hopeless writer
אני עכשיו יושב לכתוב את הפרק הראשון, תודה לכל מי שנתן דמויות ^^

שברירי האשליות-דמויות

hopeless writer 09/07/2014 672 צפיות 4 תגובות
אני עכשיו יושב לכתוב את הפרק הראשון, תודה לכל מי שנתן דמויות ^^

שם: אדליין רתפורד.
גיל: 19
מראה: שיער ערמוני קצר וגלי, עיניים ירוקות אבל מעט קרות, עצמות לחיים גבוהות, חיוורת, אף שדוני, תווי פנים מעט שדוניים.
אופי: כריזמטית, עקשנית, דעתנית, תמיד לוקחת אחריות על מעשיה, ועל מעשי חבריה, נאמנה, חשדנית, פיקחת, חדת עין, לפעמים חושבת על דברים יותר מדי עד שהיא רואה בהם רק את הדברים הרעים. היא לעולם לא אהבה את החיים שלה, פשוט מהסיבה שהיא לא נראתה לעצמה חשובה מספיק, וחשבה שאי החשיבות שלה פשוט…מדכא.
רקע: אביה שירת בצבא ולאחר מכן הלך לעבוד בחנות ספרים קטנה וחמה בלונדון, שם פגש את אמה (פסיכולוגית הילדים). הוריה תמיד אהבו אחד את השני, אבל היא הרגישה יותר קרובה לאבא שלה שהכיר לה את עולם הספרות והיה חלק מהפיכתה לסופרת.

שם- אליסה מוזייק
גיל- 16
מראה- שיער חום אדום ארוך מאוד, עיניים בצבע נחושת עם נגיעות ירוק, עור טיפה חיוור, גבוהה ויחסית מלאה
אופי- מתבודדת, עקשנית, קצת משוגעת, אוהבת חיות ובעיקר חתולים, צינית אבל לא יותר מידי, מאוד חכמה ואוהבת לצייר היא נורא דוגלת בנשיות שלה
רקע- היא גדלה עם 2 אחים גדולים ושלושה אחים קטנים אבל באחד הלילות בחורף היא שכחה לכבות את האח והוא שרף את הבית כמעט לחלוטין, היא ואחד מאחיה הגדולים שהיה בן 18 הם היחידים ששרדו, היא נלקחה לבית יתומים והאח נאלץ לעבוד כדי לשרוד, היא לא ראתה אותו כבר שנה שלמה.

שם: זירו
גיל: כמו כולם
כוח: הממ…. בהתחלה הוא אומר שהוא לא יודע,אבל הוא יודע ולא אומר! הכוח שלו הוא להפוך ערפדים לבני אדם! ~מוחעחעחעחע!~
רקע: הוא נולד ערפד, הוריו לא היו מודעים לעובדה שהם היו ערפדים, הכוח שלהם היה שחכה, הם כל הזמן גרמו אחד לשני (בטעות) לשכוח שהם ערפדים ולא סיפרו לו שהוא ערפד. יום אחד בבית הספר, בכיתה ג', (הוא לא היה הכי מקובל..) אחד הילדים שהיה הכי מקובל, זרק עליו אבנים וקילל אותו, והוא התעצבן. הוא התנפל עליו להרביץ לו ובטעות שלף ניבים, שהוא אפילו לא ידע שיש לו. הילד מת והוא נלקח למוסד למשוגעים. כשהוא נפגש עם ההורים שלו, לפני שהוא נלקח, הם כעסו עליו מאוד ובטעות הפעילו עליו את הכוח שלהם, חזק מידי. הוא שכח הכל, איך ללכת, לדבר, לאכול, והשאר… כששאלו אותו במוסד מה השם שלו הוא לא ענה. טוב, למה הם ציפו?! הילד לא יודע לדבר… (!) הם רצו לשאול את הוריו, אבל הם מתו, ה גילו שהם היו ערפדים והתאבדו, אז האנשים במוסד החליטו לקרוא לו זירו כי הוא היה הילד הראשון בלי שם. (זירו – 0 באנגלית) הוא למד במוסד את כל מה שלומדים בחיים רגילים חוץ מתקשור וחברה. הוא סוג של אוטיסט, לא באמת אוטיסט, כי הוא לא אובחן, אבל היו לו את כל הסימפטומים.(אם ככה אומרים את זה .-.)
מראה: גבוה, צנום, חיוור, עיניים כחולות ירוקות כהות, שיער יחסית קצר, מתולתל וחום.

שם: צ'נדלר
גיל: 12
מראה: שיער בלונדיני-שטני די קצר, בתספורת קצרה מעוגלת עם שתי קווצות שיער ארוכות לפני האוזניים, עיניים כחולות, אף קטנטן ולסת זוויתית. היא חיוורת מאוד, רזה ונמוכה יחסית. היא נראית קטנה מאוד יחסית לגילה, בת שתיים עשרה בערך.
אמממ אופי: היא חכמה מאוד מאוד, סקרנית, רוצה לדעת הכל, היא תמיד מחשבת הכל מראש והיא די שקטה. קשה לה מאוד להקשיב בגלל שיש לה הפרעות קשה ריכוז והיא יכולה להיות די מעצבנת. היא מרדנית, לעולם לא תלך אחרי העדר ותמיד תבדוק כל דבר פעמיים. היא תמיד דובקת ברעיונות ובדעות שלה והיא לא משתנה בשביל אף אחד. אם היא מחליטה משהו היא תלך איתו עד הסוף, ואם הכעסת אותה אז צפוי לך מוות אטי ומייסר.
רקע: היא מהעולם שלנו, היא הייתה גאונה ובטעות שיגרה את עצמה לעולם שלהם בעזרת משגר שהיא בנתה. היא הסתדרה שם בעזרת המוח המבריק שלה, הסוותה את עצמה, הצליחה להשתלב בין כולם, עבדה קשה והרוויחה כסף בשביל לחיות.

שם: ג'סמין אליזבת' וולפינג דריין (אבל כולם קוראים לה ג'ס)
גיל: 15
מראה: http://www.cg-underworld.org/Bushidou/ART/isa_concept.jpg
אופי: עקשנית, מיסתורית, לוחמנית, אופטימית, חסרת חוש הומר, בעלת אופי חזק, יודעת לעמוד על שלה, בעלת כוח שכנוע, חשדנית.
רקע: יש אנשים שנולדו בשביל ללכת על הקרקע, אבל ג'ס נולדה בשביל הים. אביה הוא יורד ים לשעבר שפתח פונדק. ג'ס אוהבת את הים והיא מנהיגה חבורה של שודדות ים פמניסטיות ששודדות רק גברים. היא אוהבת את החופש שמרגישים כשמטפסים על התורן ומכאן המוטו שלה – "חופש או מוות". אין אפשרות בחירה. זה מתבטא בהרבה מהדברים שהיא עושה.

שם: אלכס (
גיל: 16
מראה: שער חום ודי ארוך שהוא תמיד אוסף לקוקו, עיניים ירוקות, גבוה, וקצת שזוף.
אופי: חברותי מאוד, נוטה להאשים את עצמו כשקורים דברים רעים, אופטימי מאוד, עקשן, לא ינטוש את חבריו לא משנה באיזה מצב ומרדן.
רקע: the tipical boy next door. גר בפרברים, עם אחות ושני אחים, והכל בעצם היה רגיל. עד שאמא שלו נפטרה, אבא שלו נכנס לדיכאון והוא, טוב הוא הרגיש שהכל באשמתו והוא תמיד מנסה לתקן את זה.

שם: תאליס אלמר
גיל: 20
מראה: עיניים ירוקות כמו ברקת, עור שזוף, גובה ממוצע, שיער חום בלונד, תמיד לובש את אותה חליפה חומה אדומה בלויה וכובע קסקט אפור
אופי: הוא משוגע על כל הראש, הוא מדבר בחידות, אף אחד לא אוהב להסתובב איתו. הוא היפראקטיבי ברמה אחרת, הוא אף פעם לא נמצא במקום אחד גם כשהוא ישן הוא זז ללא מנוחה כאילו הוא חולם חלום רע. אפילו הוא לא יודע להגדיר את עצמו
רקע: הוא נולד בעולם שלהם למשפחה ענפה הוא היה הצעיר ביותר אבל בגיל 10 הוא הלך לאיבוד ואיכשהו הוא הגיע לעולם שלנו. הוא כל כך נבהל מהשינוי שהמוח שלו עשה מעין ריבוט והוא הפסיק לפעול בהיגיון. כבר שנים שהוא מנסה למצוא דרך לחזור חזרה לבית שלו

שם: ארו
גיל: שש עשרה וחצי, כמעט שבע עשרה.
מראה: שיער ג'ינג'י מבולגן, עיניים כחולות קטנטנות, המון נמשים בכל מקום, לא שרירי כל כך, הוא רגיש מאוד לשמש ובקושי יכול להיחשף אליה, הוא ישר נשרף. הוא ממוצע בגובה ויש לו מבנה גוף די מרובע.
אופי: מהיר, די ספורטיבי, אוהב מאוד לאכול, הוא מקבל הנאה מכל דבר ומוצא את הדבר הטוב בהכל, הוא אמנם מנסה להראות אופטימיות כלפי חוץ אבל יש לו דיכאון קליני. הוא די היפראקטיבי, מתקשה לשבת בשקט ותמיד מתעסק במשהו. הוא חכם ומלא תושייה ואף פעם לא מוותר גם כשהכל נראה די אבוד.
רקע: הוא נולד לאבא סוחר. בביתו המצב הכלכלי היה קשה, היו לו הרבה אחים שהציקו לו כל הזמן. הוא נולד פג, חלש מאוד. אמא שלו טיפלה בו כל הזמן ומתה בניסיון להשיב אותו לקו הבריאות.
אחרי שהיא מתה, כשהוא היה בן שלוש, הוא התחיל לאכול הרבה והחלים.
הוא עדיין היה חלש מאוד בהשוואה לחבריו ולאחיו והציקו לו כל הזמן.
בגיל שבע מכרו אותו לטירה של איזה אדון והוא שירת אותו כל חייו. עד שבגיל חמש עשרה נמאס לו, הוא ברח וחי בדרכים.


תגובות (4)

יאיי אני לא יכולה לחכות!

09/07/2014 19:04

יש הכנסת את הדמות שלי!!!

09/07/2014 19:05

יא עשית את צ'נדלר פיצית איזה כיףףףףףףףףףףף

09/07/2014 19:15

ותודה על הרקע

09/07/2014 19:20
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך