the one sitting next to you
דומה מאד להארי פוטר אני חייבת לציין אבל אני אנסה מאד לשנות את זה, סיפורים שונים הכל יהיה כמה שונה שיכול להיות. ובמחווה לג'יי קיי רולינג יהיה מוות אז אל תסמכו עלי.... מקווה שבכל זאת תרשמו ^^
דרך אגב אני מבטיחה להמשיך את על פיות דרקונים וספרי ילדים, מבטיחה מבטיחה מבטיחה כי גם אם אתם לא יודעים אני בעצמי אוהב את הסיפור הזה ^^
ואחת הדמויות שתהיה בסיפור היא אדם מהסרטון הזה (קסום מאד):
http://www.youtube.com/watch?v=xjUb4Pr2HnY&list=PLFsLD4M4aQvr2OPzWUbZ6h1lQ_WDUUdYj
הבחור מסלית'רין שבסיפור שלי יהיה משהו קצת שונה...
לא יודעת מאיפה הקרצתי את זמו הבתים...
אשמח מאד אם תרשמו :)

תחת כישוף-הרדמה+הרשמה

the one sitting next to you 25/11/2013 1119 צפיות 40 תגובות
דומה מאד להארי פוטר אני חייבת לציין אבל אני אנסה מאד לשנות את זה, סיפורים שונים הכל יהיה כמה שונה שיכול להיות. ובמחווה לג'יי קיי רולינג יהיה מוות אז אל תסמכו עלי.... מקווה שבכל זאת תרשמו ^^
דרך אגב אני מבטיחה להמשיך את על פיות דרקונים וספרי ילדים, מבטיחה מבטיחה מבטיחה כי גם אם אתם לא יודעים אני בעצמי אוהב את הסיפור הזה ^^
ואחת הדמויות שתהיה בסיפור היא אדם מהסרטון הזה (קסום מאד):
http://www.youtube.com/watch?v=xjUb4Pr2HnY&list=PLFsLD4M4aQvr2OPzWUbZ6h1lQ_WDUUdYj
הבחור מסלית'רין שבסיפור שלי יהיה משהו קצת שונה...
לא יודעת מאיפה הקרצתי את זמו הבתים...
אשמח מאד אם תרשמו :)

במקום מורחק מעיני אדם, לימודים חשובים אבל זה לא הכל.
בעמקי אנגליה, מוגן תמיד, עומדת לה אוניברסיטה מוזרה להחריד.
יש שם כמה בתים ללימודים שונים לאנשים שונים ומגוונים לא מאד. במקום זה לומדים כשפים ומכשפות אבל לא קוסמים כמו שראיתם בסרטים. מכשפים לא אפלים במיוחד, תלוי מי, חכמים ומוזרים אבל בצורה אחרת הם סתם בני אדם מעט שונים.
והנה לכם הבתים עכשיו:
בית קרולטין- במילים אחרות ניתן לומר שאליו הולכים המשכילים, יודעי הדבר. אבל לא רק אנשים שרוצים ללמוד מוצאים את עצמם בבית זה, גם ערמומיים ואסטרטגים שלא מתאימים לשום מקום אחר. האנשים מבית זה תקועים במעבדות, לומדים כל כך הרבה שלידם להיות זה כמו להיות בהלוויה מתמדת מדי פעם.
בית דראיים- הבית ללוחשים, הרמאים, הרשעים או אלא שמעט יותר אפלים. לבית זה הולכים אנשים שמדי פעם עתיד לא נחמד ומרושע למדי נצפה להם. הם לא תמיד רעים, לרוב פשוט שובבים שמחפשים את מקומם במקום כה מדהים.
בית פיילין- בבית זה נמצאים עזי הלב, אנשים שיוצאים למשימה בלי לחשוב בכדי להציל את חברם לקרב ומשפחתם. למרות שנראה שמבית זה תמיד יצאו גיבורים, אנשים מדהימים אמיצים ומרהיבים יש בו הרבה מאד סנובים מעמידי פנים שלובשים פנים אמיצות בכדי להגיע לבית המרשים.
בית רויאקרל- הבית של המנהיגים, אנשים כריזמטיים משכנעים ולפעמים גם מאד נאים. תוכלו למצוא אנשים מבית זה מתחילים מחאה בגלל אי צדק קטן שכזה. האנשים בבית כמו רויאקרל אוהבים לבלוט, שלא לדבר על יכולתם לשלוט.
אך דברים משתבשים, לא הכל מושלם. זה רק עוד מקום, אבל האם כך זה באמת? האם אוניברסיטה מכובדת היא מה שזה באמת או שמתחבא שם דבר אחר, כישוף עתיק שלוחץ על מיימדי המקום, עד שבקרוב מאד הוא לא יתחבא יותר.

כדי להירשם:
שם:
גיל: מצטערת אבל כולם בני 19-18, זאת אוניברסיטה.
מראה: לא הזוי…
אופי:
בית:
רקע: אל תעשו שכל הדמויות יהיו עם רקע דרמטי מאד בבקשה.


תגובות (40)

טו מאץ' הארי פוטר.
אבל באלי להירשם~
שמרי לי שתי דמויות – בן ובת.

25/11/2013 11:04

סבבה. אבל אני מבטיחה לנסות שזה לא יהיה הארי פוטר…

25/11/2013 11:04

מעולה!
אפשר שתהיה לו כזאת חיית מחמד מגניבה? או שכבר הרחקתי לכת?

25/11/2013 11:05

הרחקת לכת. אז זה יהיה יותר מדי אבל ממש יותר מדי הארי פוטר

25/11/2013 11:06

אהבתי! מצטרפת

שם: איימי ג'ונס
גיל: אוף…. אז 18
מראה: שיער חום גלי, עיניים ירוקות-כחולות, לא רזה מדי ולא שמנה מידי, גבוהה.
אופי: מתרגזת בקלות, נחרצת מאוד בקבלת החלטות, נחושה, די ביישנית (תלוי במקום ובמצב רוח), חמדנית. אבל היא לא רמאית, היא עומדת במילה שלה.
בית: דראיים (אני אוהבת לשחק דמויות הפוכות ממני :))
רקע: מכשפה רגילה, לא חזקה במיוחד. בת יחידה לשני הורים שלמדו בעבר בקרולטין, והם די מאוכזבים ממנה. לא עברה שום טראומות ילדות חוץ מהפעם ההיא שהחתול של השכנה התנפל עליה.

25/11/2013 11:08

שם: קלי רוג'ין
מראה: שיער חום עם גוון נחושת בשמש (כמו שלי) עסוף בקוקו גבוה שמגיעה עד הכתפיים, עיינים קטנות חומות חמימות, נמשים (לא בולטים) על הלחיים והאף, בדרך כלל לובשת שמלות יפות (לא פרחיות) שבאופנה (לא צוחקים לה על הלבוש).
אופי: נחמדה, נדיבה, רחמנית, מנומסת, אחראית, חברותית, קצת נקמנית.
עבר: אמא שלה ואבא שלה מגורשים, היא באה ממשפחה עשירה אבל היא באה לאונברסיתה כדי ללמוד להסתדר לבד, היא חולמת להיות בעלת רשת מותגים מצליחה כמו לאמא שלה (שבכאילו מנהלת את ADIDAS) (אם לא רשמתי טוב, סליחה!)
היא (חוץ מזה שהייתה רגילה שנותנים לה הכל) ילדה די נורמלית.
עתיד: חשבתי שיקרה משהו קצת דרמתי אם האבא.

25/11/2013 11:08

שם: פרנסואז (פרן) קלודיז
גיל: 18.5
מראה: שיער ג'ינג'י-חום קצת אחריי הכתפיים, עיינים ירוקות חומות (בתחילת האישון זה חום ואז הופך לירוק מוקף בכחול כהה)
אופי: דאגנית, פזיזה, מהירה, חסרת סבלנות, קופצנית
בית: פיילין
רקע: לא יודעת

25/11/2013 11:09

נ.ב: היא למדה קצת כישוף בבית, כך שהיא מעל כולם ברמה…
היא משתדלת לא לבלוט.

25/11/2013 11:10

תשמרי לי דמות!!!

25/11/2013 11:11

נשמע מעניין, אשמח לקרוא :)

25/11/2013 11:11

שם: אלקסנה רוזמרי מידיץ'.
גיל: שמונה עשרה.
מראה: שיער סגול עד הכתפיים (תספורת קצוצה), עגיל מגניב (לא כמו של פרחות או ערסים)שמעוצב בצורת שן נמר. היא יחסית נמוכה ושונאת את זה כשכולם מתנשאים מעליה (בגובה). לובשת בדרך כלל בגדים שחורים או שמלות שחורות קצרות.
אופי: היא בן אדם מאוד עצלן, שנראה שבכלל לא אוהב ללמוד, אבל היא אפילו לא צריכה להשקיע. היא רק רואה תרגיל ויכולה כבר לפתור אותו במוחה. היא אוהבת לשיר בפומבי ואוהבת כשנועצים בה מבטים של "או.קיי. מי זו המוזרה הזו?" שונה מכולם, שונאת קונפרמיות(הליכה אחרי העדר).
בית: קרולטין, כמובן.
רקע: גדלה אצל משפחות אומנות מכיוון שהוריה נטשו אותה(יותר נכון,אמא שלה הייתה על סף מוות ואביה הוא סתם שמוק דוחה). גדלה בפנימיות, שם הציקו לה כל הזמן בגלל שהייתה שונה מהשאר. "סנובית."- כך קראו לה כולם, כי לא היו יכולים להבין אותה. תמיד הטילו עליה מטלות נוספות, כי הייתה מתחצפת לכולם.
כששמעה לראשונה על האוניברסיטה, החליטה שזה המקום בשבילה ומיהרה להירשם.

25/11/2013 11:13

כנראה אני יוכל לכתוב דמות רק מחר. בבקשה תשמרי לי!

25/11/2013 11:14

שם: מייקל- נטול שם משפחה.
גיל: 18.
מראה: שיערו בצבע אדמדם אורכו הוא בערך עד לכתפיים, עיניו שחורות-צבע המוות, גופו לא חסון ולא צנום אלא גוף ממוצע, גבה קומה. מרכיב הוא משקפיים לעיניו העצובות.
אופי: אדיש אך לא עצלן, אלים, דכאוני, בעל פתיל קצר, אינו שוחר שלום מאמין שהאלימות היא הפתרון הנכון..
רקע: לזוג איכרים עניים נולד. גר הוא בצריף דל. חייו לא הרבו להפתיע אותו, האמין כי תמיד יגור עם ההורים ויעבוד בשדות.
אהבה, תמיכה ומילים מעודדות מעולם לא קיבל מהוריו.
החלום הכי גדול שלו היה לעזוב את הבית. מפני שלא היה לו מה לעשות בבית וגם כי המצב עם הוריו לא היה כל-כך טוב.
הו, שכחתי פרט חשוב. הדמות המוזרה הזאת עברה תאונה. ביום בהיר ושטוף שמש חתך לו עגבנייה אדומה בעזרת סכין חדה. לפתע אביו החל לצווח עליו ועקר לו את עין שמאל. כפי שציינתי חייו היו רעים מאוד. לכן מייקל מרכיב משקפיים שחורות.
בית: דראיים.
(איזו דמות מטומטמת!! אני בספק אם היא תהיה בכלל נחוצה בסיפור.ניסיתי לחקות את המורה שלי עברית-שונאת אותתתה!)
מקווה שהדמות מספיק רעה וסבלה בכדי שתצליח להתקבל לבית הדראיים.

25/11/2013 11:14

אני אשמור לך דמות טדי! אהבתי את כל הדמויות, ממש תודה. וסמג' באיזה בית הדמות שלך?

25/11/2013 11:15

שם: ליזי הארטס
גיל: 18 וחצי
מראה: שיער שחור עם כמה פסים אדומים. עיניים ירוקות, ועל העין השמאלית כתם לידה בצורת לב. שיער פזור עם פוני לצד. לובשת שמלה שחורה עם לב אחד עליה, בצבע אדום, והחלק התחתון של השמלה לבן. גבוהה ורזה, עם עור בהיר.
אופי: מצחיקה, נאמנה, צינית, מגעילה מעט,מקובלת בחברה (כמה שאני שונאת את המילה הזו), אנשים נוהגים לעשות את מה שהיא אומרת, אוהבת להמר ולשחק קלפים, חכמה.
בית: דראיים או קרולטין
רקע: עשירה.
אין לי רעיונות לרקע ולא בא לי דרמטי או עצוב ^^

25/11/2013 11:15

ושי וולף דווקא ממש אהבתי את הדמות ^^

25/11/2013 11:17

תודה ריקי, אהבתי את הדמות ^^

25/11/2013 11:18

באמת?! והו!!!
D:

25/11/2013 11:19

שכחתי להוסיף בגדים ~
הבגדים שהיא לובשת הם בצבעי שחור-אדום. היא אוהבת גופיות, ג'ינסים, חולצות טי ומידי פעם דגמ"ח (שחור!).

25/11/2013 11:21

כל עוד את אהבת, אני מרוצה מהדמות הסתומה הזאת *~*

25/11/2013 11:21

שם:איימי (אמילייה) פונד (מחווה משלי לדוקטור הוווו)
גיל: 18
מראה: שיער ג'ינג'י אדמדם (שלמווות) ועיניים ירוקות-חומות בדרך כלל לובשת חולצות גולף (כדי להסתיר צלקת שיש לה על הצוואר, הסבר בהמשך) והיא גבוהה (לא יותר מידי).
אופי: שקטה, בדרך כלל מסתכלת מהצד. חכמה מאוד. (וכשהיא מחייכת, שזה לעיתים קרובות. יש לה חיוך יפה XD)
בית: ריוקרל (למרות שהיא חושבת שהיא אמורה להיות בקרולטין ואינה מבינה למה היא בבית הזה)
רקע: היא באה מבית גאה שמאז ומתמיד היה ולמד בבית קרולטין. באה מבית חכם של הורים גאונים. בת יחידה והמון לחץ על כתפייה. יום אחד ציונייה ירדו ואמה כישפה אותה בכישוף הצלקת (המצאתי הרגע, תחליפי למה שתרצי) שזהו כישוף שמה בכבודה ובעצמה יצרה, כישוף שנועד כדי להשפיל ולהשאיר צלקת על גופך כדי להמחיש את הבושה. צלקת זו על צווארה ומאז איימי הולכת רק עם חולצות ארוכות שמסתירות את צלקת הבושה. ההורים שלה מאוכזבים ממנה שבנוסף התקבלה לריוקרל ולא לקרולטין.

אני מקווה שתשתמשי בדמות שלי!!! אני חושבת שהיא יצאה לי טוב D:

25/11/2013 11:36

שאמה בכבודה ובעצמה*

25/11/2013 11:38

אהבתי את הדמות והמחווה לדוקטור הו ^^

25/11/2013 11:38

שם: לן ארוי
גיל: 18
מראה: שיער שטני ארוך צבוע בקצוות באדום, עיניים חומות, גובה ממוצע.
אופי: שובבה, עצלנית, אמתית, גרוע בלשקר ומשתדלת לא לבלוט יותר מדי. מסוכן לעצבן אותה, שונאת להיות אחראית, אוהבת לפעול לבד, מסתדרת יותר עם חיות מאשר אנשים, היא לא במעמד חברתי גבוה וגם לא נמוך.
בית: פיילין

עאעאע זה נשמע כזה טוב (אבל אל תנטשי שום סיפור שמעת?!)
זהו, טוב בהצלחה!!! ^^

25/11/2013 11:39

היא נשמעת ממש נחמדה, תודה נעמה :) ואני לא אנטוש שום סיפור, נשבעת בנהר הסטיקס!

25/11/2013 11:40

שם: ג'וזפין וייס
גיל: 19
מראה: שיער צבוע לאדום עד לאמצע הגב, עיינים כחולות ירוקות
אופי: רגועה, שקטה, חברותית, לא סובלת שמציקים לה
בית: קרולטין

25/11/2013 11:45

תודה אורין ^^

25/11/2013 11:46

-רעמים-
ההבטחה התקבלה אצל זאוס, היזהרי מלהפר אותה! -חיוך מרושע-

25/11/2013 11:46

שם: רוראן "רורי" מרינו
גיל: 17 (הוא סיים את התיכון תוך שנה)
מראה: שיער חום בהיר פרוע תמיד. עיניים ירוקות-כחולות. שחיף כזה. תמיד מרכיב משקפיים קטנים ועגולים.
אופי: גיק. גיק. וגיק.
ילדותי. חביב. עדין. רגיש. הוא מהטיפוסים האלה שהם כמו "האח הקטן" של כולם. בדרך כלל מתפקד כ"הגורל-פרנד" של הבנות. מתאהב דווקא בבחורים הקשוחים שלא שמים אליו. אוטקו בלב ובנשמה. במיוחד נארוטו וואן פיס. מפנטז על ססקה וסנג'י. צוחק הרבה. ותמיד רוצה לעזור. אבל שבאמת צריך הוא ממש לא מוותר בקלות. במיוחד לא על בחורים. לפעמים כנה מידי. הוא שונא שצועקים אליו, אוהב חיבוקים.
בית: קרולטיין
רקע: מאז ומתמיג לאבא שלו היו ציפיות מוגזמות. ואמא שלו מתה בלידה. הוא נורא פחד לאכזב את אבא שלו, והייתה לו מן תחושה שהוא צריך להיות חכם כדי שאבא שלו יאהב אותו. בסופו של דבר הוא היה ילד סופר- מחונן עם צורך תמידי בתשומת לב וחיבה. בגלל שאבא שלו היה כל כך קר נורא חשוב לו שכולם יאהבו אותו.

25/11/2013 11:57

אין לי כוח עכשיו לעשות דמות.. >

25/11/2013 12:00

שלי את חוצפנית.
וטדי אהבתי את הדמות יש לי שאלה אחת, כי אני לא בטוחה לא שיש לי בעיה אם זה- הוא גיי או לא?

25/11/2013 12:01

רוצה עוד אחד פסיכי וזועף?

25/11/2013 12:07

כןןןןןן אני אשמח מאד ^^
ורורי הוא גיי או לא??

25/11/2013 12:07

באלי לעשות דמות, אבל תעני לי על כמה שאלות..
מעדיפה עכשיו בן או בת?
בכללי, איזה אופי? דיכאוני וזועף, או דווקא מהשמח והקופצני? אולי אפילו האדיש, וזה שתמיד בצד?

25/11/2013 12:09

הממממ האדיש והזועף (שילבתי). תבחרי לבד בחור או בחורה זה לא ממש משנה….

25/11/2013 12:11

את נטשת את ארץ הפלאות.
T^T

25/11/2013 12:25

שם: קוטאנרו הנראיי. קוראת לעצמה אנרו.
גיל: 18
מראה: שיער שחור צבוע עם פס סגול, תספורת אימו (צבע השיער המקורי שלה זה בלונדיני) צבע עיניים ירוק-אפור, תווי פנים בוגרות, עיניים גדולות, גבוהה מעט, כחושה מדי, ריסים ארוכים ואף סולד.
אופי: יש לה 'פתיל קצר', גיקית כזו, היא מטורפת על כל הראש, ערמומית, מתוחכמת, חכמה, אמיצה, סקרנית, אדישה.
בית: איכשהו התגנבה לדראיים.
רקע: גרה בכפר מנותק ביותר, לזוג הורים עניים. היא לא עזרה להם במיוחד, כל הזמן עשתה מתיחות ונעלמה ליער למשך כמה ימים. הוריה כבר התייאשו ממנה, וניסו לטפל באחיה הקטן שהיה חולה במחלה מסוכנת ביותר. יום אחד כאשר נעלמה ליער לכמה ימים, היא הריחה אש והתגנבה לביתה, וראו ששורפים את גופתו של אחיה הקטן. המצב הזה שבר אותה לגמרי והיא רצחה את הוריה יום למחרת מרוב זעם. היא הייתה מבוקשת בכל הכפר, ורדפו אחריה. לאחר הרצח, היא הרגישה שחייבת לצאת וברחה מהכפר. היא נדדה חודשים, כי הכפר היה רחוק מהכל. לבסוף הגיעה למושבה צעירה, עם אנשים שכלל לא מכירים אותה.
מושבה חדשה, לעשות בה צרות.

25/11/2013 13:16

O_O
אבל אהבתי את הדמות ^^

25/11/2013 21:11

היא מוזרה, הא?

26/11/2013 05:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך