נטלי16
כמובטח עד פרק השבוע :)

אשמח לתגובות! תודה ♥

שומר הסף…6

נטלי16 19/03/2013 785 צפיות 6 תגובות
כמובטח עד פרק השבוע :)

אשמח לתגובות! תודה ♥

מאיה הרגישה שעברה את הסוף שבוע הכי ארוך בעולם . היא ידעה שטעתה בנוגע ללב , ויותר מכל לא רצתה שיאבד את תפקידו .
במוצאי שבת קיבלו יסמין ומאיה הודעה מאופיר ובו הוא מבקש ב 9 בבוקר להיות בתחנה מרכזית ומשם יאסוף אותן היישר לחקירה .
"בלי סודות נכון? " שאלה מאיה את יסמין , יסמין חשבה לרגע וענתה "רק את האמת ! , המצב הולך ומסתבך עדיף שיתפסו אותו מאיה . חיי אדם יותר חשובים מאכזבת המשפחה ".
מאיה הסכימה עם יסמין והם קבעו להיפגש בבוקר . בזמן שהחליקה מאיה את שיערה חשבה על הטעות הגדולה שגרמה ללב לעשות , היא לא רצתה שיאבד את עבודתו בגללה , זה פשוט לא מגיע לו חשבה . היא חטפה את הפלאפון והחליטה לכתוב לו הודעה כנה .
"אני מצטערת … כל האשמה עליי . מחר אספר כל מה שאני יודעת . לא מגיע לך לאבד את מקום עבודתך בגלל שטות כזאת " מאיה היססה אם לשלוח הודעה זו ולבסוף לחצה על מקש ה 'שלח' .
למחרת בבוקר נפגשו יסמין ומאיה בתחנה וחיבקו אחת את השנייה .
"מעכשיו אנחנו לא מסתובבות לבד עד שלא תופסים אותו! " הכריזה מאיה .
כאשר יצאו יחד עם התיקים אל מחוץ לתחנה עמד אופיר יחד עם אדם נוסף ליד רכב שחור .
"הי בנות . תרשו לנו לקחת את התיקים " אמר אופיר בנימוס .
מאיה השתדלה לא להראות פרצוף מופתע ונכנסה לרכב בשקט , כל הנסיעה היה שקט לוחץ .
"אתן בסדר? " שאל אופיר מתוך המראה .
שתי הבנות הביטו במראה והנהנו . התיקים נשארו באוטו והבנות נכנסו לחדר החקירות .
יסמין נכנסה ראשונה ואחריה נכנסה מאיה הוקל לה כאשר ראתה את לב יושב כנגד מקומן .
"אז שנתחיל או משהו לשתות קודם ? " שאל אופיר בנימוס הבנות לא השיבו ואופיר התיישב .
"בנות הגיעה הזמן לומר האמת …. " אמר לב ונתן במאיה מבט קר ואכזרי . עיניה של מאיה נרתעו כאשר מבטו לא מש ממנה .
"כמו שאמרנו הם הכירו בבית החולים ויצאו זמן מה… " החלה לומר יסמין כאשר אופיר קטע אותה בשאלה , "כמה זמן זה, ' זמן מה? ' " .
"3 חודשים בערך " ענתה מאיה .
"ומה קרה ? " שאל לב , מאיה ויסמין הביטו אחת בשנייה ומאיה פתחה את פיה , "היא החליטה שהיא לא מעוניינת יותר. כשניסתה להיפרד הוא לא עזב אותה " .
– "היא חזרה הבייתה עם חבורה ענקית בגבה , ואז רק התערבנו " אמרה יסמין בחרטה .
"מפגרות ! . כל הסימנים היו על הקיר ואנחנו התנהגו באדישות , היא לא סיפרה לנו שהוא אלים כלפיה ! , יסמין גילתה את הסימן במקרה . ואז החלטנו לנתק אותו ממנה " אמרה מאיה מאגרפת את ידה בכעס .
מבטו של לב עבר ליסמין וראה שהיא מתייסרת . "חוץ משלושתכן עוד מישהו ידע ? " שאל אופיר, יסמין הביטה במאיה וזו אישרה לה במבטה .
"באותו זמן מאיה יצאה עם .. אחיה של ליז, חן " החלה יסמין לומר מאיה הורידה את עיניה לכף ידה והרגישה את מבטו הקר של לב על פניה . "הוא הגיע אלינו ערב אחד ונשאר לישון בדירה , בבוקר במקרה הוא ראה את ליז בגופיה והחל לשאול שאלות . כמובן שזה יצר ריב אדיר בתוך הבית מאיה , ליז וחן " סיימה יסמין .
"מאיה לא סיפרת לחן ? " שאל אופיר מאיה הרימה לשניה את עיניה ללב והסיטה אותה מייד לאופיר . "אני מניחה שזו הייתה הטעות שלי . ליזי התחננה שלא אעשה זאת . וקיימתי את רצונה . האמנו שנצליח לפתור את זה בעצמנו בלי אנשים נוספים " אמרה .
"אז אחרי זה הוא הפסיק לחשוד ? . או שפשוט כיסית את השקר הזה בעוד שקר? " שאל לב עניינית .
מאיה הביטה בו בכעס וכמעט שרצתה להרוג אותו באותו רגע.
מבטה אתגר אותו הרגישה והיא אינה רצתה למשוך אש כרגע .
"הצלחתי להסיט אותו מהרעיון לחקור את הנושא . אבל המצב הלך והסתבך . היא התחילה להסתיר מאתנו פגישות איתו . לבסוף היא נשברה וביקשה את עזרתנו אז כשהחלטנו ללכת למשטרה , קרתה התאונה " סיימה מאיה בקול עמום .
"למה הוא מנסה לפגוע בכן ? " שאל אופיר ,
"אנחנו משערות שבגלל האיומים שלנו והתסבוכת שנוצרה " אמרה יסמין במסתוריות .
אחרי חצי שעה של שיחה וחזרות על אותן מקרים החליטו לצאת להפסקה .
מאיה ויסמין יצאו לשירותים כאשר לה ואופיר נשארו לבד .
"נזמן את חן . ונבדוק מי רופא המשפחה שלה " לחש אופיר .
"הסוף לא מסתדר לי … "החל לב לומר כאשר חזרו הבנות .
"היום יום ראשון . אנחנו עייפות אחרי נסיעה יש סיכוי שנסיים את זה עד 4 ? " שאלה יסמין בעייפות.
"ברגע שכל השאלות שלי ייענו " אמר לב .
לב ואופיר החליטו לשאול את אותן שאלות שוב ושוב כדי לוודא שאין שקר בדבריהן . השעה הייתה קרובה ל6 בערב כאשר החקירה הסתיימה .
אופיר יצא ראשון מחדר החקירות ואחריו יצאה יסמין לב נשאר בחדר והביט בבנות יוצאות .
"מאיה " קרא לפתע , מאיה עמדה לסגור את הדלת כאשר עצרה והסתובבה להביט בו .
"יום שלישי את וחן כאן " אמר ורצה שתכין את עצמה נפשית למפגש .
כעסה החל לצאת החוצה ועיניה ירקו אש " אין לכם במה עוד להתעסק ? , דווקא בי ובחן? " שאלה כועסת .
"אני מאמין שחן יטען גרסה אחרת לויכוח שלך איתו ועם ליז " אמר מרגיע אותה .
"תודה לב " אמרה בקור וטרקה את הדלת .
מאיה נכנסה לאוטו נסערת ואופיר עקב אחר התנהגותה . יסמין הבחינה בהתנהגותה של מאיה , אך גם הבחינה באופיר מביט בה . היא החליטה לשתוק עד לבואם לדירה . לאחר מקלחת ארוחת ערב והתארגנות לעבודה נכנסה מאיה למיטתה והביטה בתקרה . לאחר זמן מה של מחשבות נכנסה יסמין למיטתה והביטה בה .
"יום שלישי אני וחן בחקירה " אמרה . יסמין הבינה שזה מצב רגיש לכן לא דיברה , רק חיבקה אותה והן נרדמו יחדיו . יום העבודה עבר להן חלק וזרם , לאחר מכן החליטו הבנות לשבת בבית קפה לארוחת ערב עם שאר בנות השירות .
הן ישבו נהנו וצחקו כשלפתע אדם מעד והניח יד על גבה של יסמין , אף אחת בקבוצה לא נלחצה מלבד מאיה ויסמין , מאיה הביטה לצדדיה וראתה גבר ואישה יושבים בשולחן מאחוריהם ומתרוממים לקראת תקיפה .
"אני מצטער " אמר האדם . "רטוב כאן על הרצפה לא התכוונתי " התנצל שוב .
"זה בסדר " הפצירה יסמין בחיוך . יסמין הביטה לאן עיניה של מאיה מובילות .
"אתן בסדר ? " שאלה אחת הבנות . "כן " אמרה מאיה וחייכה , הן שבו לשיחותיהן ומאיה ניסתה להגן על פרטיותה כמה שיותר .
לאחר ארוחת הערב התהלכו מאיה ויסמין שלובות ידיים והעלו זיכרונות מתקופת הקיץ .
"אני לא ישכח כשמרחנו אותך אני וליזי במשחת שיניים . לא דיברת איתנו חודש " אמרה יסמין וצחקה בקול .
מאיה נהנתה לשמוע את קולה מלא שמחת חיים שוב , "שנאתי אתכן באמת ! . אבל לא היה לי לב להתעלל בכן " אמרה צוחקת כשנזכרה .
הבנות הגיעו לבניין ומולה חנה הרכב של חן כשהוא יושב על מכסה המנוע ומביט בהן בסבלנות .
"הי חן " אמרה יסמין . "איך את ? " שאל חן את יסמין , יסמין חייכה והרגישה מיותרת , "טוב אני ישאיר אתכם לבד " אמרה ועלתה לבניין .
מאיה נעמדה מולו והביטה בעיניו . "אני ואת מחר ? " שאל .
"ככה הבנתי " אמרה . השקט ביניהם היה טבעי . "זהו בשביל זה באת? " שאלה .
"מאיה אני עדיין.. " החל לומר מהסס , מאיה הופנטה מעיניו הכחולות והתקרבה אליו באיטיות .
"אני לא שוכח את החיוך שלך , את הנשיקות . את המגע " שפתיהם התקרבו וחן אחז בפניה , ברגע האחרון מאיה התרחקה ממנו .
"אני מצטערת " אמרה ,
"זהו ככה זה נגמר בינינו ?" .
"חן . אחרי מחר אתה הולך לשנוא אותי " אמרה בעניים עצומות .
"אחרי הכול אתה חלק מהחיים שלי, ויש לי רגשות כלפייך " אמרה והתקרבה אליו שוב . היא נשקה לו נשיקה עדינה על שפתיו והלכה משם . חן נשאר עוד מספר דקות לחשוב עליה והסתלק משם יותר מבולבל ממה שהגיע


תגובות (6)

אהבתי3> 3>
תמשיכי (=

19/03/2013 13:01

תמשיכי!

20/03/2013 06:06

תמשיכי!

20/03/2013 06:07

מעלה ברגע זה…. :)

23/03/2013 14:12

שככתי להגיב פה ומגיבה !!!

07/04/2013 14:04

חחחחחחחחחחחחח

08/04/2013 11:04
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך