כן, כן, זה חלק 1. אני מקווה שהעלילה מעניינת אתכם, כי אני מנסה לעשות את זה צוהל מה שנקרא ולא כבד ואני בכוונה עושה פרקים קצרים, אז תגיבו ותגידו לי מה דעתכם.

ריקודים עם ערפדים פרק 3: מסיבת הירח הכתום- אלף 1

13/09/2014 620 צפיות 2 תגובות
כן, כן, זה חלק 1. אני מקווה שהעלילה מעניינת אתכם, כי אני מנסה לעשות את זה צוהל מה שנקרא ולא כבד ואני בכוונה עושה פרקים קצרים, אז תגיבו ותגידו לי מה דעתכם.

ריקודים עם ערפדים פרק 3: מסיבת הירח הכתום- אלף 1

יצורים משונים עפו מתוך הירח הכתום. "היי" אמר ראוס, "אלפים!"
"מה? אתה רוצה להגיד לי שאף פעם לא ראית אלפים?" שאל גארטו.
"לא, אף פעם לא ראיתי. וואו, אנשי זאב, איך הם יכולים לעוף?" שאל ראוס.
"הם ינחתו בקרוב" אמר גארטו, "אבל… זהו, ראינו מספיק כדאי שנלך."
"לא לפני שנראה את מעגל הפיות" אמר הקוסם ואחז במטה הקסמים שלו.
"מה אתה מתכוון לעשות?" שאל ראוס.
"אני אקח אותנו למסיבת החורף של הירח הכתום, אנחנו הולכים לעוף לתוך הירח, אז תחזיקו חזק" אמר הקוסם, לפתע, גארטו, ראוס והקוסם עפו אל הירח הכתום, הפיות היו גדולות כל כך האלפים דרכו את הקשתות שלהם וראוס לא ידע איפה להחזיק הוא פשוט הרגיש שהוא עף, הוא ראה גוון של כתום עז ונקודות לבנות קטנות. שדי הירח הכתום איימו על החבורה עם שיניהם והאלפים האפלים הרכינו את ראשם.
"מה? מה קורה פה?" שאל ראוס.
"תכף תראה, תחזיקו חזק" אמר הקוסם, לפתע, הם עפו במהירות והם הסתנוורו מהאור הכתום, הם ראו במעורפל בלונים קטנים ושולחנות גבוהים. "נכנסנו לתוך הירח הכתום" אמר הקוסם.
"וואו, כל כך יפה כאן!" אמר ראוס, הם התחילו לראות את הכל בבירור, קישוטים היו סביב הסרט של הבלונים, האלפים צחקו ושרו, נום אחד ישב לו בצד ומילמל משהו כמו: "מתישהו גם אני אצטרך לעוף" הוא הסתכל לאחור, הוא ראה את ראוס, את גארטו ואת הקוסם מסתכלים עליו. ראוס הסתכל על הנום במבט זועם וחשף את שיניו החדות. "אני רעב" הוא אמר וניפנף בכנפיו, רוח קרה נשבה והקפיאה את כל הירח הכתום.
"קר פה, אתה חייב להפסיק עם זה" אמר הנום, "אני בודד, יום אחד גם אני אצטרך לתקוף ולהילחם נגד בני האדם, לפרוץ לבתים… ואני לא רוצה את זה, אתם לא מבינים?"
"תתרחק ממנו" אמר הקוסם לראוס, "הוא נראה לי כמו חייל מצבאות הרשע של האלפים"
הנום התפרע וזינק על הקוסם ואמר: "שלא תעז לומר את המילה הזאת"
"איזו מילה?" שאל הקוסם.
"המילה שאמרת בסוף המשפט הקודם שלך!" צרח הנום.
"מה? אלפים?" שאל הקוסם.
הנום צרח והתגלגל, הבלונים נפלו והתפוצצו, מהאלפים נזל דם אלפים והם התחילו להתפוצץ לאט לאט. הברושים, המפלצות הקטנות עם השיערות הצבעוניות התקרבו אל הקוסם ואז הם עצרו. רק ברוש אחד כחול המשיך ללכת, הוא עמד מול הקוסם ושלף את חרבו.
"אני רואה את הלהב!" צרח גארטו, "לברוח!"


תגובות (2)

uta uta

וואו מאוד אהבתי המשךך בבקשהה

13/09/2014 09:39

    אני שמח שאהבת ואני כותב את הפרקים ברצף אז כבר העלתי את החלק השני

    13/09/2014 13:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך