אשמח לביקורות ולתגובות וגם להצעות ולשיפור, קריאה מהנה!

ריקודים עם ערפדים- ספיישל בכורה- פאת המסתורין

12/09/2014 731 צפיות תגובה אחת
אשמח לביקורות ולתגובות וגם להצעות ולשיפור, קריאה מהנה!

ריקודים עם ערפדים- ספיישל בכורה- פאת המסתורין
ראוס קאפאבאן הסתכל על הצוק הירוק, החברים שלו עמדו מאחוריו, לפתע, הוא מצא פאה שחורה וארוכה עם תלתלים.
"אה… " אמר ניק, "זאת הפאה של אחד משריו של מלך אנשי הזאב, הנבואה העתיקה התגשמה!"
"מישהו יכול להסביר לי מה קורה פה?" שאל אלכס.
"לא ממש," אמר ניק, "אבל, ראוס, אני לא ממליץ לך לחבוש את הפאה הזאת…"
אבל ראוס לא הקשיב, הוא לקח את הפאה. "תיזהרו יהיה לו כוח רב ועצום והוא עלול להשתלט על כל העולם, להתגאות בכוחותיו האדירים והעצומים ולהפיל שלטים, לשלוט על כל העולם. אם בנו של דרקולה ישמע על כך יצא לו עשן אדום מהאוזניים"
"שטויות" אמר ראוס, הוא הסתכל על הפאה, היא זזה. "מה? יש בתוכה עכבר?"
"נו תחבוש אותה כבר!" צרח בן, כל גופו רעד, הוא נסוג לאחור ונפל במדרון התלול, התיק הכבד שלו הכביד עליו והשפיע גם על קצב הליכתו בתחילת הטיול השנתי של כיתה ד'3 שבו כל התלמידים היו צריכים להתחלק לקבוצות ולבצע משימות.
"בן!" צרח ניק, אלכס תקע לו אגרוף בפרצופו, פניו של ניק דיממו והוא צרח מרוב כאב, הכל קרה כל כך מהר, אלכס קפץ מהצוק הירוק, הוא לא התרגש יותר מדי, התיק שלו הכביד עליו, היו בו יותר מדי דברים ואת חלקם הוא לא היה צריך.
באותו רגע, ניק וראוס נשארו על הר הצוק הירוק, אחרי שראוס התאושש מהנפילה ומהגילגול. "כל השאר מחפשים דברים מוזרים למטה" אמר ניק, הוא חיפש משהו בתיק שלו ואז הוא הביט לאחור, הוא ראה את ראוס מתקרב אל הפאה ולא אמר דבר, הוא רק חייך, הוציא מתיקו את בקבוק המים שלו ושתה.
זה היה רגע גדול, המשפטים האחרונים שניק אמר לראוס באותו רגע הוא: "הפאה הזאת היא גם של מלך הערפדים, הכל קרה בלילה, בירח כתום, אבל עזוב, אתה לא תבין, שיהיה לך בהצלחה!"
ראוס חייך ואמר: "אני לא מאמין שיקרה איזה משהו, אתם סתם רוצים להפחיד אותי, שום דבר לא קורה לי עכשיו, כשאני מחזיק את הפאה אז גם לא יקרה לי שום דבר כשאני אחבוש אותה. אתה סתם רוצה להוריד לי את הביטחון העצמי. אתה סתם רואה סרטים וקורא ספרים."
ניק לא ענה, ראוס, קירב את הפאה לראש שלו ואז הוא חבש אותה במהירות. "אתה רואה? לא קורה לי כלום!" אמר ראוס לפתע, הכל נהיה חשוך ורק כמה פנסי רחוב דלקו, ראוס הפך ליצור שחור עם שיניים חדות כמו סכינים וניבים ארוכים. "אוי ואבוי, זאת כבר לא פאת המסתורין, זה באמת נכון, הפכת לערפד!" צרח ניק וברח, לראוס התחילו לצמוח כנפיים שחורות ואז הוא ניפנף בהם ועף אחרי ניק.
ואז ראוס עצר כי הוא ראה את הקוסם, כן זה, שאיבד את הכרתו במופע הקסמים, הוא התעורר, זה היה אירוע גדול, הוא חיבק אותו. "ראוס עשית את זה!" הוא אמר.
"מה? אני לא מבין כלום!" אמר ראוס, "תסביר לי הכל מההתחלה."
"תחכה לירח כתום, זאת תהיה שעת יצורי העל ואז אתה תבין ואני אספר לך את כל הסיפור מההתחלה והסוף למרות שנראה לי שהבנת הכל" אמר הקוסם.
"אה, סתם צחקתי" אמר ראוס ואז הם התנתקו.
"שנשתה משהו?" שאל הקוסם.
"מה? דם מתוק ועסיסי?" שאל ראוס בהתלהבות.
"אה, זה יעבור לך, אלו בטח סתם תופעות לוואי" אמר הקוסם וחייך.


תגובות (1)

uta uta

מדהים, דירגתי חמש

12/09/2014 12:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך