינים.

צללית12 24/09/2013 543 צפיות 3 תגובות

השחר עלה ואתו הננסים ההוביט והאחים וכמובן העמק היפה.
עדר של עיילים ליבה אותם לצמחייה ירוקה וטרייה בעוד גרגור ההוביט מספר על העמק הנקרא "דיזל" מקום שאלפורנד לא יכול לחדור אליו. העמק נראה יפיפה ומזמין אורחים.
בשביל לצאת מהעמק צריך לעבור את המפל אמר גרגור.
הסוסים התחילו לצעוד לעבר המפל הננסים האחים וההוביט נכנסו דרכו וכשיצאו נוף שחור וקודר קיבל את פניהם של האחים הננסים וההוביט.
את כל זה אנחנו עומדים לשנות אמר גליור נדמה לי שכן אמר גרופד אבל זה לא נראה אפשרי.
עצים יבשים עמדו בנוף ביחד עם קוצים ושום חיה לא היתה שם חוץ מכמה תנים ועדר של זאבים בודדים שערערו את זכרונו של גופיר.
הרבה מקלות נפלו מהעצים וגם תפוחים רקובים ויבשים בצבע שחור. את כל זה עשה אלפורנד אמר גרגור. פתאום הם ראו אור שהולך ומתחזק עם הרוח ושתי צלליות של משהו עומדות לידו. האור נראה כמו מדורה גדולה שנהפחת להיות גדולה יותר עם חוזקה של הרוח. משהו מביננו הצטרך להתקרב ולראות מה זה. אחרי כמה ויכוחים וצעקות נבחר גליור לבדוק.
כשגליור התקרב ממש לאור הוא ראה מדורה גדולה ולידה שלושה גובלינים גדולים שהחזיקו בידם עופות שרצו לאכול אותם. בדיוק כשגליור רץ לספר לחבריו גובלין תפס אותו ואמר לחברו הגובלין אתה יודע מה הדבר הזה? הגובלין ענה שהוא לא יודע הם הכניסו את גליור לתוך סק שהיה קטן בשביל הגובלינים וגדול בשביל גליור. בינתיים הננסים והאחים הבחינו שגרגור נעלם! לאן הוא הלך? שאלה זו חזרה כמה וכמה פעמים. כשגליור לא חזר כבר אחרי כמה זמן גופיר שלח את גרופד ופודי ללכת לבדוק.
כשפודי וגרופד הגיעו הם הבחינו בגובלינים ובגליור הקשור בתוך סק ענקי.
עוד לפני שהם רצו לספר לאחרים גם אותם תפסו הגובלינים וצחקו היי היי מה זה זה יום המזל שלנו והכניסו את גרופד ופודי לתוך סק אחד וסגרו אותו. אותו הדפר קרא גם לאחים ולגופיר.
הגובלינים הכינו את השיפודים שלהם אך שפתאום גרגור הופיא על כמה סלעים שהסתירו את השמש.
גרגור דפק בסלעים והשמש הופיע ופתאום הגובלינים נהפכו לפסלים של אבן.
גרגור מיהר להוציא את כולם מהסקים.
אם היה פו גובלינים בתוך יש שם את המערה שלהם ובתוך יש שם אוכל אמר גליור והציע שנלך לפי העקבות.
אחרי כמה שעות של חיפושים הם מצאו מערה גדולה שבתחילתה עמדה דלת מאבן.
אחרי מעמץ רב הדלת נפתחה וריח מגעיל ביותר יצא.
הננסים נכנסו והוציאו איתם עספקה של אוכל לשבוע ועוד כמה חרבות גופיר התקרב אל האחים ונתן להם חרבות שבצדדיהם היו יהלומים כחולים וגם זהב.


תגובות (3)

הסיפור יצא לך מאוד טוב, אבל הייתה לך טעות קטנה.. כותסים אספקה ולאר עספקה, אספקה, מבינה?

24/09/2013 03:09

*ולא

24/09/2013 03:09

מבין אני בן

24/09/2013 04:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך