the one sitting next to you
תודה על כל התגובות בפרק הקודם ^^
אני מקווה שתגיבו לי גם פה כי אני מעוד משקיע.

רנסאנס פרק 4- איבוד שפיות

the one sitting next to you 09/07/2013 846 צפיות 22 תגובות
תודה על כל התגובות בפרק הקודם ^^
אני מקווה שתגיבו לי גם פה כי אני מעוד משקיע.

1403

משפחת מדיצ'י הייתה משפחת האצולה, או ליתר דיוק המשפחה ששלטה בפירנצה באותם ימים. הרגשתי שאני צריכה לראות אותם, בכל זאת אני נמצאת בתקופה הזה כי לדעתי היא בין המעניינות ביותר שהתרחשו אי פעם, אז למה לא?
"סלחי לי, אך אני צריך שתחזרי על מה שאמרת הרגע" הודיע לאונרדו מבולבל.
"אני מבקשת לבקר את משפחת מדיצ'י" אמרתי שוב במטרה להבהיר את העניין. התחלתי ללכת לכיוון הדלת שממנה נכנס לאונרדו, השלת הייתה דלת עץ גדולה ורחבה, הדלת הייתה יפיפה ועליה היה סמל מוזר שנראה ממש כמו מכונת הזמן שלה, היא תהתה מדוע יש שם דבר שכזה והתחילה לצאת מהחדר כאשר לאונרדו תפס בכתפה במהירות.
"את לא יכולה ללכת לבית מדיצ'י ללא הזמה, ראשך ייערף על המקום!" אמר ולא נתן לי ללכת. לא חשבתי על האפשרות שהרגו אותי כמסיגת גבול חסרת נימוס.
"אבל אני צריכה ללכת לשם, אז מה אדוני מציע?" שאלתי.
" ראשית אני מתעקש על שינוי בגדיך, ושנית אני אבוא איתך בתור ייצוג, ואמציא שאני שם כדי להראות את אחת מהמצאותיי" אמר מרוצה מתכניתו, אך אני לא התכוונתי לשנות את לבושי.
" ברשותך יש לי רעיון שיתאים לי יותר, אני מסכימה שתבוא איתי, אבל אני לא אחליף את מראי" אמרתי. ראיתי את פניה היפות של לאונורה מתלהטות, אני מבינה שלאונרדו לא שם לב לרגשותיה, ועכשיו כשהוא עומד לצאת איתי לבית המשפחה החזקה ביותר בפירנצה הכעיס אותה, "הייתי שמחה אם גם לאונורה הייתה באה איתנו" אמרתי והיא שלחה אלי מבט אסיר תודה.
לאונרדו לא התנגד ופתח לשתינו את הדלת כראוי לבחור בתקופה זה. זה הייתה הפעם הראשונה שראיתי את הבית מחוץ לחדר העבודה, הבית נראה מרשים ומרהיב ביופיו, בכל מקום היו ציורים של אמנים מדהימים, היו מדרגות לוליינות שהובילו לקומה הראשונה שהייתה מרוצפת באבני שיש, למטה ראיתי חדר לסעודות עם שולחן עץ גדול מכוסה במפת משי, וראיתי גם אולם נשפים בעל רצפת פסיפס מרהיבה, הבית היה ממש אחוזה.
"גבירותיי, שנלך?" שאל לאונרדו והצביע לכיוון דלת העץ הגדולה והמאותרת שגם עליה היה סימן בדיוק כמו על הדלת הראשונה, זה נראה יותר מוזר מרגע לרגע. יצאנו אל רחובות העיר היפיפייה פירנצה והלכנו כיוון בית מדיצ'י.


תגובות (22)

המשךךך יעייי

09/07/2013 10:48

תמשיכי פדלאה!!!!!!!!!!!!!!!!!1
איך אני אוהבת את לאונרדו, ליאונורה כל כך מסכנה… אני מתחילה להתחרט על כך שהוא לא שם לב אליה (עוד לא התחרטתי, על תדאגי…)

09/07/2013 11:06

יופי אני מתכננת דברים ואנשים ובחורים בשבילה……

09/07/2013 11:13

אבל אל תשכחי שהיא דוחה את כולם… וחוץ מזה, אני לא אתנגד אם ממתי שהוא לאונרדו יתחיל להאמין אחרת…

09/07/2013 11:18

אני לא מבטיחה שום דבר כי יש לי תכניות משונות ומרושעות שאני צריכה לממש ^^^ (החלטתי שיש לי שלוש עיניים)

09/07/2013 11:44

תמשיכי!!!!

09/07/2013 11:56

מה אנשים לא אהבתם את הפרק הזה?? בפרק הקודם יש לי 20 תגובות ופה….יובשתי…..נקטלתי………

09/07/2013 12:14

תמשיכיי פדלה קטנה שלי!!

09/07/2013 12:42

אני עדיין נקטלתי…..יובשתי……..ובגלל זה אני אמשיך רק מחר בשעה לא ידועה……..

09/07/2013 12:45

למה?

09/07/2013 12:48

בפרקים בקודמים ערכתי דיונים עם כל מיני אנשים, בפרק הזה לא היה לי עם מי לערוך דיון, זאת לא אשמתי!!!

09/07/2013 12:49

וחוץ מזה, מה זה משנה כמה תגובות יש לך? לי יש חמש תגובות בלחץ על הספור רק צדק ואני ממשיכה!!!

09/07/2013 12:51

אני יודעת..אני יודעת……אני מתלוננת יותר מדי

09/07/2013 12:58

תמשיכיייייי

09/07/2013 13:50

*ארמון מדיצ'י :)
הכתיבה השתפרה בפרק הזה, אך שוב נראה כי את ממהרת לפרסם פרק. קחי לך את הזמן לכתיבת פרק ארוך (מינימום עמוד וחצי בוורד) וטוב, ואז תעברי עליו פעמיים שלוש ותתקני בעיות; לפעמים רעיונות צצים גם בזמן הקריאה החוזרת.
הייתי מעוניין כי תתארי יותר את פירנצה, כי יש בה הרבה מה לתאר, אולי משהו בסגנון: "הלכנו בינות הבתים הצבעוניים שנראו כקשת שמאירה בשלל גוונים מרהיבים, מצהוב חיוור כבננה עד לאדום עז כיין. הרחובות הצרים היו מלאי אנשים שהיו לבושים במיטב מחלוצותיהם, ריח מתקתק עמד באוויר…" או משהו בסגנון, אני בטוח שתוכלי למצוא משהו :)
מחכה להמשך D:

09/07/2013 14:00

אתה מוכן להפסיק? אפילו לי זה מציק!!!!
(אם לא אכפת לך שאני אומרת את זה- the one sitting next to you)
זה ממש ממש ממש מציק, תן לה להתבטא איך שהיא רוצה, אתה יודע מה? אני חושבת שזה אפילו מעליב!!!!

09/07/2013 14:10

חוץ מזה, זה הספור שלה, היא לא עושה אותו לפי הזמנה אישית!!!!!!!

09/07/2013 14:11

אני שוב אומר… אני לא מנסה לשנות אותה, חס וחלילה, היא ביקשה ביקורת בונה, אז זה מה שאני נותן לה. אני לא אומר שהסיפור לא טוב, כי הוא באמת טוב, אבל אני רק אומר מה היה לי חסר בו. מה רע בלנסות לעזור לבנאדם?

09/07/2013 14:13

אבל באמת, כמו שדורון אמרה, היא לא כותבת רק בשבילנו, וזה לא חייב להיות מקצועי. קודם כל היא צריכה לכתוב בשביל עצמה. חוץ מזה, זה כבר לא נקרא לנסות לעזור, זה נקרא להיות קטנוני. אני אוהבת את הכתיבה שלה.

09/07/2013 14:43

אוקי אני ארסן את עצמי, אך אם אינני טועה האתר הזה שואף לאיכות (אם את לא מאמינה לי, פשוט גללי למטה בעמוד הראשי, זה נמצא אי שם מתחת לסיפורים), ואני הייתי מעוניין לתרום לכך ככל יכולתי (לא שאני סופר או משהו כזה). אך אם זוהי בקשתכן, אני אמנע מכך בעתיד :)

09/07/2013 14:49

תקשיבו לו אכפת לי, אני אוהבת לקבל ביקורת שגורמת לי להשתפר, לדעתי זה המטרה החלקית של התגובות.
אז אם הוא רוצה שייתן ביקורת, באמת שלא אכפת לי.

10/07/2013 00:58

אוקיי , איזה מגילה כתבתם…
איך אני אקרא את כל זה?
נ.ב זכותה להתבטא איך שהיא רוצה.

10/07/2013 07:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך