ההתחלה קצת לא ברורה, אבל אל תדאגו הכל יתברר לאט לאט.

ריקודים עם ערפדים- פרק 9: בבית המלון

22/09/2014 634 צפיות 2 תגובות
ההתחלה קצת לא ברורה, אבל אל תדאגו הכל יתברר לאט לאט.

ריקודים עם ערפדים- פרק 9: בבית המלון
איש עם מסיכה שחורה הלך בבית מלון, לפתע, הוא שכב, משהו ציפצף, תלתליו החומים נעלמו. "אה!" איש אחד צרח והתנפל על האיש עם המסיכה השחורה, "זה אתה מייקל, אתה היית עם המסיכה השחורה! אקס- בי מת אתמול אתה לא מתבייש, אתה לא פעלת, אתמול הייתי בביניין של משה ועליתי לקומה המשרדית זה מה שמצאתי שם" האיש הראה לאיש עם המסיכה השחורה סרטון קצר של הקרב בין לוחמי הקיפוד ללוחמי האדמה ואז הוא לקח את הטאבלט שלו וכיבה אותו. "אתה רואה?" שאל האיש. האיש עם המסיכה השחורה התנשם בכבדות והוריד את המסיכה. "מה זה רובי? התלתלים שלך נעלמו" האיש עם המסיכה השחורה לקח אותה ומישש את קרחתו. "מה?" הוא צרח והתחיל לברוח, הוא ירד במדרגות במהירות ומארק, האיש עם הטאבלט רץ אחריו. "מייקל!" צרח מארק וזרק את הטאבלט שלו במדרגות. "מה אתה רוצה? מה?" שאל מייקל ועצר, הוא הוציא מהתיק שלו את הטאבלט שלו והראה למארק את אנשי הקיפוד ותרשים מוחשי בצבע ירוק, כל ריבוע הראה את החדרים שיש במלון והחדרים המיוחדים שיש לאנשי הקיפוד. "הנה, הם מסומנים בנקודה סגולה!" אמר מארק. מייקל חייך ושניהם ירדו לקומה הראשונה, הם הסתובבו ואז הם דפקו על דלת אחת של אנשי- קיפוד, אנשי הקיפוד פתחו להם את הדלת. איש- קיפוד אחד שכב על המיטה ובנה בטאבלט שלו תרשימים. מייקל ומארק נכנסו לחדר וטרקו אחריהם את הדלת. לפתע, הופיע עוד איש קיפוד, הוא שיפשף את עיניו וגם הוא בנה תרשימים בטאבלט, הוא ישב ליד שולחן עגול וחייך. ואז הופיע האיש הקיפוד השלישי, היה לו טאבלט ענק בגודל של לוח, הוא תלה אותו בקיר, על הטאבלט הופיע תמונה של מנעול, הוא עמד לפרוץ לאיזה מחשב, טאבלט או פלאפון, הוא לחץ על המנעול ואז כותרת אדומה וגדולה התנוססה על המסך: "הצלחת! פרצת למחשב הכסף של מועדון הספה הכחולה של מייקל" הקיפוד השלישי חייך וסגר את הטאבלט הוא הסתובב לאחור וראה את מייקל ומארק. "אוי ואבוי!" הוא צרח ונצמד לקיר, שאר אנשי הקיפוד עצרו את העבודה שלהם בטאבלט, הניחו אותו בצד והסתכלו על מייקל ומארק, אחד התנדנד על המעקה הגדול של המיטה השלו, השני קפא ולא דיבר ואז הוא אמר: "וואו, קשה לי להאמין."
"מה? אז כל הזמן הזה פרצתם למחשבים שלנו?!" צרח מייקל.
"אה… לא, זה לא בדיוק נכון" מילמלו אנשי הקיפוד.
"אם זה לא נכון, אז תגידו לי מה ראיתי עכשיו! רק שתדעו שזה לא יעבור לכם בשקט, אנחנו יודעים גם שפרצתם למחשבים של מועצת הקסם, רק שתדעו שזה לא יעבור לכם בשתיקה, אנחנו הולכים לדווח לראש המועצה המכובד, מר דביר, אני סומך עליו שהוא כבר ידע מה לעשות איתכם" אמר מארק.
"אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים" אמר מר דביר לאנשי הקיפוד, אחרי כמה שעות, במסעדה הגדולה של בית המלון, "אני דיברתי עם מייקל ומארק והם לא יפריעו לכם יותר, אבל אתם חתמתם על חוזה וכרתתם ברית שאם עוד יצור או בן אדם או ערפד או דרקון או מפלצת אחרת יכנסו היום למלון, אתם פשוט תברחו, תסתלקו, זה חוזה מטופש בלי שום משמעות, אבל אין מה לעשות, אתם חתמתם על החוזה של סטיב וישבתם עם סם, נפגשתם עם רובי, עשיתם כל כך הרבה דברים אפילו בלי לחשוב עליהם ועל חלק אתם תשלמו מחיר יקר, אתם מבינים?"
"כן" אמרו אנשי הקיפוד ונאנחו. לפתע, ראוס, גארטו והקוסם נכנסו למלון. "שלום" אמר ראוס, הקוסם זרק את המזוודה השחורה שלו וחייך.
"זהו, זה נגמר, אני מצטער" אמר מר דביר.
"זה בסדר, גם ככה התכוונו ללכת" אמרו אנשי הקיפוד ויצאו מהמלון.
"שלום" אמר מר דביר לראוס, לגארטו ולקוסם, "אנשי הקיפוד הלכו, הם חתמו על חוזה, זה עיניין מסובך, זה נראה כאילו רציתם להיפגש איתם."
"לא, ממש לא" אמר ראוס, "רק רציתי לבקש ממך משהו, מר דביר היקר."
"כן?" שאל מר דביר.


תגובות (2)

uta uta

זה באמת לא כל כך ברור, אבל בכל זאת אהבתי.. המשךךך

22/09/2014 15:59

    אל תדאג הכל יתברר בפרקים הבאים כמו שאמרתי

    22/09/2014 16:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך