the one sitting next to you
החלק הכי קשה (בשבילי) זה למצוא את השם לפרק, שלרוב הוא גם ככה כושל, כמו הכל, ארג.
אז טדי הנה פיטר נכנס ואני יודעת הפרק הזה לא מספיק מרושע מצידי....ועוד בהפרש זמן כל כך קצר להעלות פרק, מה נראה לי שאני עושה! אני מבטיחה שלא אעשה את זה שוב (כנראה).
אני חושדת שהפרק הבא יהיה מנקודת המבט של ליזי הארטס (נראה לי, זה עוד לא בטוח) או מנקודת המבט של ריין או ארתור או פיטר.... ההצבעה כי אני לא מצליחה להחליט:
פיטר
ריין
ארתור
ליזי
רורי

תבחרו ותעזרו לסנואו תעשיות בע"מ להמשיך.

תחת כישוף-13-מנהיגי המסכות.

the one sitting next to you 27/12/2013 694 צפיות 8 תגובות
החלק הכי קשה (בשבילי) זה למצוא את השם לפרק, שלרוב הוא גם ככה כושל, כמו הכל, ארג.
אז טדי הנה פיטר נכנס ואני יודעת הפרק הזה לא מספיק מרושע מצידי....ועוד בהפרש זמן כל כך קצר להעלות פרק, מה נראה לי שאני עושה! אני מבטיחה שלא אעשה את זה שוב (כנראה).
אני חושדת שהפרק הבא יהיה מנקודת המבט של ליזי הארטס (נראה לי, זה עוד לא בטוח) או מנקודת המבט של ריין או ארתור או פיטר.... ההצבעה כי אני לא מצליחה להחליט:
פיטר
ריין
ארתור
ליזי
רורי

תבחרו ותעזרו לסנואו תעשיות בע"מ להמשיך.

בבית רויאקרל תמיד שררה תחרותיות. אתם מבינים, איך יכול להיות מצב שבין מנהיגי העולם הבאים לא תהיה תחרותיות? כמו שפוליטיקאים מתחרים אחד בשנייה כל רגע בחייהם כך גם צעירי רויאקרל שבשבילם תחרות הייתה כמו עוד פעילות יום יומית.
ריין ההלכה לה במגדל שעכשיו יהפוך לביתה, רשימת המקצועות של בית רויאקרל הייתה: "מנהיגי עולם הכשפים מול בני התמותה, אלכימיה, יצירת לחשים, חיות עולם הכשפים, הטוב מול הרע בכשפים" וכמובן אחרון אבל לא תמיד חביב במיוחד: "איך להיות מנהיג מוצלח". המקצוע הזה נשמע לריין מעט מגוחך, לדעתה מנהיג נולד מנהיג ומפעולותיו הוא לומד איך להיות טוב יותר.
היא לא האמינה שהיא מתאימה במיוחד לבית רויאקרל, היא מעולם לא ראתה בעצמה מנהיגה של ממש. וחוץ מזה חיי המנהיגים נראו לה מאד מתוסבכים ומלאים ביותר מדי שקרים ותחבולות, למרות שמפעם לפעם נהנתה לתחבל מישהו אחר. בזמן שהייתה שקועה במחשבותיה לא שמה לב ששוב נתקלה במישהו, 'טיפשה, עוד כמה פעמים תתקלי באנשים?!' חשבה לעצמה בראשה ואז הרימה מבט לראות במי נתקלה.
וכצפוי זה שוב היה תלמיד שנה שנייה אבל הפעם אחד אחר, שונה בהכל מהראשון בו נתקלה. היה לו שיער שטני בהיר וקצר, עיניים כחולות-אפורות, רחב כתפיים ושרירי, נאה במיוחד עם יורשה לציין.
הוא חייך חיוך שהיה מלא שיניים לבנות, והחיוך עצמו היה קורן כמו חיוכו של אפולו עצמו. הוא הושיט את ידו בכדי ללחוץ את ידה ואמר: "פיטר אדמס, נעים להכיר", קולו שצף בכריזמתיות וביטחון עצמי לא מופרז אלא בכמות המדויקת שאדם צריך.
"ריין גרין, נעים להכיר גם אותך" ענתה לו מסדרת את ספריה בידיה, היא רצתה להפסיק להיתקל באנשים ואולי ללכת לפגוש שוב את פרן, היא נראתה לה נחמדה וחשוב מאד: לא רויאקרל.
"את תלמידה חדשה?" שאל אותה, היא רצתה שהשיחה תיגמר והיא תלך לדרכה אבל נראה שפיטר היה חביב במיוחד ורצה להכיר אותה.
"בהחלט" ענתה לו בזריזות וחייכה אליו כשחייך את חיוכו שהיה כמו חיוך של אל.
"טוב, תהני בהמשך הדרך שלך ברויאקרל! את נראית לי כמו מישהי חכמה במיוחד" אמר וקרץ לה. אחרי שקרץ המשיך בדרכו, מנופף לקבוצה של תלמידים אחרים משנה שנייה. פיטר היה אפשר לומר כמעט "מנהיג" בית הספר כולו. ברויאקרל אהבו אותו, וכל בית אחר כיבד וחלק אפילו העריצו את התנהגותו המוסרית במיוחד.
ריין המשיכה בדרכה, מכוונת את הליכתה לחדרה החדש, חדר מספר: 359. היא ניגשה לדלת שהייתה עשויה מעץ אלון עתיק צבועה באדום שהחל לרדת עם הזמן, היא נכנסה פנימה בזמן שדחפה את המפתח הזהוב שניתן לה.
החדר נראה לא בדיוק כמו חדר לסטודנטים רגילים, הייתה בו מיטה אחת מכוסה בסדין וסמיכה אדומה ועליה הסימן של רויאקרל. היה שם ארוך ושולחן, ועוד ארוך מלא בספרים. אבל חוץ מזה הייתה שם גם קדרה, ולפתע היא גם הבחינה בדבר מעט מוזר מתחת בקצה השטיח. היא הזיזה את השטיח במהירות הבזק ומולה נגלה גרם מדרגות שחור ואפלולי שסופו לא נראה לה.


תגובות (8)

רורי!
ולמה יש לי הרגשה שתהרגי את פיטר?

27/12/2013 06:25

אני.לא.אומרת.כלום

27/12/2013 06:25

רורי! רורי!
תמשיכי! אני מתה על הסיפור הזה D:

27/12/2013 06:28

תמשיכי! פרק יפה :)

27/12/2013 06:40

פרן!

27/12/2013 07:01

ליזייייייייי!!!

27/12/2013 08:58

רורי!
תמשיכי ^^

27/12/2013 09:00

או לא! לא לא לא לא לא!!!
את לא תהרגי את פיטר! אני אהרוג אותך! באמת שכן! או יותר גרוע, אני אהרוג את סיימון!!!

28/12/2013 13:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך