the one sitting next to you
נטע תמשיכי את מחנה הטיטאנים! מצאתי את המוזיקה המושלמת לכתוב את זה...מרגיע אותי ועוזרת לי לא להרוג את כל הדמויות בסיפור :) were alright running todat...
"נכון אני לא אדם טוב, בהחלט לא אדם נחמד או הכי חכם, אבל לפחות אני מודע לכך. לפחות אני לא חי את חיי באשליה שאני נסבלת, אני מנסה להשתפר ולא לעמוד במקום ולתת לאנשים ללחוש עלי דברים"
להתחיל לתת שמות לפרקים שלי?
מקווה שאהבתם :)
מנקודת מבט של מי יהיה הפרק הבא? תבחרו אתם כי אני לא יודעת ורציתי להתחיל נקודות מבט...

תחת כישוף-6-סיפורו של לויד טין.

the one sitting next to you 04/12/2013 692 צפיות 16 תגובות
נטע תמשיכי את מחנה הטיטאנים! מצאתי את המוזיקה המושלמת לכתוב את זה...מרגיע אותי ועוזרת לי לא להרוג את כל הדמויות בסיפור :) were alright running todat...
"נכון אני לא אדם טוב, בהחלט לא אדם נחמד או הכי חכם, אבל לפחות אני מודע לכך. לפחות אני לא חי את חיי באשליה שאני נסבלת, אני מנסה להשתפר ולא לעמוד במקום ולתת לאנשים ללחוש עלי דברים"
להתחיל לתת שמות לפרקים שלי?
מקווה שאהבתם :)
מנקודת מבט של מי יהיה הפרק הבא? תבחרו אתם כי אני לא יודעת ורציתי להתחיל נקודות מבט...

לויד טין היה לא עוד נער רגיל שנועד ללמוד שאוניברסיטה, הוא רצה דברים גדולים יותר.
הוא שאף לעוצמה ולא רצה דבר מלבדה, דבר לא יכל לעמוד בפניו. הוא רצה את התהילה, את הכסף, את הנשים ואת כל מה שמתלווה שעוצמה שקיווה להשיג.
אבל בעולם הכשפים רודפי גדולה כמו לויד לא התקבלו בברכה, אחרי שנתו הראשונה מנהלת האוניברסיטה הבינה לאן לויד רצה שעתידו ייפנה והחלה להשגיח עליו בשמונה עיניים. אתם מבינים בעבר כבר היו אנשים כמו לויד וזה לא נגמר טוב. הוא הרבה אבדות לכל הצדדים והאופן שבו התנהגו המכשפים השתנה לחלוטין.
לויד נולד באחוזה הגדולה של משפחת טין, משפחה מכובדת שבכל ימי חייה תמיד נועדה לבית פיילין. ההורים של לויד רצו משפחה גדולה ולכן ללויד היו ארבעה אחים וארבע אחיות, כל אחד ואחת מהם גם הגיעו לבית פיילין ולויד, האח הקטן ביותר, לא ידע אם עליו באמת לשמור על המסורת המשפחתית.
הוא לא היה הנער הכי ממושמע אבל בגלל היותו בן הזקונים של אמו,היא סלחה לו על הכל. ככל שגדל אהב לבצע יותר ויותר ניסויים בצפרדעים, עכברים וחיות אחרות. הוא אהב להתגנב לכל מקום, לזחול במערות ביתו רק כי זה אסור. הוריו חשבו שזה רק שיגעון התבגרות, אבל המנהל של האוניברסיטה הבינה את לויד כמו שהוא באמת.
התקבלותו לבית דראיים לא הייתה הפתעה, לפחות לא למנהלת אבל להוריו זו הייתה מפלה של ממש. מסורת של מאות שנים נהרסה בגלל בן הזקונים הקטן שלהם. אביו החל לסלוד להתנהגות של בנו אבל אמו הייתה חדורת אמונה שהוא לא יישאר קח לנצח, "עד גיל 22 הוא כבר יתעשת" הייתה אומרת, בגיל 22 מכשף מגיע לבגרותו המלאה אבל לויד לא היה מבוגר גם לא בגיל 23.
יש האומרים שלויד היה ילדותי מאד אבל אם היו יודעים מה קורה במוחו הקטן והמעוות לא היו חושבים שהוא ילדותי, אלא פסיכופת המוכן לעשות כל צעד שיידרש כדי לקבל את מבוקשו.
במוחו נרקמה תכנית ענקית. הוא החל לקבל תומכים, הן מחבריו ללימודים והן ממשרד הקסמים עצמו. אחרי מספר שנים כבר היו לו יותר מ-1000 תומכים אבל הכל נעשה בלחישות, מזימות קטנות ומפלות קטנות של אנשי חוק. מפלות שלהלכו וגדלו.
אנשים החלו לחשוד וכך הוקמה אחווה קטנה של אנשים שנהגו ללמוד עם לויד, אבל אל תטעו אחווה זו נוסדה בכדי להפיל את לויד. עם השנים שליטתו במכשפים הלכה וגדלה, כבר היה לו צבא שלם. וגם אחווה זו הפכה למין צבא קטן. באחווה היו אנשים רבים אבל הייתה גם קבוצה קטנה של מנהיגים. דרווין פנדרגון, טטיאנה ג'ונס,ג'ורג' רוג'ין, ז'אק קלודיז, אלאונורה מידיץ', נטשה נטולת שם המשפחה, ליליאן הארטס,רעואל פונד,גלן ארוי, אלינה וייס, ג'אק מרינו, קייטו הנראיי,איליין דימון וויקטוריה וארנסט גרין. או כמו שכינו אותם שאר אנשי האחווה: "מסדר הנעלמים" מפני שאף אחד מהם אף פעם לא ראה את כל החבורה יחד.
ללויד היה קשר לא קטן אם אחת מהנשים במסדר הלא מאד קטן, היא שברה את ליבו ואולי הביעה לכך שזעמו איים להרוס את כל מה שהמכשפים בנו במשך שנים. מי היא האישה הזה? זה היה סוד שיש החושבים שאפילו האישה עצמה לא ידעה, אבל לויד רתח מזעם ומצבו הנפשי אף פעם לא היה מאוזן לגמרי.
אז למה לא לשלוט בעולם? חשב לעצמו יום אחד לויד ומשם התגלגל הכל למרחץ דמים, מלחמה שכמותה לא ראו אנשים זה אלפי שנים. יש החושבים שהיא נגמרה, זהו לויד נעלם זה לא זמנו כעט. ויש את קוצץ המאמינים או שמא נאמר קומץ המודעים, הם אלא החושבים, היודעים שהמלחמה לא באמת נגמרה. היא נעצרה בידי הזמן והאנשים, אבל לא הסתיימה. זוהי רק הפוגה קטנה לפני שהמלחמה באמת תתחיל.


תגובות (16)

סוף סוף! אני מחכה שכבר יעלו איזה פרק של סיפור שאני אוהבת! תודה תודה תודה! -מסתובבת וצועקת במעגלים משמחה-
לא אכפת לי איזה נקודת מבט העיקר שתכתבי!
אהה ומה עם על פיות ודרקונים וכו' (השם ארוך XD) וגורל האלים? אמרת שלא תנטשי! סליחה השעמום הרג אותי אלך לי לשבת בצד.

04/12/2013 09:49

אין לי השראה! אני בקושי כותבת את זה…

04/12/2013 09:53

ללויד יש שם מוזר Ô_Ô

04/12/2013 09:57

כן… לכולנו אין השראה -בכי בכי בכי-
ואורין אף פעם לא יצא לך לקרוא על אחד שקוראים לו לויד? באמת?

04/12/2013 09:59

לויד זה שם חמוד :)

04/12/2013 10:00

לא XD

04/12/2013 10:02

כן :(

04/12/2013 10:06

לוייד זה שם נחמד…
מנקודת המבט של רובין!
רובין רובין רובין רובין רובין רובין רובין

04/12/2013 10:07

סבבה טדי

04/12/2013 10:09

ר
רו
רוב
רובי
רובין
רובין ל
רובין לנ
רובין לנצ
רובין לנצח
רובין לנצח!
רובין לנצח
רובין לנצ
רובין לנ
רובין ל
רובין
רובי
רוב
רו
ר

04/12/2013 10:10

טדי טדי טדי…

04/12/2013 10:11

הדמות שלי מקופחת :(. סתאאאם, זה בצחוק XD
לא אכפת לי מאיזו נקודת מבט תכתבי את זה, העיקר שתכתבי :)

04/12/2013 10:14

קצת ניקוד ושגיאות..
אבל פרק יפה, תמשיכי :)

04/12/2013 10:17

תמשיכי! את מוציאה פרק פעם בחודשיים…

ר
רו
רוב
רובי
רובין
רובין ל
רובין לנ
רובין לנצ
רובין לנצח
רובין לנצח!
רובין לנצח
רובין לנצ
רובין לנ
רובין ל
רובין
רובי
רוב
רו
ר

05/12/2013 01:16

אני לא מוציאה פרק פעם בחודשיים! אני מוציאה פרק כל יום!

05/12/2013 01:47

שינית את השם של ליזי? :(
רק עכשיו אני קוראת… הייתי באורלנדו!

15/12/2013 07:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך