Writer777
סורי, הפרק יצא קצת משעמם... הייתי חייבת להסביר קצת על האביזרים ולתאר את הדמויות. שאלה: תרצו עונה שלישית? (אני בכל מקרה הולכת לכתוב אותה, כי פשוט הכל לא ייכנס בעונה הזאת, אבל עדיין... מה דעתכם על הרעיון?)

שער אל המוות 2 – נקמת הסוגרים – פרק 9

Writer777 12/06/2014 586 צפיות 2 תגובות
סורי, הפרק יצא קצת משעמם... הייתי חייבת להסביר קצת על האביזרים ולתאר את הדמויות. שאלה: תרצו עונה שלישית? (אני בכל מקרה הולכת לכתוב אותה, כי פשוט הכל לא ייכנס בעונה הזאת, אבל עדיין... מה דעתכם על הרעיון?)

– אמבר –

במהירות חילקנו את כולם לארבע כיתות. סך הכל, זה לא היה משנה מי בכל כיתה. לא הקבצות או משהו כזה.
היינו ארבע מורים. כל אחד היה מחנך של כיתה אחת ומורה מקצועי של שאר הכיתות – בדיוק כמו בכל בית ספר אחר. בכל כיתה היו צריכים להיות 4 תלמידים, אבל הכיתה של סטיבן והכיתה שלי היו קטנות יותר. היו בהם רק ארבע תלמידים.
בכיתה שלי היו שני הנערים ששאלו שאלות – גורדון ולוסי. גיליתי שלוי בעצם בת 19, למרות שנראתה בגילי. היו לה תלתלים בלונדיניים, כמעט לבנים, ועיניים כחולות בהירות – עדינה ויפה.
גורדון היה בן 15, והיה לו מראה מיוחד במינו: שיער בשני צבעים – פס בלונדיני פס חום כהה, פס בלונדיני פס חום – וכן הלאה. היו לו גם עיניים שונות – אחת כחולה אחת שחורה.
היו גם שני בני 16, נטלי ותום. לנטלי היה שיער חום כהה מתולתל ודי קצר, ומשקפיים. לתום היה שיער חום ועיניים חומות גם כן. כולם התנפלו עליי בשאלות:
״מה זה?״
״מה זה היה?!״
״מה היו הפתקים האלו?״
״אזהרה, נכון?״
״זה ממש רע? אנחנו בסכנה?״
״כן,״ אמרתי. ״זאת הייתה אזהרה.״
״אה.. את נשמעת ממש רגועה,״ אמר גורדון. ״כאילו שאזהרות זה דבר יומיומי.״
״טוב, אזהרה זה לא התקפה,״ עניתי. ״בהתחלה פחדתי שהם תוקפים, אבל למזלינו הם לא. אז כרגע אין סיבה לדאגה. סביר להניח שהיום הם כבר לא יציקו לנו יותר. שבו.״
הם תפסו שולחנות.
״הממ, רוצים לשמוע עוד על המפתח?״ שאלתי.
״כן,״ אמרו.
״אז ככה. לפני הרבה הרבה שנים, היו אח ואחות תאומים שנולדו בשוויון האביב. כמו שאני וסטיבן. הם היו התאומים הראשונים שנולדו בתאריך הזה, והם קיבלו את המפתח. פשוט מהשמיים. מיד שניהם שמעו נבואה. הנבואה אמרה שזהו המפתח לעולם המתים, ואפשר לפתוח איתו את השער רק פעם אחת. אם הוא יהיה פתוח, יחזרו לחיים אנשים שמתו צעירים ואנשים בעולם החיים עדיין בוכים עליהם. האחות הייתה בעד, האח היה נגד. נוצר ביניהם ריב רציני. וככה נוצרה השושלת שלנו- משפחה אחת בכל העולם שיודעת על המפתח ומטרתה לפתוח את השער, וסוגרי השערים – שמטרתם למנוע את פתיחתו.״
״רגע, אז אתם וסוגרי השערים – קרובי משפחה?״ שאל גורדון.
״אה.. כן..״ אני מודה שמעולם לא חשבתי על זה. ״מלפני כמה אלפי שנים.״
טוב, לסטיבן זה יותר רלוונטי מאשר לי. חברה שלו סוגרת שערים, לא החבר שלי.
״במשך הזמן התפתחו כל מיני אביזרים.״ אמרתי. ״בשנה וחצי האחרונות טרחנו מאוד כדי לאסוף חלק מהם. יש לנו ספרים עתיקים בנושא, כלי נשק מיוחדים, שיקויים, כדור בדולח לנבואות. הכל נמצא בספרייה, תוכלו להשתמש בזה.״
שאר היום עבר בסדר. עד שהגיע מחר.


תגובות (2)

כככככככככככןןןןןןןןןןן עונה 3 !!!!!

רעיון אדיר!!!!! והדמויות נשמעות מאוד מעניינות…תגובה ארוכה?

12/06/2014 20:31

רגע רגע רגע… את אומרת לי שאנבל וסטיבן קרובי משפחה?!
אהה, ואת צריכה לתקן משהו בהתחלה- כתבת שבכול כיתה צריכים להיות ארבעה ילדים, ואז כתבת שהכיתות של אמבר וסטיבן היו קטנות יותר, והיו עם ארבעה ילדים. כך שזה לא הכי מסתדר…
~תגובה ארוכה~
ותמשיכי! וכן עונה 3!
פיצה!

12/06/2014 22:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך