זה רק הפרולוג, הפרק הראשון יהיה ממש בקרוב.

ריקודים עם ערפדים- פתח דבר – פרולוג

11/09/2014 659 צפיות 2 תגובות
זה רק הפרולוג, הפרק הראשון יהיה ממש בקרוב.

הוא שמט את מקל הקסמים שלו, המפה האדומה של השולחן הגדול עפה באוויר, כל הקהל הסתכל על המפה, הקוסם שמע את הקהל משתולל, הוא רעד, כל גופו רעד, אסור לו לאכזב את הקהל! אסור לו לאכזב! אם הוא יעשה משהו לא נכון לא יבואו להופעות שלו יותר, הוא ידע את זה, הוא לא זכר את המשך המופע, אחרי כמה שניות, הוא פשוט הלך למאחורי הקלעים ואז הקהל שם לב שהמפה נעלמה וגם הקוסם נעלם. "אולי הוא העלים את עצמו" אמרה ילדה אחת קטנה שליקקה סוכריה ורודה על מקל, היא המשיכה ללקק אותה, הייתה לה שמלה ורודה, פרחונית וצבעונית, עם תפוחים וצבעונים, היא שמה בושם שריחו כל כך חזק עד שכל האנשים באולם הריחו אותו. "אני לא יכול יותר!" צרח הקוסם, "איפה השולייה?" "עלה לבמה" אמר המלבישה. "יואו, מה הוא עושה, מה הוא מטורף?" צרח הקוסם, לפתע, הוא נפל, הוא הסתובב, קם ואז הוא ראה איש עם ניבים ארוכים, חולצה מכוסה בדם ושיער חלק וקפוא, זה היה ערפד, איש ערפד, הקוסם לא ידע מה לעשות, הוא התחיל לרוץ ואיש הערפד התחיל לרדוף אחריו גם כשהוא רץ על הבמה ואז, זה קרה, כן, כן, הקוסם גילה שאין אנשים באולם, הוא נפל מהבמה ואיבד את הכרתו.


תגובות (2)

uta uta

וואו אהבתי מאוד, אני הולך לקרוא את החצר השחורה הפרק האחרון

11/09/2014 20:19

נשמע מעניין.
כדאי לך לשים נקודה אחרי שמישהו מדב או סימן קריאה או סימן שאלה.
תרד שורה כאשר יש דו שיח, זה יעזור לך ולקוראים.
אשתדל לעקוב!
נשמע מעניין.
נ.ב: אמח אם תנסה לקרוא את סיפורי החדש "שבר זמן" ולהירשם אליו :)

11/09/2014 20:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך