uta
פרק קצר אני יודע.. מקווה שאהבתם בכל מקרה ^^ רוצה לשמוע ניחושים על מי זה קייל 0-0 מקווה שנהנתם :)

רוח של שועל פרק 8: להעיר את השועל

uta 07/09/2015 835 צפיות 9 תגובות
פרק קצר אני יודע.. מקווה שאהבתם בכל מקרה ^^ רוצה לשמוע ניחושים על מי זה קייל 0-0 מקווה שנהנתם :)

פרק 8: להעיר את השועל

"שרה!" קולו של ג'ו נשמע, הוא זינק על גופו של קייל והשניים נזרקו לצד. "תברחי!" צעק זאת הפעם, היא לא חיכתה אפילו רגע וזחלה קדימה בקושי רב קדימה אל הבקתה. ג'ו הכה את פניו של קייל מספר פעמים, קייל הניח את כף ידו על גרונו של ג'ו, היא הייתה עטופה בכפפה שחורה בכדי שלא יזהו גם את צבע עורו. לאט לאט הוא ממש ריסק את גרונו.
ג'ו הכה את פניו של קייל פעם נוספת והשניים נהדפו לצד שונה. "רוח שועל המאסטר שלך עלובה. הילדה תגדל להיות החזקה ביותר מבין כל המינים, ולי יש תוכניות בשבילה." אמר בקול כבד,
"הצלחת להרדים את הרוח שבך אך אתה זקוק לה נכון ג'ו?" הצחוק שלו היה כבד וקולו היה רגוע, "אתה משקר לעצמך אם אתה אומר שאתה לא זקוק לה."
"איך תנצח אותי אם אתה רק בן אדם עלוב עם שועל עלוב בתוכו?" שאל והתקדם לעברו, הוא הוריד לגמרי את הביטחון של ג'ו, הוא בעט בבטנו וג'ו התמוטט ארצה. הוא זינק קדימה והתרומם על רגליו. הוא הניח את כפות ידיו הגדולות על גרונו של קייל ולחץ עם אגודליו על גרגרתו של קייל. הוא השתעל וקייל בעט בצלעותיו של ג'ו באכזריות.
הוא פלט מעט דם מפיו בשיעול. קייל השליך את מרפקו על גבו של ג'ו והוא נחת על פניו. דם אדום וסמיך זלג מאפו וחתך עמוק הופיע בשפתיו.
"את אפילו לא יודעת איך להשתמש בכוח שלך נכון שרה?" שאל, שרה הגיעה אל הדלת, הוא אחז במפרק כף ידה והיא החלה לבכות. "לא, לא לא." היא חזרה על המילים האלו, "תהיה חזקה שרה." היא לחשה, היא לקחה את כל האומץ שהיא הייתה זקוקה לו ובעטה בבטנו של קייל בחוזקה.הוא נהדף אל הקרקע, היא צרחה מכאב והביטה ברגלה. הכדור המתכתי היה נעוץ בעורה ובבשרה. בין שני עצמות.
"אני מסוגלת.." לחשה, היא הניחה את אצבעותיה ומשכה בסבל ובכאב רב את הכדור המתכתי, היא שלפה אותו בגבורה וניסתה לעמוד על רגליה.
"שרה את מסוגלת להתרפא.." אמר ג'ו וניסה לקום אך כשל קדימה. היא עצמה את עיניה "אני מסוגלת." היא לקחה נשימה עמוקה והתרכזה, היא הרימה את רגלה החזקה ונעזרה בה בכדי לקום,
כשכבר לא הרגישה את הכאב את פקחה את עיניה, החורש הופיע במפרק כף רגלה נעלם ועליו שכבת עור חדשה נרקמה בשנייה. צבע עיניה השתנה בשנית וניביה התחדדו, היא כבר לא התרגשה מתחושת הצריבה שהורגשה בשיניה. לפתע היא הרגישה כאב חדש,שלא הכירה. ציפורניה התחדדו והיא הרגישה כאילו הם נקרעות לגמרי מחדש. הם התחדדו בקצה שלהם. מבלי להשים לב כמו אינסטינקט היא פערה את פיה ונהמה פצחה מפיה לכיוון קייל,
נהמה חזקה ומרשימה, מצחו של ג'ו התכווץ באי הבנה.זו הייתה נהמה של זאב. 'זה אפשרי?' חשב לעצמו. כשגמרה לנהום קייל קם על רגליו,
"עוד לא גמרנו את הריקוד שלנו." הוא אמר בקול כבד וצעד קדימה אל תוך היער. נעלם לאט לאט. ג'ו הביט בה, היא צעדה אליו קדימה בעודה משתנה חזרה. היא נעזרה לו לקום על רגליו והוא הביט בה בפליאה.
"את.. קייל הוא.." היא השאירה אותו ללא מילים, עיניה של שרה נפערו כשנזכרה בג'ייס שנשאר בבקתה, כנראה פצוע.
היא מיד עזבה את ג'ו ורצה לכיוון הבקתה, היא פתחה את הדלת בתנופה וחיפשה אותו עם עיניה. כששמעה צעקה מגיעה מהמסדרון הסמוך היא מיד רצה למקור וראתה זאת. את המחזה המזעזע.
ג'ייס היה צמוד לקיר, כאשר אחד מרגלי כיסא העץ נעוץ בבטנו עמוק כל כך שחודר גם את ומונע ממנו משלוף זאת. פיו פולט כמויות של דם ועיניו זוהרות בצבע הלהבות שנשרפות, ניביו שלופים והוא מביט בה.
"קייל היה פה." הוא אמר.


תגובות (9)

פרק יפהההההה!!!!
בניחוש שלי, קייל הוא אבא של שרה/ג'ייס.
תמשיך!!

07/09/2015 15:11

הו מעניין מאוד.
אבל היו כמה קטעים שלא כל כך הבנתי שסתם היה 'את' במקום שלא צריך בו

07/09/2015 16:01
    uta uta

    תודה רבה, ואתקן זאת לפעם הבאה :)

    07/09/2015 19:31

ימי ראשון ושני הם הכי גרועים… אני מסיימת בארבע ומגיעה הבייתה בארבע וחצי -,-
כך שהתחלתי לקרוא את הפרק ארבעים דקות אחרי שפרסמת אותו ואז המורה למתמטיקה נכנסה… אז הגעתי הבייתה וגיליתי שנגמרה לי הסוללה, והייתי צריכה לאכול וכולי וכולי…
אז… סליחה שאני מגיבה רק עכשיו :)
ולפרק- אני עדיין חושבת שקייל הוא אבא של שרה או קרוב שלה בדרך כזו או אחרת…
פרק מעניין – וקצר – ואהבתי את איך שתיארת את הקרב, למרות שהיו חלקים שלא הבנתי מי נפגע ומה בדיוק קורה שם וזה היה לי קצת מהיר מדי.
בסכך הכל, פרק מעולה ^^
תמשיך!!!

07/09/2015 17:40
    uta uta

    תודה רבה, לא משנה לי בדיוק הזמן של מתי את מגיבה לי או מישהו בכלל (הרי לי לוקח לפעמים יום שלם)
    תודה :)

    07/09/2015 17:58

זאב? לא דיברנו על שועל? (הג'ו הזה ממשיך לבלבל אותי ~.~)
יש מקומות שהיה צריך נקודה בהם,(לדעתי) כי תכלס המשפט נגמר..
תמשיך

07/09/2015 19:21
    uta uta

    תחכי לספר השני בכדי להבין :))

    07/09/2015 19:31

ג'ייס המסכן!!!!
תיאורים מדהים!! כל כך כיף לקרוא את הפרקים שלך. תמשיך מהר!
נ.ב. לפומה – אני סיימתי היום בשמונה וחצי בערב והגעתי בתשע הביתה. ולא, אני לא שביעיסטית אומללה -,-

07/09/2015 22:28

חושב שג'ייס הוא קייל מכיוון שכשהוא ראה מה כתוב בדף בבית של שרה אז הוא קרע את הדף לחתיכות אז זה קשור אליו… אני חושב שג'ייס

08/09/2015 07:06
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך