FalseWisdoms
אני מתרגם פה הכל מספר שאני כותב באנגלית בwattpad אז אם אתם רוצים עידכונים מהירים יותר לכו למשתמש שלי שם (PopStuff) יהיה לכם קל למצוא כי יש לי את אותה תמונת פרופיל כמו שם.

שד שומר – תקציר

FalseWisdoms 24/04/2016 559 צפיות 2 תגובות
אני מתרגם פה הכל מספר שאני כותב באנגלית בwattpad אז אם אתם רוצים עידכונים מהירים יותר לכו למשתמש שלי שם (PopStuff) יהיה לכם קל למצוא כי יש לי את אותה תמונת פרופיל כמו שם.

אלכס ריברווינד מתחילה את היום הראשון של השנה כתלמידה. אך בגלל הוריה היא נאלצת ללכת לבית ספר שמלמד על גירוש יצורים אפלים.
אלכס רק רוצה להשיג חיים רגילים, אך היא לא יודעת שבגלל מתנת יום ההולדת האחרונה שלה המטרה תהיה קשה בהרבה להשגה.
עכשיו עליה ללמוד בבית ספר מטורף ולשרוד את חיי בית הספר – בזמן שהיא נלחמת בכדי לשמור על חייה שלה.
אלכס רק מתחרטת על כך שקיבלה את מתנת יום ההולדת שלה מהוריה.

ג׳ק דארקווד הוא שד, או לפחות קרוב ללהיות אחד.
הוא נלחם בשביל האנושיות שלו כל יום.
יום אחד הוא מקבל הצעה: להפוך לשומר, או בקצב איטי ומכאיב להפוך לשד.
על ידי כך שהחליט להפוך לשומר, ג׳ק מקבל בקבוק שיקפיא את התהליך של ג׳ק ללהפוך לשד למשך שנה שלמה.
אך הוא לא ידע שהוא יהפוך למתנת יום הולדת, ישמור על מתבגרת, וילחם כדי לשמור אותה חיה.
בעודו מנסה לשמור על חייו שלו – על מה שנותר מהאנושיות שלו.
התאריך הסופי הוא סוף השנה, וכאשר היום הזה יגיע, ג׳ק יהיה אבוד לנצח.

אני כנראה יעלה מחר תרגום של הפרק הראשון: העסקה.
אני כן לוקח את הסיפור ברצינות, אבל אל תצפו ממנו להעלות תרגומים מיד אחרי שפרק יוצא. הסיפור ממש רק התחיל ואני מנסה לגמור קודם כל את הגרסה האנגלית שלו. אתם מוזמנים לקרוא אותו גם באנגלית.


תגובות (2)

למה מחקת את הסיפורים שלך?

24/04/2016 09:36

כי אני לא ממשיך אותם.

24/04/2016 13:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך