אולימפוס
אל דאגה, במקביל לזה אמשיך את לילה לבן.

שנייה לאפלה – הרשמה והקדמה!

אולימפוס 09/06/2014 728 צפיות 14 תגובות
אל דאגה, במקביל לזה אמשיך את לילה לבן.

מייק הוא נער בן 16, יש לו פחד מאש, הוא לא גילה זאת לאיש – את הסיבה או פחדו מאש. בגיל 11, מתנקש שרף את ביתם, הוריו לא שרדו, אבל בדרך נס הוא כן שרד, המישטרה לא ידעה להסביר זאת, מאז הוא פוחד מאש. עד שדודתו שלחה אותו לפנמיית ׳שדאווס׳ (shadows). שם הוא פוגש את חבריו, ומגלה שהוא בעצם מסוגל לזמן סוס אש, בשם פיירון, ושהוא מסוגל לישלוט באש!

*הסיפור הוא על שדים לתשומת ליבכם*

הרשמה:

שם: מלא
גיל: 15-18.5
אופי:
מראה:
רקע:
כוח:
הערה:
ז׳אנר שאתם רוצים להוסיף לדמות:

אפשר לעשות בעלי חיים, אבל שיהיו קשורים לכוח נגיד שהוא מסוגל ליבנות דברים, אז נגיד שהוא בנה לו איזה כלב מכני.


תגובות (14)

שם מלא: הלייסיה גנדולף
גיל:16
אופי:מצחיקה,קטלנית,לוחמת,אמיצה,מסורה,אמינה עם פתיל קצר.
רקע: היא אוהבת את מייק (אם אפשר ?) ואת הכוח שלה היא גילתה בגיל חמש כשהיא הציפה את כל המים במים,היו לה חיים טובים-חברים משפחה טובה ואהבה רבה.
מראה: שיער ארוך בלונדיני וחלק,ריסים ארוכים ושחורים,עיניים צהובות ונוצצות,עור לבן וחיוור כסיד,שפתיים מלאות ואדומות אופנתית שומעת מטאל מנגנת בתופים ובבס אוהבת לקשקש על אולסטאר ואוהבת לצייר ולשיר(זה קשור לרקע אבל האמ טוב…) חזה גדול וגוף רזה ומחוטב. אוהבת ללבוש בגדים צמודים ושמלות.
כוח: מים
הערות: היא ממש סופר מושכת.

09/06/2014 20:44

שם מלא: ארתור גאיוס
גיל: 17.5
אופי: יש לו את החוקים שלו, קצת רשע, ציני, סרקסטי, שונא בני אנוש, לא אוהב ללכת עם הזרם
מראה: שיער שחור כמו פחם קצר ופרוע, עיניים חומות כמעט שחורות, גבוה מאוד ושרירי, הוא יחסית לבן אבל לא כמו קיר (יש לו קצת צבע)
רקע: הוא הגיע ממשפחה שלמה של שדים והוא ידע על כוחו מגיל צעיר, כשהוא עוד גר בשכונת בני אנוש היו מתעללים בו בבית הספר ומאז הוא שונא את כל מי שלא שד או בעל כוחות
כוח: טלקניזס
הערה: תיקח את הדמות שלי

נ.ב אני מחכה שתכתוב לי דמות בסיפור החדש שאני כותבת

09/06/2014 20:53

    אהבתי את ההערה שלך

    09/06/2014 20:54

    חחח תודה

    09/06/2014 20:56

שם: לילה מירון דוויל (שטן באנגלית).
גיל: 16 (או לפחות נראית ככה)
אופי: ערמומית, חכמה, טובת-לב. (כמובן שאפשר להוסיף תכונות שמתאימות לרקע וצרכיך)
מראה: עור בגוון נורמלי (לא חיוור, אבל גם לא שזוף), עיניים חומות-אדומות, שיער חום-אדום-שחור. יפה.
רקע: ברחה מהגיהנום בגלל שהייתה טובה מדי, לפנימייה שאמרו בגיהנום שהיא מטפלת ושומרת על שדים שסרחו. בעלת פיצול אישיות קל. לפעמים, בגלל שהיא שדה לגמרי (שאמורה להיות רעה), היא חווה התפרצות של החלק הרע בה, בעיקר כשהיא עומדת בפני דילמות והחלטות חשובות. ברחה מהגיהנום עם חברה שלה, אבל היא לא שרדה את היציאה מהגיהנום.
כוח: היפנוזה. כשדה היא אמורה לפתות אנשים ביופי שלה (היא מאוד יפה), אבל גם לשמוע אותה יספיק.
הערה: היא טובה!!! וגם, אני אשמח אם יהיה לה חבר מתישהו, ושאולי החברה שלה לא באמת מתה והיא רק בגדה בה (?). ואין לה הורים או משפחה אחרת.
ז'אנר: לא בטוחה שהבנתי…

אשמח אם תוסיף אותי.

09/06/2014 20:53

    והוספה להערה שלי: היא חיה כל החיים שלה בגיהנום עד שברחה! היא לא מכירה את החיים האנושיים.

    09/06/2014 20:55
uta uta

שם: ג'ייקוב
גיל: 17
אופי: חברותי אכפתי עוזר לכולם,
רקע: החבר הכי טוב של מייק ואת הכוח שלו הוא גילחה בגיל 12 כאשר הוא הרג בטעות את אימו. הוא לא סיפר על זה לאף אחד.
מראה: רזה שרירי עם שיער חום חלק ועיניים חומות בהירות
כוח: לשלוט על מישהו רוצה
הערות: נשמע ספר יפה

09/06/2014 20:56

    נראה לי שהתכוונת:
    כוח: לשלוט על מי שהוא רוצה

    09/06/2014 20:59

שם: לוסי
גיל: 16 וחצי
אופי: ערמומית מאוד, חכמה, יפה, זורמת, צינית, ביטחון עצמי מופרז, יפה.
מראה: שיער שחור כמו פחם, עיניים אדומות, ממש יפה (כאילו גם מבחינת גוף וגם פנים).
רקע: היא בחיים לא פגשה את ההורים שלה או מישהו מהמדפחה שלה מלבד אח שלה הגדול שבני האדם הרגו אותו ומאז היא נשבעה למצוא את בני האדם שהרגו את אחיה ולהרוג אותם ואת כל משפחתם (יש לי כמה רעיונות לקשר שלה ושל מייק אז בבקשה בוא לפרטי) היא תמיד חושבת לפני כל דבר שהיא עושה והיא מאוד ערמומית. יש לה חבר ערפד שנחשב לסוג של המלך של הערפדים שם אבל אחרי זה הוא בוגד בה.
כוח: לא יודעת אם זה נחשב אבל ערפדית
הערה: ספר נשמע מה זה יפה ואני לא אחת שאוהבת את כל הכוחות וזה. ופליז כך תדמות שלי ותקשיב לרעיונות שלי תודה ורציני ספר מהמם

09/06/2014 21:55

שם: מריבל דוולינג
גיל: 17
אופי: תוססת, מגניבה, כיף להיות לידה, שמחה תמיד, תכסיסנית לא קטנה ואוהבת לעבוד על אנשים. בנוסף, היא חכמה ומתוחכמת, נועזת, צוחקת ורואה את הצד החיובי של כל דבר.
מראה: גובה ממצוע, שזופה מעט אבל בטעם טוב, עיניים בצבע דבש ושיער חום בהיר, יש לה צלקת קטנה על גב היד בצורת לב היא לא יודעת מאיפה היא, לחיים מלאות מעט, גוף צנום אבל שופע, היא חזקה יחסית למבנה גופה.
כוח: מכאניקה (בניית דברים)
הערה: היא בנתה לעצמה חתול שיכול להשתנות לנמר (איזה רובוטריקים הבאתי לך XD) ואני אשמח אם יהיה לה קשר :)
מקווה שתיקח

09/06/2014 22:31

שם, איימי גריי.
גיל: 15 וחצי.
נחמדה וחביבה. מרגזת כשפוגעים בה בנושא הקשור לכוחה, חכמה.
מראה: עיניים בצבע אפור ושיער חום בהיר, מעט נמשים על הפנים. רזה וגבוהה.
כוח: היא יכולה לגרום לאנשים לעשות מה שהיא רוצה, אבל רק קצת, יש דברים שלא ואנשים שהכוח לא עובד אלייהם.

10/06/2014 12:59

עלייהם
התבלבלתי

10/06/2014 12:59

וגם יש לה כוח לקבוע מרחקים בין אנשים או דברים

10/06/2014 13:00

סליחה שאני חופרת אבל היא שדה
(כמובן)

10/06/2014 13:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך