the one sitting next to you
הוספתי שתי דמויות משלי....מקווה שאהבתם מחר יהיה ספאם של פרקים

שודדות ים-דמויות

the one sitting next to you 14/09/2013 623 צפיות 7 תגובות
הוספתי שתי דמויות משלי....מקווה שאהבתם מחר יהיה ספאם של פרקים

שם: איילין לונה סברינה אדמס.
גיל: 20
מראה: שיער חום ממש כהה ארוך וכמעט בלתי ניתן לסידור (כל הזמן פרוע), עיניים גדולות וכחולות שנראות כאילו עוד רגע יצא מהן ברק, יציבה, חיננית, מתלבשת כפיראטית אמיתית, שפתיים בצורה יפה ובצבע כמעט כשל ורד. חיוורת למרות השעות הרבות בשמש.
אופי: עקשנית, מרדנית, אמיצה, חשדנית, שקרנית טובה, בעלת חוש הומור וציניות, רצינית, בטוחה, עמידה, בלתי ניתנת לריסון, קל לתת בה אמון, אסטרטגית, מגנה על כל מי שחשוב לה.
רקע: אביה שירת בצבא המלכה אך מת בקרב נגד הארמדה הספרדית. אמא נשארה לטפל בה אך מתה בגיל צעיר. אביה ואימה היו אנשים ישרים ומכובדים בהחברה המצומצמת בה גרו. מותם הביא אבל גדול לכפר ואיילין הפכה לבת הכבר. כולם טיפלו בה אבל יותר מכל טיפל בה חבר אביה ג'פרסון. בזכות ג'פרסון איילין גדלה לנערה יפיפיה, חכמה, ומשכילה. אך אסון פקד את הכפר בהיותה בת 15. שודדים נכנסו והרגו כל מה שעמד בדרכם. ג'פרסון החביא אותה אבל מת בקרב עם השודדים כשאר אנשי הכפר. איילין נשבעה שלא תיתן לדבר כזה לקרות לה שוב.
מעמד: פיראטית.

שם: אדווין לאון פטריק סמית'
גיל: 21
מראה: שיער שחור גלי ופרוע, עיניים חומות כהות כמעט שחורות, עור חיוור.
אופי: ציני, חשדן, אצילי, מרדן,עקשן, מצחיק, הגיוני, לא רציני, שטותי, דומיננטי, אמיץ, טוב דיבור, אסטרטגי.
מעמד: האצולה הגבוה (נסיך, השני למלוכה)
רקע: הנסיך השני בתור למלכות. אביו מת ואמו היא השולטת בממלכה. הוא נמצא בקרב תמידי עם אחיו הגאוותן אדמונד על המלוכה. מי שיעשה זאת טוב יותר…יהיה המלך.

שם מלא:סנואו מארינו
גיל: 19
מראה:שיער חום בהיר עד המותניים עם פוני לצד, עיינים ירוקות-אפורות-כחולות (מעורבב)
אופי:עצלנית, חרוצה, מוזרה, נחמדה, פסיפטימית (פעם פסימית ופעם אופטימית)
מעמד:פיראטית רגילה
רקע: ברחה מהבית בגלל שלטון של עריץ. מאז הסתובבה ברחבי העולם עד שפגשה קבוצת פיראטיות והצטרפה אליהן.

שם מלא: אלן קריסטו
גיל: 19
מראה: שיער ארוך , שחור ומתולתל, עיניים ירוקות. נוהגת ללבוש שמלות אדומות וארוכות..
אופי: מפונקת, בודדה, אוהבת לשיר ולרקוד, מצחיקה, עצובה, צעקנית.
מעמד: אצילה.
רקע: באה ממשפחה עשירה, כל אחיה בנים מה שמקשה עליה.

שם: מיורי דארק
גיל:19
מראה: שיער שחור וארוך שהיא לרוב או פזור או עם קוקו לצד. ישלה פוני רגיל והשיער גלי.עיניים או אדומות או תכולות בהירות (עדיף תכולות.לובשת מדי פעם על ראשה בנדנה אדומה ורב בגדיה הם בצבעים של כחול ,סגול ושחור.
אופי:הרפתקנית(נו ברור), אמיצה, היפרקתיבית, נחושה להילחם ,תחרותית,חכמה ואסטרתגית, סקרנית מטבעה,מרדנית.
מעמד:בת אצילים
רקע:נמאס לה מחייה הקודמית שכללו אך ורק סדר, היא שנאה אותם ורצתה להיות חופשיה. היא קפצה על ההזדמנות הראשונה שהייתה לה והפכה לפיראטית

שם:ג'ק קוסו.
גיל:23
מראה:שיער שחור שופע, עיניים ירוקות, גבוה, חסון.
אופי:אדיש(כמוני), בעל עקרונות, אמיץ, עקשן כמו פרד, חזק כמו שור, ישר, חכם(גם דיי טיפש).
מעמד:אצולה נמוך (כמו נפוליאון) .
רקע:בגיל שנתיים, חווה נטישה מצד הוריו, ומכול משפחתו המצומצמת.
היחיד שטיפל בו ודאג לו, מאז היותו קטן. הוא אח של אימו, אמיל קיין.

שם :וויליאם טל (שם בדויי אל שם הגיבור המפורסם אמן החץ וקשת)
גיל :21
מראה:שיער שחור קצר אבל לא קצוץ,עניים כחולות ופנים יפים ובוגרים גבוהה ושרירי (אבל לא יותר מידי)
אופי : חשדן וזועף אם נטייה לאלימות ובעיות שליטה בזעם אמן בחץ וקשת מעדיף להימנע מלשקר אבל לעתים קרובות אין לו בררה (אם יאלץ לשקר כדי להסתיר את עברו הוא לא יהסס) לא חברותי, ושונא את כולם, אלא אם כן נותנים לו סיבה טובה מעוד לא לשנוא אותם, מתאמן בלי הפסקה,מתעב אנשים שלא מעריכם את מה שיש להם וסנובים, בזכות האימונים הכפייתיים הוא חזק מעוד, שותה הרבה וגונב, ותמיד כועס אל עצמו,
לא משנה מה הוא עושה או כמה הוא מתאמן, הוא בטוח שהוא היה יכול להיות יותר טוב, ומאוכזב מעצמו
הוא לא נותן לאף אחד להיכנס ללב שלו מתוך פחד שיפגע אך הוא לא מוכן הודות בזה

רקע: ילד יחיד האימא נפטרה כהוא היה בן 7 והיחסים בינו לבין אבא שלו היו קרים עוד ליפני זה ואחרי שהיא מתה הוא ברח מהבית ומאז הוא דאג לעצמו בזמן הזה הוא למד שלושה דברים

1)כל מי שתאהב יתקע לך סכין בגב
2) העולם הוא מקום קר ואכזרי וכדי לשרוד בו אתה צריך להיות קר כמהו
3)הקשת היא חבר האמת היחיד שלך

שכחתי להוסיף שהוא מסתיר בהתחלה את העובדה שאימא שלו נפטרה
ושאם משהו יצחק אל אימא שלו הוא ירה בו מיד אליו מיד


תגובות (7)

מאוד מאוד אהבתי(:
אני מצפה בקוצר רוח שתתחילי(:

14/09/2013 10:02

ספאאאאאאאאאאאם D:

14/09/2013 10:04

אהההבתי!,אני מאוווד מקווב שהבנת שהדמות שלי היא בן.
…תתחילי :)

14/09/2013 10:33

ברור שהבנתי שזה בן. אני אמשיך אחר כך עכשיו אני שוכבת במיטה ומתאבל על מוות של דמויות בדיוניות שסופרים מרושעים רצחו בדמם הקר

14/09/2013 10:55

והנה עוד דמות שהוסיפו ברגע האחרון:

שם מלא: אנגלינה ג'ונסטון.
גיל:שמונה עשרה.
מראה:שיער ג'ינג'י קצוץ. עיניים שחורות כמו נפט (אין לי השראה).
גובה ממוצע ונמשים על כל הפרצוף. לובשת בדרך כלל בגדים אלגנטיים.
אופי: ביישנית כשמכירים אותה, אך, בהמשך נפתחת לאנשים שהיא סומכת עליהם. היא מאוד אוהבת לנגן, לא משנה במה. יש לה חוש אומנותי מפותח מאוד. היא שונאת את רוב האנשים בעולם ואת אביה החורג, שמתעלל בה בלי סיבה.
מעמד: בינוני (גרה בעיר, מצב כלכלי בסדר).
רקע: אביה האמיתי נפטר כשהייתה ילדה קטנה. אמה התחתנה לאחר כמה שנים עם אביה החורג (שמרושע כלפיה כשהיא לא שמה לב).
אביה החורג,ששמו הוא ג'ון, מתעלל בה בלי סיבה. לדוגמא, הוא לקח לה את החדר והכריח אותה לישון במרתף. שנית, הוא מקפיד להשפיל אותה ולהגיד שהיא אפס.
בגלל זה, בגיל שמונה עשרה היא עזבה את הבית, אבל, קשה לה להסתדר בעולם והיא מעדיפה להתבודד.

14/09/2013 12:38

נראה לי שזה יהיה מאוד מעניין :)
דרך אגב, מה אם "בת הרוח" ו"הבלש"? את הולכת להמשיך אותם? אני פשוט מחכה נצח, ואת יודעת…. לא נעים…

14/09/2013 16:31

הבלש די נגמר ואין לי רעיון להמשך של בת הרוח…

15/09/2013 00:02
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך