זה לא הפרק האחרון, יהיו עוד כמה פרקים עם סוף מפתיע במיוחד, מקווה שנהנתם.

ריקודים עם ערפדים- פרק 10: הקרב הגדול

23/09/2014 625 צפיות תגובה אחת
זה לא הפרק האחרון, יהיו עוד כמה פרקים עם סוף מפתיע במיוחד, מקווה שנהנתם.

ריקודים עם ערפדים- פרק 10: הקרב הגדול

"אה… תקשיב, הקוסם סיפר לי שאנשי הקיפוד רוצים רק לקלקל ולהרוס את עולמות הפנטזיה, להרוס את המעגל האמריקאי ולבנות את בית הקללות והכישופים האפלים, אני מבין גם שהם פורצים למחשבים דרך הטאבלטים שלהם, אבל אנחנו לא ניתן להם לעשות את זה" אמר ראוס, לפתע ראוס ניפנף בכנפיו ואז הוא הפך בחזרה לבן אדם, הוא הוריד את הפאה השחורה מראשו ואמר: "אנחנו הולכים לפתוח במלחמה גדולה שהולכת להשפיע על כל ההיסטוריה העולמית, אנחנו נגן על המעגל האמריקאי ונציל את הארץ של סוגסטו."
"איזה ארץ?" שאל מר דביר.
"סוגסטו," הסביר ראוס, "הארץ הקסומה שבה נלחמו כל הצבאות, יש שם זירת מלחמה ענקית, אנחנו נצא לשם הלילה!"
"אבל אין לנו צבא, אין כלום!" אמר מר דביר.
"בטח שיש לנו, לוחמי האדמה, הלוחמים האגדיים של מעגל האדמה שמחברים לשביל הזהב הגדול של יערות הפקאן, חורשת הזמיר והמעגל האמריקאי.
"וואו, כבר הספקת להכיר אותם! זה רעיון גאוני!" אמר מר דביר.
"לא, לא כל כך!" אמר ראוס, "ללוחמי האדמה יש את החרב האדומה שאין לה שום כוח ושום קסם, זאת חרב צעצוע שנועדה רק להפחיד את האויבים, הבעיה היא שזה לא מפריע לאויבים וזה הנשק המרכזי של לוחמי האדמה!"
"אז מה נעשה?" שאל גארטו.
"בדיוק, זה הרעיון, אנחנו צריכים להכין את הנשקים של בית המלון, כל האקדחים, החרבות והחפצים החשודים ששמרתם, התיקים עם הפצצות, זה יעזור לנו במלחמה!"
"בסדר," אמר מר דביר, "שיהיה לך וללוחמי האדמה בהצלחה!"
מר דביר נתן לראוס כמה תיקים, אקדחים וחרבות.
"תשמור על החרב השחורה עם ניצוץ הכסף, קוראים לה אלניום, זאת החרב הכי חדה ו… תיזהר!"
"תודה…" אמר ראוס, "קדימה, קוסם, גארטו, ליוויתם אותי בכל המסעות עכשיו הגיע הזמן שלי למסע האחרון עד לזירת הקרב והקרב האחרון, זהו, זה נגמר, הפכתי להיות בן אדם מה שנשאר לי זה רק להפיל את אנשי הקיפוד ולנצח במלחמה הזאת עם לוחמי האדמה."
"זה לא כל כך פשוט," אמר הקוסם, לפתע, ראוס הסתכל לאחור וראה שלד לבן, אבל החבורה עקפה אותו ויצאה מבית המלון.
"בסדר, שינוי בתכנית, בגלל הסכנות, אנחנו יוצאים לזירת הקרב עכשיו!" צרח ראוס.
"בסדר" אמר הקוסם. החבורה הלכה ביערות הזהב הקסומים וראו ניצוצות וחפצים קסומים של פיות, השדים האפלים הציקו להם והפריעו להם, אבל הם לא ויתרו, החבורה התנדנדה על החבלים הצהובים ועברה מעץ לעץ ואז היא נחתה על זירת הקרב הגדולה, שם חיכו לוחמי האדמה.
"בסדר," אמר ראוס, "גארטו, אתה תגן עלינו, קוסם, לך יש את החרב השחורה עם ניצוץ הכסף, היא כבדה, אבל אני סומך עליך שתדע מה לעשות, אתה חכם מאוד ויש לך כל מיני שיטות" ראוס נתן לגארטו את החרב.
"לי יש את כדורי אש ואת כוח האומץ ויש לנו גם את לוחמי האדמה, הכל מוכן" אמר ראוס, לוחמי האדמה והחבורה התכוננו והתאמנו ואז, בשעת לילה מאוחרת התחילה המלחמה הגדולה. "קדימה!" צרח ראוס, הקוסם הניף את חרבו, ראוס התחיל לזרוק כדורי אש, לוחמי האדמה התחילו להילחם עם חרבות העץ הגדולות שלהם.
אנשי הקיפוד זרקו כדורים קוצניים, קוצים והיו להם גם כמה אקדחים גדולים. אנשי הקיפוד צרחו, אקס בי צחק צחוק מרושע ונעץ את מבטו בראוס. "פחדן, חלש, מה עוד?"
"חכם!" צרח ראוס והתנפל על אקס- בי, אבל אקס- בי קפץ מעל ראוס ואז הוא ישב על הצמרת של אחד העצים והתחיל לירות, ראוס זרק כדורי אש ואש כתומה ולהבה היו בכל מקום והאירו את זירת הקרב וגם פגעו בחלק מאנשי הקיפוד. ואז אקס- בי כמעט ירה בראוס, אבל ראוס התחמק וקפץ, גארטו נפצע, הוא נפל והתגלגל על ההר הירוק, אבל ראוס עזר לו לקום והמלחמה המשיכה. קולות של חרבות, קולות של יריות וריח של עשן, אווירה של מלחמה.


תגובות (1)

uta uta

אהבתיי מאודד מושלםם לא יכול לחכות לפרק הבאא

23/09/2014 15:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך