Writer777
יש לי עדיין קוראים???
וסליחה שיצא די קצר...

שער אל המוות – פרק 17

Writer777 16/02/2014 663 צפיות 7 תגובות
יש לי עדיין קוראים???
וסליחה שיצא די קצר...

– סטיבן –

הילדה הזאת – אמבר? ילדה מוזרה. חושבת שיש מסביבה רוחות, זה אחד. שתיים – יש לה צבע עיניים בדיוק כמו שלי. ו, הכי גרוע, שלוש – היא נעצה בהורים שלי מבטים מוזרים כל כך כאילו הם הפכו לקרפדות. (איזו מחשבה מזעזעת!) היא נראתה חסרת סבלנות, כאילו חיכתה למשהו.
לא ממש אהבתי את איך שהיא מסתכלת על ההורים שלי, אז ניסיתי להסב את תשומת ליבה מהם.
״במה עוד את מאמינה חוץ מרוחות?״ שאלתי.
אמבר כאילו התעוררה מתוך חלום. ואז היא קלטה שאני עדיין כאן ושואל אותה שאלה. היא אמרה:
״ב.. גלגל המזלות, אה… שערים, אנשים שמדברים עם רוחות…״
״דוברי רוחות?״ פלטתי בלי לחשוב. אופס.
אמבר הסתכלה עלי כאילו גם גם אני הפכתי לקרפד. ״כ-כן, דוברי רוחות,״ היא אמרה בקול רועד.
חשבתי, ׳מאיפה היא שמעה עליהם?׳
מספר דקות ישבנו ואכלנו בשקט. לא שהייתה לי בעיה עם זה.
התחיל ריקוד איטי, וההורים שלי וגם ההורים שלה הלכו לרקוד. אתם יודעים, הקטע הרומנטי הזה כשההורים רוקדים.
בהיתי בצלחת שלי. ואז הסתכלתי מסביב. הבנתי שאני גוסס משעמום. לא הכרתי אף אחד, לאכול סיימתי, לרקוד לא כל כך רציתי. עדיף קודם לעכל את האוכל. זה יותר חשוב, לא?
הסתכלתי על אמבר. כנראה שהיא הייתה באותו המצב.
אז שמתי את הראש על השולחן והתחלתי לחשוב על כל מיני דברים, עד שהבנתי שאם אני לא אדבר עם מישהו אני אמות משעמום.
הסתובבתי אל אמבר והתחלתי להגיד לה משהו, אבל אז שמתי לב שהיא לא מקשיבה לי. היא הסתכלה על משהו בריכוז מוחלט. עקבתי אחרי מבטה, אבל לא ראיתי שום דבר מיוחד. ואז האבן שעל השרשרת שענדה התחילה לזהור באור לבן והתרוממה. העיניים שלה גם התחילו להאיר באור לבן. היא קמה והתחילה ללכת כמהופנטת. מצמצתי. ואז ראיתי את זה: בחדר ריחף כדור אור לבן ואמבר הלכה אחריו.


תגובות (7)

אני פה!
אני קוראת!
אולי אני היחידה…..
אבל אל דאגה!
סיפורים שעולים במרווחים גדולים תמיד מאבדים את הקוראים שלהם!
אבל אני לא אנטוש אותך!

16/02/2014 08:49

אני קוראת.
תמשיכי!

16/02/2014 08:49

קראתי את כל הפרקים שכתבת עד עכשיו בעשר דקות
תמשיכיייי

16/02/2014 11:13

ננוונונונו הממשךך

17/02/2014 06:59

מתי את ממשיכה????

17/02/2014 07:02

ברור שיש לך קוראים …. אמאמ מושלם!!

17/02/2014 11:07

אני קוראת!
תמשיכי!!
*של- שלי

17/02/2014 12:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך