the one sitting next to you
אז אני מרגישה שאני מתרכזת ברורי וריין....פשוט עצרתי את שניהם ברגעים חמודים במיוחד ^^ למרות שהבטחתי שזה יהיה פרק מליזי הארטס אבל בגלל איך שסגרתי את שני הפרקים האחרונים בקטעים בעלי סוף פתוח אז הנה עוד פרק מריין....ואז אחד מרורי ואז תהיה ליזי! אני נשבעת בקוביות של טום הידלסטון (לוקי)
אני מרגישה קיטשית..
והנה לכם עוד פרק כושל (וקיטשיות מאכזבת) וסנואו תעשיות בע"מ

תחת כישוף-15-הקטע הקלאסי של סרטי אימה.

the one sitting next to you 29/12/2013 814 צפיות 19 תגובות
אז אני מרגישה שאני מתרכזת ברורי וריין....פשוט עצרתי את שניהם ברגעים חמודים במיוחד ^^ למרות שהבטחתי שזה יהיה פרק מליזי הארטס אבל בגלל איך שסגרתי את שני הפרקים האחרונים בקטעים בעלי סוף פתוח אז הנה עוד פרק מריין....ואז אחד מרורי ואז תהיה ליזי! אני נשבעת בקוביות של טום הידלסטון (לוקי)
אני מרגישה קיטשית..
והנה לכם עוד פרק כושל (וקיטשיות מאכזבת) וסנואו תעשיות בע"מ

ברגע בו ראיתי את גרם המדרגות והבטתי פנימה נדלקו לפידים, הם מלאו את כל המסדרון של המדרגות אבל עדיין לא ראיתי את הסוף שלו. לא הייתי בטוחה אם אני צריכה לרדת לשם, המקום נראה כמו המקום אליו נכנסת הנערה בכל סרט אימה טיפוסי ממש לפני שהיא מתה, ועכשיו נזכרתי שלרוב לפני שהיא נכנסת היא לוקחת איתה חבר או חברה שירדו לשם איתה, וזה בדיוק מה החלטתי לעשות.
עכשיו השאלה היא את מי לקחת איתי.
אחרי כמה דקות של הרהורים החלטתי לנסות את מזלי ולמצוא את ארתור או פרן, מי שייקלע לדרכי ראשון. יצאתי מחדרי, לא לפני שכיסיתי את גרם המדרגות בשטיח שוב וממש הרגשתי איך כל הלפידים נכסים במהירות. שמתי את מעילי כך שעדיין ראו את צעיף הבית אבל לא ממש התפתיתי לשים את הגלימה של הבית, עדיין לא הרגשתי שאני לגמרי מוכנה להזדהות עם ה"זהות" החדשה שניתנה לי בתור רויאקרל
יצאתי הכי מהר שיכולתי מהמגדל והתחלתי לשוטט בין מסדרונות קרולטין ודראיים שהיו ממש צמודים זה לזו, ואז שוב נתקלתי במישהו, שכצפוי היה ארתור. קללה על ראשי.
"היי, ריין נכון?" שאל אותי מצחקק כשהוא רואה את המבט המבולבל שלי, בפעם השלישית.
הרמתי את ראשי וחזרתי לפרצוף הבטוח שאני רגילה לעשות אחרי שנים של אימונים ואמרתי (בקול שניסיתי שלא ירעד, ולמזלי הוא לא רעד) "כן, היי. ארתור", סיימתי את המשפט במהירות יתרה.
"אז יש סיבה לזה שאנחנו נפגשים שוב?" שאל אותי והרים מבט, גם אני חשבתי שאולי הוא עושה את זה בכוונה. אולי הוא כל הזמן נתקל בי כדי, אולי בגלל שהוא חלק מאיזו קנוניה של "להיתקל בריין כדי לגרום לה לחשוב כמו סבתא מטורפת ואובססיבית".
"האמת שאני צריכה את העזרה שלך הפעם" אמרתי והתחלתי להוביל אותו מחוץ למסדרון הדראיים, נמנעת מלגעת בידו.
"וואו ריין מסתבר שאת חתיכת ילדה שובבה" אמר בנימת צחוק וגרם גם לי לגחך מעט. המשכתי להוביל אותו עד שהגענו כבר למסדרון רויאקרל, הוא לא ממש שאל שאלות מה שמצא חן בעיני. "ועכשיו את מובילה אותי למגורייך? אני לא יודע כמה אוכל להמשיך…" אמר ואני גלגלתי את עיני בזמן שהוא חייך, וגם אני לא יכולתי שלא לחייך.
"אז ככה, שמתי לב לדבר מוזר מתחת לשטיח, הזזתי אותו ומצאתי גרם מדרגות. ברגע שהתקרבתי קצת נדלקו אלפי לפידים אבל עדיין לא יכולתי לראות את הסוף של גרם המדרגות. בסרטי אימה בדרך כלל לוקחים מישהו שימות איתך, מסכים למשימה?" שאלתי אותו מתחילה ללכת יותר לאט, וכמובן לדבר יותר בשקט, אני לא רוצה את כל בית רויאקרל אצלי בחדר.
"מוכן ומזומן למשימה המפקדת!" אמר בנימת סרקזם, והיה גם מצדיעה אם לא הייתי עוצרת בעדו מלעשות זאת. התקרבנו לחדר שלי ואיכשהו נמנענו מעיניים חשדניות, אז הכנסתי אותו לחדרי במהירות ונכנסתי אחריו בנינוחות, כאילו דבר מיוחד לא קרה.
"חדר למופת" אמר שוב בציניות, ואז שמתי לב לערמות הספרים והדפים שהיו מפוזרים בכל רחבי החדר שלי. "לא ממש היה לי זמן לסדר עם גרם המדרגות הזה שהפתיעה אותי" ציינתי והצגתי לפניו במהירות את גרם המדרגות.
"וואו" אמר ואז הוסיף עם חיוך "פנטסטי!". הוא לקח את ידי וגרר אותי אחריו במורד המדרגות.


תגובות (19)

אני אחפור לך עד שתכתבי מנקודת מבט של פרני!

29/12/2013 11:09

הו, למה כושל? מה כושל? איך זה כושל בדיוק?!
זה פרק מעולה! *^*
קיטשיות בע"מ, אין דבר יותר מזה XD
איזה חומד הם, תמשיכי

29/12/2013 11:17

זה לא כושל!!! תמשיכי ^^

29/12/2013 11:17

אני שונאת כשאני מתחילה להיות קיטשית… וזה אכן כושל.
סנואו כישלון בע"מ

29/12/2013 11:22

אבל… אבל!!!
הבטחת!!!
נכון שזה פרק מעניין, אבל… את הבטחת!!!

29/12/2013 11:29

טוב, אחרי שמתחילים עם פרדי קרוגר אין דרך חזרה…

29/12/2013 11:39

XD

29/12/2013 11:40

גבייייייייייייייייייייייייי!!!
אני ארצח אותך בסרטטטטטטטטטטט!!!
הו רגע, כבר עשיתי את זה.

29/12/2013 11:43

הייייייייייייי אני תמיד יכולה לרצוח את ליזי

29/12/2013 11:45

ואני ארצח את מלורי בכיף. ואז סתם את פולי כי בא לי ואזרוק את גוון וזיק לטרטרוס.
הסיפור הזה נותן לי רעיונות…

29/12/2013 11:47

יופי, תרצחי את ליזי.
אחרי שלא נתת לה פרק!
אחרי שהבטחת!!!
אני פשוט לא מאמינה עליך!!!
את קודם כל לא נותנת לליזי את הפרק אחרי ש*הבטחת*, ועכשיו את מנסה לאיים עלי במוות שלה?! חוצפנית מחוצפנת!

29/12/2013 11:49

היא צודקת גבי, את חוצפנית….
אבל ריקי זאת שהרגה את כולם בסרט!

29/12/2013 11:50

גם את חוצפנית…אני ממלאת את החוב שלי בתור כותבת מתחילה, ומביאה FELLSSS לקוראים, או לפחות מנסה

29/12/2013 11:56

אבל את הבטחת!!!
וקירסי, מה לעשות, יש אנשים שפשוט… דורשים את זה.
(הוספתי אותך לד"שים שלי :)

29/12/2013 12:05

תודה.
כדאי שקצת תפסיקו עם זה לפני שזה יתגלגל לריב…

29/12/2013 12:07

קירסי אם את תפילי את זיק לטרטרוס!!!! אני… אני…
אני ארצח את קאיה!!!
אני אעשה את זה!!! באמת!!!
וגבי, מה אם רובין?
ופיטר?
(אני לא יכולה להתלונן שאת לא נותנת מספיק תשומת לב לרורי…)
וללוקי יש קוביות? קשה לי להאמין… הוא שחקן מצויין שמשחק דמות אדירה, אבל מראה זה לא בדיוק הנקודה החזקה שלו…
לעומת כריס המסוורת' והקוביות המדהימות שלו…
~אנחה~

31/12/2013 01:04

כרגע ראיתי משהו, מזל טוב גבי! את במחברים המובילים!

31/12/2013 06:41

תודה ^^
וכן יש ו קוביות…ומה זאת אומרת המראה זה לא התכונה החזקה שלו?!?!?!
טום (לוקי) נראה הרבה יותר טוב מכריס (ת'ור)!

31/12/2013 08:37

עניין של טעם אני מניחה, גם טום נראה טוב בדרכו המשונה. מה שכן הוא שחקן מעולה.

01/01/2014 05:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך