the one sitting next to you
תודה לכל מי שנתן דמות...אם אפשר אז מישהו יכול להביא לי עוד דמות של בן מבית רויאקרל אז אני אשמח ^^
אני אשב לכתוב את הפרק הבא בסביבות חמש אם לא מחר כי יש לי אספת הורים (מוות ודאי).
תודה :)

תחת כישוף-דמויות

the one sitting next to you 26/11/2013 955 צפיות 13 תגובות
תודה לכל מי שנתן דמות...אם אפשר אז מישהו יכול להביא לי עוד דמות של בן מבית רויאקרל אז אני אשמח ^^
אני אשב לכתוב את הפרק הבא בסביבות חמש אם לא מחר כי יש לי אספת הורים (מוות ודאי).
תודה :)

שם: ריין גרין
גיל: 18
מראה: שיער חום קצר (מעל הכתפיים), עיניים ירוקות כחולות ואפורות תלוי באור, חיוורת. לובשת הרבה סוודרים, צעיפים וכמובן כובעים, אוהבת בגדי ווינטג' ויש לה ז'קט עור ארוך ושחור שכמעט תמיד עליה.
אופי: כריזמטית, ערמומית, משכנעת, קשוחה, מנהיגה מלידה, לא ממהרת להשתלב בחברה, עקשנית כמו שור וכנראה יותר, חשדנית, אמינה, נחושה, לא מאמינה באלימות.
בית: רויאקרל
רקע: כל חייה ידעה שהיא ואביה מוזרים. אמא שלה הייתה האמא האנגלית המושלמת, הכל אצלה כאילו נראה תמיד מושלם. היא הייתה אחות בבית חולים, אמא למופת ובגיל 40 נראתה בת 30. היא ואבא שלה היו סיפור אחר, אנשים נהגו לקרוא לו המדען המטורף כשבעצם הוא היה פשוט מכשף והסתיר את זה מפני כולם, חוץ מביתו האהובה שלא הייתה הבת של אישתו החדשה, היא הייתה הבת של ויקטוריה גרין שמתה בגלל ניסיון כושל להציל את העולם.

שם: ארתור פנדרגון
גיל: 19
מראה: http://www.google.co.il/imgres?sa=X&espv=210&es_sm=93&biw=1024&bih=648&tbm=isch&tbnid=eOxtJ2MfjGj7vM:&imgrefurl=http://heyhihello.tumblr.com/&docid=L6AG7fXjZg-7oM&imgurl=http://31.media.tumblr.com/tumblr_m3tuhcESqy1r08tp4o1_500.jpg&w=500&h=273&ei=cqKUUrbUMISzhAf8jYGIDg&zoom=1&ved=1t:3588,r:51,s:0,i:260&iact=rc&page=4&tbnh=166&tbnw=304&start=45&ndsp=16&tx=170&ty=92
הבחור בצד…
אופי: ערמומי, מצחיק, חוש הומור מוזר מעט, חשדן, מרמה בכל משחק קלפים ולא קלפים שקיים בצורה שאי אפשר לראות, פוקר פייס במשחקי פוקר, יכול להיות מעט מרושע אבל לא עד מאד.
בית: דראיים
רקע: גדל בבית עני אבל לפתע אביו עלה לגדולה, הוא המציא שרביט ששינה את פני העולם ומאז אביו נהיה עשיר, ונהיה אבא הרבה יותר גרוע, הוא לא שם לב לבנו כלל. ואמו, אמא שלו מתה בהיותו ילד קטן ואביו התחתן מחדש אם אישה רודפת כסף.

שם: איימי ג'ונס
גיל: 18
מראה: שיער חום גלי, עיניים ירוקות-כחולות, לא רזה מדי ולא שמנה מידי, גבוהה.
אופי: מתרגזת בקלות, נחרצת מאוד בקבלת החלטות, נחושה, די ביישנית (תלוי במקום ובמצב רוח), חמדנית. אבל היא לא רמאית, היא עומדת במילה שלה.
בית: דראיים (אני אוהבת לשחק דמויות הפוכות ממני :))
רקע: מכשפה רגילה, לא חזקה במיוחד. בת יחידה לשני הורים שלמדו בעבר בקרולטין, והם די מאוכזבים ממנה. לא עברה שום טראומות ילדות חוץ מהפעם ההיא שהחתול של השכנה התנפל עליה.

שם: קלי רוג'ין
מראה: שיער חום עם גוון נחושת בשמש אסוף בקוקו גבוה שמגיעה עד הכתפיים, עיינים קטנות חומות חמימות, נמשים (לא בולטים) על הלחיים והאף, בדרך כלל לובשת שמלות יפות (לא פרחיות) שבאופנה (לא צוחקים לה על הלבוש).
אופי: נחמדה, נדיבה, רחמנית, מנומסת, אחראית, חברותית, קצת נקמנית.
עבר: אמא שלה ואבא שלה מגורשים, היא באה ממשפחה עשירה אבל היא באה לאונברסיתה כדי ללמוד להסתדר לבד, היא חולמת להיות בעלת רשת מותגים מצליחה כמו לאמא שלה (שבכאילו מנהלת את ADIDAS)
היא ילדה די נורמלית.

שם: פרנסואז (פרן) קלודיז
גיל: 18.5
מראה: שיער ג'ינג'י-חום קצת אחריי הכתפיים, עיינים ירוקות חומות (בתחילת האישון זה חום ואז הופך לירוק מוקף בכחול כהה)
אופי: דאגנית, פזיזה, מהירה, חסרת סבלנות, קופצנית
בית: פיילין

שם: אלקסנה רוזמרי מידיץ'.
גיל: שמונה עשרה.
מראה: שיער סגול עד הכתפיים (תספורת קצוצה), עגיל מגניב (לא כמו של פרחות או ערסים)שמעוצב בצורת שן נמר. היא יחסית נמוכה ושונאת את זה כשכולם מתנשאים מעליה (בגובה). לובשת בדרך כלל בגדים שחורים או שמלות שחורות קצרות.
אופי: היא בן אדם מאוד עצלן, שנראה שבכלל לא אוהב ללמוד, אבל היא אפילו לא צריכה להשקיע. היא רק רואה תרגיל ויכולה כבר לפתור אותו במוחה. היא אוהבת לשיר בפומבי ואוהבת כשנועצים בה מבטים של "או.קיי. מי זו המוזרה הזו?" שונה מכולם, שונאת קונפרמיות(הליכה אחרי העדר).
בית: קרולטין, כמובן.
רקע: גדלה אצל משפחות אומנות מכיוון שהוריה נטשו אותה(יותר נכון,אמא שלה הייתה על סף מוות ואביה הוא סתם שמוק דוחה). גדלה בפנימיות, שם הציקו לה כל הזמן בגלל שהייתה שונה מהשאר. "סנובית."- כך קראו לה כולם, כי לא היו יכולים להבין אותה. תמיד הטילו עליה מטלות נוספות, כי הייתה מתחצפת לכולם.
כששמעה לראשונה על האוניברסיטה, החליטה שזה המקום בשבילה ומיהרה להירשם.

שם: מייקל- נטול שם משפחה.
גיל: 18.
מראה: שיערו בצבע אדמדם אורכו הוא בערך עד לכתפיים, עיניו שחורות-צבע המוות, גופו לא חסון ולא צנום אלא גוף ממוצע, גבה קומה. מרכיב הוא משקפיים לעיניו העצובות.
אופי: אדיש אך לא עצלן, אלים, דכאוני, בעל פתיל קצר, אינו שוחר שלום מאמין שהאלימות היא הפתרון הנכון..
רקע: לזוג איכרים עניים נולד. גר הוא בצריף דל. חייו לא הרבו להפתיע אותו, האמין כי תמיד יגור עם ההורים ויעבוד בשדות.
אהבה, תמיכה ומילים מעודדות מעולם לא קיבל מהוריו.
החלום הכי גדול שלו היה לעזוב את הבית. מפני שלא היה לו מה לעשות בבית וגם כי המצב עם הוריו לא היה כל-כך טוב.
הו, שכחתי פרט חשוב. הדמות המוזרה הזאת עברה תאונה. ביום בהיר ושטוף שמש חתך לו עגבנייה אדומה בעזרת סכין חדה. לפתע אביו החל לצווח עליו ועקר לו את עין שמאל. כפי שציינתי חייו היו רעים מאוד. לכן מייקל מרכיב משקפיים שחורות.
בית: דראיים.
מקווה שהדמות מספיק רעה וסבלה בכדי שתצליח להתקבל לבית הדראיים.

שם: ליזי הארטס
גיל: 18 וחצי
מראה: שיער שחור עם כמה פסים אדומים. עיניים ירוקות, ועל העין השמאלית כתם לידה בצורת לב. שיער פזור עם פוני לצד. לובשת שמלה שחורה עם לב אחד עליה, בצבע אדום, והחלק התחתון של השמלה לבן. גבוהה ורזה, עם עור בהיר.
אופי: מצחיקה, נאמנה, צינית, מגעילה מעט,מקובלת בחברה (כמה שאני שונאת את המילה הזו), אנשים נוהגים לעשות את מה שהיא אומרת, אוהבת להמר ולשחק קלפים, חכמה.
בית: דראיים או קרולטין
רקע: עשירה.

שם:איימי (אמילייה) פונד (מחווה משלי לדוקטור הוווו)
גיל: 18
מראה: שיער ג'ינג'י אדמדם (שלמווות) ועיניים ירוקות-חומות בדרך כלל לובשת חולצות גולף (כדי להסתיר צלקת שיש לה על הצוואר, הסבר בהמשך) והיא גבוהה (לא יותר מידי).
אופי: שקטה, בדרך כלל מסתכלת מהצד. חכמה מאוד. (וכשהיא מחייכת, שזה לעיתים קרובות. יש לה חיוך יפה XD)
בית: ריוקרל (למרות שהיא חושבת שהיא אמורה להיות בקרולטין ואינה מבינה למה היא בבית הזה)
רקע: היא באה מבית גאה שמאז ומתמיד היה ולמד בבית קרולטין. באה מבית חכם של הורים גאונים. בת יחידה והמון לחץ על כתפייה. יום אחד ציונייה ירדו ואמה כישפה אותה בכישוף הצלקת (המצאתי הרגע, תחליפי למה שתרצי) שזהו כישוף שמה בכבודה ובעצמה יצרה, כישוף שנועד כדי להשפיל ולהשאיר צלקת על גופך כדי להמחיש את הבושה. צלקת זו על צווארה ומאז איימי הולכת רק עם חולצות ארוכות שמסתירות את צלקת הבושה. ההורים שלה מאוכזבים ממנה שבנוסף התקבלה לריוקרל ולא לקרולטין.

שם: לן ארוי
גיל: 18
מראה: שיער שטני ארוך צבוע בקצוות באדום, עיניים חומות, גובה ממוצע.
אופי: שובבה, עצלנית, אמתית, גרוע בלשקר ומשתדלת לא לבלוט יותר מדי. מסוכן לעצבן אותה, שונאת להיות אחראית, אוהבת לפעול לבד, מסתדרת יותר עם חיות מאשר אנשים, היא לא במעמד חברתי גבוה וגם לא נמוך.
בית: פיילין

שם: ג'וזפין וייס
גיל: 19
מראה: שיער צבוע לאדום עד לאמצע הגב, עיינים כחולות ירוקות
אופי: רגועה, שקטה, חברותית, לא סובלת שמציקים לה
בית: קרולטין

שם: רוראן "רורי" מרינו
גיל: 17 (הוא סיים את התיכון תוך שנה)
מראה: שיער חום בהיר פרוע תמיד. עיניים ירוקות-כחולות. שחיף כזה. תמיד מרכיב משקפיים קטנים ועגולים.
אופי: גיק. גיק. וגיק.
ילדותי. חביב. עדין. רגיש. הוא מהטיפוסים האלה שהם כמו "האח הקטן" של כולם. בדרך כלל מתפקד כ"הגורל-פרנד" של הבנות. מתאהב דווקא בבחורים הקשוחים שלא שמים אליו. אוטקו בלב ובנשמה. במיוחד נארוטו וואן פיס. מפנטז על ססקה וסנג'י. צוחק הרבה. ותמיד רוצה לעזור. אבל שבאמת צריך הוא ממש לא מוותר בקלות. במיוחד לא על בחורים. לפעמים כנה מידי. הוא שונא שצועקים אליו, אוהב חיבוקים.
בית: קרולטיין
רקע: מאז ומתמיג לאבא שלו היו ציפיות מוגזמות. ואמא שלו מתה בלידה. הוא נורא פחד לאכזב את אבא שלו, והייתה לו מן תחושה שהוא צריך להיות חכם כדי שאבא שלו יאהב אותו. בסופו של דבר הוא היה ילד סופר- מחונן עם צורך תמידי בתשומת לב וחיבה. בגלל שאבא שלו היה כל כך קר נורא חשוב לו שכולם יאהבו אותו.

שם: קוטאנרו הנראיי. קוראת לעצמה אנרו.
גיל: 18
מראה: שיער שחור צבוע עם פס סגול, תספורת אימו (צבע השיער המקורי שלה זה בלונדיני) צבע עיניים ירוק-אפור, תווי פנים בוגרות, עיניים גדולות, גבוהה מעט, כחושה מדי, ריסים ארוכים ואף סולד.
אופי: יש לה 'פתיל קצר', גיקית כזו, היא מטורפת על כל הראש, ערמומית, מתוחכמת, חכמה, אמיצה, סקרנית, אדישה.
בית: איכשהו התגנבה לדראיים.
רקע: גרה בכפר מנותק ביותר, לזוג הורים עניים. היא לא עזרה להם במיוחד, כל הזמן עשתה מתיחות ונעלמה ליער למשך כמה ימים. הוריה כבר התייאשו ממנה, וניסו לטפל באחיה הקטן שהיה חולה במחלה מסוכנת ביותר. יום אחד כאשר נעלמה ליער לכמה ימים, היא הריחה אש והתגנבה לביתה, וראו ששורפים את גופתו של אחיה הקטן. המצב הזה שבר אותה לגמרי והיא רצחה את הוריה יום למחרת מרוב זעם. היא הייתה מבוקשת בכל הכפר, ורדפו אחריה. לאחר הרצח, היא הרגישה שחייבת לצאת וברחה מהכפר. היא נדדה חודשים, כי הכפר היה רחוק מהכל. לבסוף הגיעה למושבה צעירה, עם אנשים שכלל לא מכירים אותה.
מושבה חדשה, לעשות בה צרות.


תגובות (13)

נשמע טוב^
תמשיכי..

26/11/2013 07:04

דמויות מעניינות ^ ^
תתחילי :)

26/11/2013 07:06

אין לי כוח ליצור דמות… אולי אחר כך (למרות שאני שונאת הארי פוטר)
תשרדי ביום הורים ותתחילי את הסיפור.

26/11/2013 07:07

בן מרויאקל מיד מגיע ( :

26/11/2013 07:08

תודה טדי ^^

26/11/2013 07:08

מוות וודאי…
מסכנה…

26/11/2013 07:14

שם: פיטר אדמס (אני מכירה רק שלוש שמות משפחה מגניבים)
גיל: 19
מראה: שיער שטני בהיר קצר, עיניים כחולות-אפורות. רחב כתפיים ושרירי. נאה בהחלט
אופי: אין אחד שיותר מתאים ממנו לרויאקל. כריזמטי, חביב, מלא טקט, לפעמים מגונן מידי, תמיד יעזור. לפעמים הוא יכול להיות קצת מתנשא, לעיטים קרובת הוא שוכח שלא כל העולם באחריותו, תמיד מעמיס על עצמו את הצרות של כולם, לא כול לעמוד במחשבה שמישהו שונא אותו. הוא תמיד מנסה לעזור ל"פרחחים" הלא חברותיים. מנסה לתקן כל דבר, אפילו אם זה ממש לא עינינו. תמיד יש לו מין "פמליה" חבורת חברים טובים שהוא תמיד מסתובב איתם. והוא באמת בוטח בכל אחד ואחד מהם. והיה מפקיד את חיו בידיהם בלי היסוס (רמז רמז) כבר קרה פעם או פעמיים שמישהו פחות נחמד הצטרף לחבורה הזו. קל לנצל את טוב ליבו ואת הרצון הטבעי שלו לעזור.
בית: רויאקל
רקע: הוא גדל רק אם אמא שלו, כי אבא שלו נהרג במלחמה לפני שהוא נולד. הוא מאוד גאה בזה שאבא שלו היה גיבור. היחסי שלו עם אמא שלו מצויינים. והוא מדבר איתה הרבה.

26/11/2013 07:31

שחכתי להגיד שהוא מתאהב בקלות וג'נטלמן אמיתי.

26/11/2013 07:32

בהצלחה! אני מרחמת עלייך, היה לי לא מזמן.
היועצת הזמינה אותי לדבר עם אבא שלי והיא כאילו לגמרי חייכנית, אז ברור שאני צריכה לחייך אלייה חזרה! '~'

26/11/2013 07:53

תודה טדי אהבתי את הדמות ^^

26/11/2013 09:22

מחכה לפרק הראשון :)
אפרופו לימודים, אתמול היתה לי אספת הורים. אני לא הלכתי, ממליצה לך להישאר בבית.
אני פשוט לא רוצה לדעת על מה המורה הסתומה הזאת דיברה עם אבא שלי.

26/11/2013 09:30

נשמע מעניין ^^
תתחילי :)

26/11/2013 09:34

המורה שלי חושבת שאני פסיכית דכאונית עם נטיות לשנאה עצמית…
היא צודקת כמובן, אבל זה עדיין די מעצבן.

02/12/2013 16:59
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך