סיפור פנזיה אני לא ממשיכה אותו , אני אוהבת להשאיר סוף פתוח ...
אולי יום אחד (כשאני יסיים את "ביטחון בין לאומי " אז אני ימשיך ...
תהנו (:

שירת בתולות הים

25/12/2011 1088 צפיות 11 תגובות
סיפור פנזיה אני לא ממשיכה אותו , אני אוהבת להשאיר סוף פתוח ...
אולי יום אחד (כשאני יסיים את "ביטחון בין לאומי " אז אני ימשיך ...
תהנו (:

שמעתי את קול שירת בתולות הים , כמעט מהפנט אותי .מיהרתי לסתום את אוזניי ולהתרחק כמה שאפשר … רצתי למבצר במהירות . הגעתי אל שער הברזל הגבוהה ופתחתי אותו , הבניין הגדול ניצב מולי . קירות אבן חזקות ופסיפס שקוף וציבעוני עיטרורי אותו , היה קל לנחש שזהו מבצר המלך. הוא היה מפואר יותר מכל מבצר אחר , לא רציתי לראות את אבי אז עליתי לחדר השינה שלי במנהרה ששימשה אותנו במלחמות . לקחתי את תיק העור המשובח שאבי קנה לי והכנסתי בו פגיון כסוף ,מעט מטבעות זהב, מים ,כמה תפוחים, ושמיכה . זה כל מה שאצטרך … הסתכלתי על החדר בפעם האחרונה , ועיניי משום מה , נתקעו במראת הזהב שלי , שיערי השחור היה מבולגן במקצת ועייני הירוקות ננצו כמו שהם נוצצות כשאני מתרגש או מאושר , בדרך כלל עורי היה שזוף , אפילו עד מאד אבל היום אני קצת חיוור …
ניגשתי אל החלון ואחזתי בחוזקה בחבל העבה שהשתרך עד למטה , קשרתי אותו לעדן חלוני מבעוד מועד . אבי בטח לא יטרח לחפש אותי , אני בסך הכל בן אדם רגיל ואני אפילו לא בנו הבכור . הכוח היחיד שהיה לי הוא לנשום מתחת למים , וזאת בגלל שאימי , לנה הייתה בתולת ים . אבי וכל שאר אחיי הם שדים , לא הייתי רוצה להיות כמוהם … בתולות ים נועדו להתרבות אך ורק עם בתולי ים , אמי ואבי זהו מקרה נדיר במיוחד….
אף אחד לא ידע כיצד נולדתי בן אדם , אפילו גדולי המכשפים לא הצליחו לזהות את הסיבה , זאת בהחלט תעלומה לא פתורה .
מהר השתלשלתי מן החלון בעזרת החבל ונחתתי על הדשא הירוק .ניגשתי לסוס האצולה השחור שלי , פרמתי את החבל מן העמוד ועליתי עליו ללא מאמץ . אני חושב שבתולות הים כבר הפסיקו לשיר , אפשר להתקדם לכיוון הים . דהרתי בדרכים מפולתלות כדי שאבירי המבצר לא יבחינו בי . התקדמתי אל עבר החוף התכווני לישון שם , כי זה המקום היחיד שאין בו שומרים בלילה …
הגעתי אל החוף , החול נראה כזהב טהור באור הירח ומי הים נצצו , היה נדמה כאילו הירח זרע כוכבים בים . על יד אחד הסלעים קשרתי את הסוס והתיישבתי על החול . צפיתי בים הרוחש ולוחש לי סודות כמוסים.
לפתע קול שירה יפייפה הגיח מן הדממה , לא רחוק ממני, על סלע בתוך המים , ישבה בתולת ים יפייפיה וסירקה את שערה החום והארוך . שיערה היה מסולסל במקצת ואצבעותיה העדינות עברו בו ופרמו את קשריו .
על צווארה הונחה שרשרת פנינים כחלחלות . עורה היה בהיר ולחיה סמוקות , בעזרת סנפירה הארוך צבעו טורקיז-כחול היא ישבה על סלע חלקלק מכוסה תחב ירוק .
ציפיתי שהיא תהפנט אותי בקולה הצלול אך היא שרה ללא כל כוונת פגע . היא נשאה לעברי את עיניה התכולות שהזכירו לי שתי אבני טופז עגולות והישרה את מבטה אליי …
היא לא פחדה ממני , להפך היא הייתה נינוחה ושלווה , לא ידעתי אם היא יודעת שאני הוא נסיך הממלכה .
דקות ארוכות רק היסתכלתי עליה .
אף פעם לא ראיתי בתולת ים , חוץ מאשר את אימי כמובן ….
קמתי ממקומי והתקרבתי אליה ,
"אם ארצה , אוכל להפנט אותך ,בקלות , אתה יודע…" היא אמרה בקול חרישי וצלול.
כעט היינו קרובים אף יותר .
"אני יודע " אמרתי .
" תשירי לי " ביקשתי .
"האם אתה רוצה להיתהפנט ? זה מסוכן" שאלה קצת המומה .
"כן " השבתי לה , אין לי מושג למה עשיתי את מה שעשיתי , אני משער שפשוט הייתי חייב לשמוע אותה ….
היא התחילה את שירתה הערבה , בקול צלול , היא שרה ….
ואני אט – אט נשבה בקסמייה , רק רוצה עוד ועוד ועוד , שלא תפסיק לעולם …


תגובות (11)

חבל שאת לא ממשיכה! זה סיפור יפיפה! השארת אותי במתח…

25/12/2011 10:55

תודה על התגובה ,
אתם יכולים לנחש כבר מה יקרה , נראה לי שזה ברור….

25/12/2011 11:02

היי מאיה אהבתי את הסיפור שלך חבל שאינך ממשיכה ולא אני לא יודעת מה יהיה בסוף אז אנא תמשיכי תודה בקי ♥♥

25/12/2011 12:51

100פנט , 100רתק ו100שגע!

התיאורים היו מרהיבים ביותר , הרגשתי שאני בתוך הסיפור!

וואו , כל הכבוד!

תמשיכי כך , ב-♥ רומי

26/12/2011 01:14

תודה על התגובה , ( שחכת 100מם חח…)

26/12/2011 01:41

חחח

26/12/2011 01:56

חחח

26/12/2011 01:56

אוף!!! אני רוצה המשך!!!
לא יפה מצידך מאיה.. :\

זה מדהים!!! התיאורים מעולים, סימני הפיסוק במקומות הנכונים, הייתי אומרת לך "תמשיכי מהר!!!"
אבל זה לא יעזור לי…

26/12/2011 03:06

אני מצט

27/12/2011 10:10

אני מצטערת שהשערתי לכם סוף פתוח , אבל חוץ מביטחון בין לאומי אני כותבת כרגע רק סיפורים קצרים ….. אני פשוט לא יכולה יותר מדי סיפורים בהמשכים בבת אחת , זה מבלבל ….. אבל אני שמחה שאהבתם את הסיפור (: ותודה על התגובות שלכם , זה מאד חשוב לי .

27/12/2011 10:12

אהבתתי!!!! אחלה סיפור תמשיכי

25/07/2012 08:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך