hopeless writer
תודה לכל מי שיירשם, זה הסיפור (שעומד להיות ארוך) הראשון שלי באתר, אני מקווה שההקדמה בסדר ^^

שברירי האשליות-הקדמה והרשמה

hopeless writer 09/07/2014 705 צפיות 29 תגובות
תודה לכל מי שיירשם, זה הסיפור (שעומד להיות ארוך) הראשון שלי באתר, אני מקווה שההקדמה בסדר ^^

לשמונה גורל נחרץ לחיים שונים מכל מה שציפו לו. ביום בו נולדו, בשנייה שראשם יצא לעולם גורלם השברירי נחרץ לדבר שאיש לא מקווה לו וכולם חולמים עליו.
בארץ בה דבר לא נראה בלתי אפשרי, הכל ססגוני והמראות מרהיבים יותר מכל דבר שאנחנו מכירים סודות נשמרים, קללות מוטלות, ומיתות הן דבר יותר מיום יומי. אבל זה עולם מרהיב בכל קצותיו.
זהו סיפור על הקרבה, פנטזיות, שקרים קללות, וכמו כל סיפור אחר, גם על אהבה. אבל אל תשלו את עצמכם זה לא סתם סיפור, זה אמיתי לחלוטין ולכן אל תספרו עליו לאף אחד. גורלכם יכול להיחרץ בשניות ואז, הו אז גם בשבילכם הכל יתנפץ לשברירי האשליות.

להרשמה:
שם-
גיל-
מראה-
אופי-
רקע-
(אני מזהיר שיהיו רק 4 בנות ו-4 בנים, תודה לכל מי שיירשם.)


תגובות (29)

שם- אליסה (הייתי חייבת) מוזייק
גיל- 16
מראה- שיער חום אדום ארוך מאוד, עיניים בצבע נחושת עם נגיעות ירוק, עור טיפה חיוור, גבוהה ויחסית מלאה
אופי- מתבודדת, עקשנית, קצת משוגעת, אוהבת חיות ובעיקר חתולים, צינית אבל לא יותר מידי, מאוד חכמה ואוהבת לצייר היא נורא דוגלת בנשיות שלה
רקע- היא גדלה עם 2 אחים גדולים ושלושה אחים קטנים אבל באחד הלילות בחורף היא שכחה לכבות את האח והוא שרף את הבית כמעט לחלוטין, היא ואחד מאחיה הגדולים שהיה בן 18 הם היחידים ששרדו, היא נלקחה לבית יתומים והאח נאלץ לעבוד כדי לשרוד, היא לא ראתה אותו כבר שנה שלמה.
מקווה שתיקח וברוך הבא לאתר!

09/07/2014 13:32

שם: זירו
גיל: כמו כולם
כוח: הממ…. בהתחלה הוא אומר שהוא לא יודע,אבל הוא יודע ולא אומר! הכוח שלו הוא להפוך ערפדים לבני אדם! ~מוחעחעחעחע!~
רקע: הוא נולד ערפד, הוריו לא היו מודעים לעובדה שהם היו ערפדים, הכוח שלהם היה שחכה, הם כל הזמן גרמו אחד לשני (בטעות) לשכוח שהם ערפדים ולא סיפרו לו שהוא ערפד. יום אחד בבית הספר, בכיתה ג', (הוא לא היה הכי מקובל..) אחד הילדים שהיה הכי מקובל, זרק עליו אבנים וקילל אותו, והוא התעצבן. הוא התנפל עליו להרביץ לו ובטעות שלף ניבים, שהוא אפילו לא ידע שיש לו. הילד מת והוא נלקח למוסד למשוגעים. כשהוא נפגש עם ההורים שלו, לפני שהוא נלקח, הם כעסו עליו מאוד ובטעות הפעילו עליו את הכוח שלהם, חזק מידי. הוא שכח הכל, איך ללכת, לדבר, לאכול, והשאר… כששאלו אותו במוסד מה השם שלו הוא לא ענה. טוב, למה הם ציפו?! הילד לא יודע לדבר… (!) הם רצו לשאול את הוריו, אבל הם מתו, ה גילו שהם היו ערפדים והתאבדו, אז האנשים במוסד החליטו לקרוא לו זירו כי הוא היה הילד הראשון בלי שם. (זירו – 0 באנגלית) הוא למד במוסד את כל מה שלומדים בחיים רגילים חוץ מתקשור וחברה. הוא סוג של אוטיסט, לא באמת אוטיסט, כי הוא לא אובחן, אבל היו לו את כל הסימפטומים.(אם ככה אומרים את זה .-.)
מראה: גבוה, צנום, חיוור, עיניים כחולות ירוקות כהות, שיער יחסית קצר, מתולתל וחום.
אופי: אני משערת שאת יכולה להבין .-.
מקווה שתיקחי את האתגר!
~אאוריקה~

(זה דמות שהצעתי לסיפור אחר אבל זה לא נראה כאילו הוא ממשיך.. :( וממש אהבתי אותה..)

09/07/2014 13:48

אופס, תשכחי מכוח..

09/07/2014 13:48

שם: צ'נדלר
גיל: 16
מראה: שיער בלונדיני-שטני די קצר, בתספורת קצרה מעוגלת עם שתי קווצות שיער ארוכות לפני האוזניים, עיניים כחולות, אף קטנטן ולסת זוויתית. היא חיוורת מאוד, רזה ונמוכה יחסית. היא נראית קטנה מאוד יחסית לגילה, בת שתיים עשרה בערך.
(אפשר להקטין את הגיל שלה או שכולם חייבים להיות באותו הגיל?)
אמממ אופי: היא חכמה מאוד מאוד, סקרנית, רוצה לדעת הכל, היא תמיד מחשבת הכל מראש והיא די שקטה. קשה לה מאוד להקשיב בגלל שיש לה הפרעות קשה ריכוז והיא יכולה להיות די מעצבנת. היא מרדנית, לעולם לא תלך אחרי העדר ותמיד תבדוק כל דבר פעמיים. היא תמיד דובקת ברעיונות ובדעות שלה והיא לא משתנה בשביל אף אחד. אם היא מחליטה משהו היא תלך איתו עד הסוף, ואם הכעסת אותה אז צפוי לך מוות אטי ומייסר.
רקע: אממ… אני לא כל כך הבנתי את הסיפור… כאילו, תוכל להמציא לך רקע לבד לפי מה שיתאים לך?

09/07/2014 15:11

    את הרקע את יכולה להמציא לבד, היא יכולה להיות מהעולם שלנו או מהעולם שלהם, זה לא ממש משנה.

    09/07/2014 15:47

    אממ… אז אני רוצה שתהיה גם קטנטנה יותר מכולם (14 או 13 אם אפשר, אם לא אז חמש עשרה)
    והרקע שלה הוא שהיא מהעולם שלנו, היא הייתה גאונה ובטעות שיגרה את עצמה לעולם שלהם בעזרת משגר שהיא בנתה. היא הסתדרה שם בעזרת המוח המבריק שלה, הסוותה את עצמה, הצליחה להשתלב בין כולם, עבדה קשה והרוויחה כסף בשביל לחיות.
    ואז קורה משהו שהיא לא ציפתה לו והיא פוגשת את כל השאר?

    09/07/2014 15:53

    סבבה, זה רקע מעניין. תודה ^^

    09/07/2014 15:57

    איזה באסה שאין לך מספיק דמויות.
    אתה חייב בדיוק חמש בנות וחמש בנים?
    אני יכולה לנסות להוסיף בן אם אתה צריך.

    09/07/2014 15:59

    תודה, זה יהיה מדהים אם תוסיפי עוד בן.

    09/07/2014 16:15

שם: ג'סמין אליזבת' וולפינג דריין (אבל כולם קוראים לה ג'ס)
גיל: 15
מראה: http://www.cg-underworld.org/Bushidou/ART/isa_concept.jpg (אני בן אדם עצלן)
אופי: עקשנית, מיסתורית, לוחמנית, אופטימית, חסרת חוש הומר, בעלת אופי חזק, יודעת לעמוד על שלה, בעלת כוח שכנוע, חשדנית.
רקע: יש אנשים שנולדו בשביל ללכת על הקרקע, אבל ג'ס נולדה בשביל הים. אביה הוא יורד ים לשעבר שפתח פונדק. ג'ס אוהבת את הים והיא מנהיגה חבורה של שודדות ים פמניסטיות ששודדות רק גברים. היא אוהבת את החופש שמרגישים כשמטפסים על התורן ומכאן המוטו שלה – "חופש או מוות". אין אפשרות בחירה. זה מתבטא בהרבה מהדברים שהיא עושה.

הערה – הייתי מקורית ~

09/07/2014 15:44

תודה לכל מי שנתן לי דמויות, נתתן דמויות באמת, אבל באמת אדירות.

09/07/2014 15:48

שם: אלכס (שם משפחה לא ידוע)
גיל: 16
מראה: שער חום ודי ארוך שהוא תמיד אוסף לקוקו, עיניים ירוקות, גבוה, וקצת שזוף.
אופי: חברותי מאוד, נוטה להאשים את עצמו כשקורים דברים רעים, אופטימי מאוד, עקשן, לא ינטוש את חבריו לא משנה באיזה מצב ומרדן.
רקע: לא ממש הבנתי את הסיפור אז אתה יכול להמציא לי?

09/07/2014 16:09

שם: אביטל, זה טוב, או שזה ישראלי מדי?
גיל: 16
מראה: שיער חום מתולתל, עיניים ירוקות גדולות, גובה ממוצע, שזופה.
אופי: אדישה, צינית, בעלת כוח שכנוע, עקשנית, נאמנה לחבריה וחשדנית
רקע: לא הבנתי כ״כ את הסיפור אז אני לא ממש יודעת..

09/07/2014 16:22

    האמת שזה כן ישראלי מדי. הרקע שלה יכול להיות כמו של כל אדם אחר באופן עקרוניץ

    09/07/2014 16:34

אני מביאה לך עוד בן כי חסר לך :)
שם: תאליס אלמר
גיל: 20
מראה: עיניים ירוקות כמו ברקת, עור שזוף, גובה ממוצע, שיער חום בלונד, תמיד לובש את אותה חליפה חומה אדומה בלויה וכובע קסקט אפור
אופי: הוא משוגע על כל הראש, הוא מדבר בחידות, אף אחד לא אוהב להסתובב איתו. הוא היפראקטיבי ברמה אחרת, הוא אף פעם לא נמצא במקום אחד גם כשהוא ישן הוא זז ללא מנוחה כאילו הוא חולם חלום רע. אפילו הוא לא יודע להגדיר את עצמו
רקע: הוא נולד בעולם שלהם למשפחה ענפה הוא היה הצעיר ביותר אבל בגיל 10 הוא הלך לאיבוד ואיכשהו הוא הגיע לעולם שלנו. הוא כל כך נבהל מהשינוי שהמוח שלו עשה מעין ריבוט והוא הפסיק לפעול בהיגיון. כבר שנים שהוא מנסה למצוא דרך לחזור חזרה לבית שלו

מקווה שתיקח גם את הדמות הזאת ;-)

09/07/2014 16:29

    תודה, הוא נשמע ממש מדהים. באמת תודה ^^

    09/07/2014 16:35

שם: מייקי ניקולס
גיל: 15
רקע: אביו נטש אותו בלידתו, אמו נשארה לטפל בו בדירתם הקטנה. בן יחיד.
מראה: שיער שחור בתסרוקת פרועה ועיניים זהובות. קעקוע של שלד על הכתף.
אופי: אוהב לרכל על אחרים, לא אכפת לו מה חושבים עליו, ציני ואוהב לדבר בכל רגע פנוי. שומע מוזיקה הרבה. נוטה לאבד שליטה ברגעי עצבנות וכעס.

מקווה שתאהב את הדמות ותכניס אותה לסיפור!

09/07/2014 16:44

שם: ארו
גיל: שש עשרה וחצי, כמעט שבע עשרה.
מראה: שיער ג'ינג'י מבולגן, עיניים כחולות קטנטנות, המון נמשים בכל מקום, לא שרירי כל כך, הוא רגיש מאוד לשמש ובקושי יכול להיחשף אליה, הוא ישר נשרף. הוא ממוצע בגובה ויש לו מבנה גוף די מרובע.
אופי: מהיר, די ספורטיבי, אוהב מאוד לאכול, הוא מקבל הנאה מכל דבר ומוצא את הדבר הטוב בהכל, הוא אמנם מנסה להראות אופטימיות כלפי חוץ אבל יש לו דיכאון קליני. הוא די היפראקטיבי, מתקשה לשבת בשקט ותמיד מתעסק במשהו. הוא חכם ומלא תושייה ואף פעם לא מוותר גם כשהכל נראה די אבוד.
רקע: הוא נולד לאבא סוחר. בביתו המצב הכלכלי היה קשה, היו לו הרבה אחים שהציקו לו כל הזמן. הוא נולד פג, חלש מאוד. אמא שלו טיפלה בו כל הזמן ומתה בניסיון להשיב אותו לקו הבריאות.
אחרי שהיא מתה, כשהוא היה בן שלוש, הוא התחיל לאכול הרבה והחלים.
הוא עדיין היה חלש מאוד בהשוואה לחבריו ולאחיו והציקו לו כל הזמן.
בגיל שבע מכרו אותו לטירה של איזה אדון והוא שירת אותו כל חייו. עד שבגיל חמש עשרה נמאס לו, הוא ברח וחי בדרכים.

09/07/2014 16:52

    תודה, הוא אדירר, וכזה חמוד שפשוט בא לי לצבות לו את הנמשים ^^

    09/07/2014 16:54

מתי אתה מתחיל?

09/07/2014 17:02

    היום, פשוט ייקח לי זמן כי אני כותב לאט

    09/07/2014 17:18

טעות שלי הדמות הזאת כבר קיימת בטיוטה לסיפור החדש שלי… מצטערת!

09/07/2014 17:20

אוקי…

09/07/2014 17:22

תודה לכל מי שנתן דמויות, יש ארבע בנות וארבע בנים אז אני פשוט אתקן בעריכה

09/07/2014 17:22

    הו יאי קיבלת את כל הדמויות שלי ואהבת אותן !

    09/07/2014 17:28

    אי אפשר לא לאהוב אותן, הן אדירות!

    09/07/2014 17:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך