Shush
יצא לי ארוך....
תגיבו

תמיד הינו ותמיד נהיה פרק 10

Shush 25/09/2013 613 צפיות 3 תגובות
יצא לי ארוך....
תגיבו

נקודת מבט לין:
יצאתי מן החדר המשונה והסתכלתי לצדדי,מצד ימין היתה דלת שעליה כתוב באותיות אדומות וגדולות:
29
מיד ניגשתי אל הדלת ופתחתי אותה,נכנסתי ועמדתי מול כיתה של בערך חמש עשרה תלמידים ומורה אחת שניראת צעירה ויפה במיוחד (כמו כולם במקום הזה)….
המורה הסתכלה עלי ״ומי את גבירתי?״ שאלה בקול שמצלצל כמו מוזיקה,ממש כמו פריטה על כינור,שפורט מישהו שאין לו שום ידע במוזיקה!!!!! איך לעזאזל נותנים למישהי כזאת ללמד אותנו לשיר?!?!?!?!?
״אני לין,זו היא כיתת שירה?״ שאלתי ועניתי גם יחד,יכול להיות שהתבלבלתי וזאת כיתת זיוף? ״ אכן,שבי איפה שהוא,ורק שתדעי זה שאת נסיכה לא מקנה לך נקודות זכות אצלי…״ אמרה ואני הבנתי שאנחנו נסתדר טוב מאוד,אני שונאת אנשים סנובים שחושבים שמגיע להם הכול….
״שבי״ אמרה כשראתה שאיני יושבת,התבוננתי על הכיתה,כול כך הרבה מקומות פנויים,וכולם התחננו במבטם שאשב לידם,מלבד אחת,שהסתירה את ראשה בספר מוזיקה והידיים שהחזיקו את הספר נראו חתוכות ובעלות צלקות,מיד הלכתי על סוף הכיתה והתיישבתי ליד הילדה,כולם בההו בי,כנראה חושבים מה יהיה עתיד ממלכתם עם נסיכה שכמותי,אבל אותי זה לא עניין,הילדה הורידה את הספר והתבוננה בי,ילדה באמת יפה,אפילו יחסית לכולם שכולם כאן מהממים.
״אני לין,ואת?״ שאלתי בנחמדות.
״אני פטל….״ מלמלה והרקינה את ראשה.
״פטל?״ שאלתי בעדינות…
״מה? את רוצה גם לצחוק אלי? את מטחרתת על שהתיישבת לידי?״ היא צרחה,אך בשקט מפתי,היה נדמה שהיא לוחשת עם דמעות שהופכות את עיניה לבוהקות ונוצצות.
״רק רציתי לשאול אם תוכלי להראות לי איפה אוכלים אחר כך….?״ שאלתי בשקט ובעדינות לא רוצה לפגוע בה שוב,והיא נראת פגיעה במיוחד…
ובאותו הרגע היה צלצול מוזר….
״מזה מה קרה?״ נבהלתי וחששתי לחיי…..
״הכול בסדר,זה רק הצלצול שמסמן את סיום השיעור״ היא אמרה צוחקת במרירות,משום מה היה נדמה לי שאהיה איתה בחברות טובה….
״בואי״ צחקקה עכשיו יותר בחופשיות,היה נדמה שהיא מצליחה להיפתח אלי יותר….
גררה אותי אל הקפיטריה ויחד נעמדנו בתור,בניגוד לצפיותי היה שם אוכל רגיל,ולא סתם….
העמסתי על צלחתי פסטה ברוטב עגבניות וסלט ירקות טרי,הכול הריח מושלם,וכך גם הטעם…
לפתע צדה את עיני מישהי והתבוננתי וראיתי את אמה יושבת ליד שולחן ומדברת עם בחור,משכתי אחרי את פטל והתיישבתי לידם,וחייכתי.
״ הי אני לין״ אמרתי אל הבחור הנאה (במיוחד)
״ הי,פאקס״ אמר, ואמה תקעה בי מבט כזה של ׳הוא שלי!!!!׳ גלגלתי את עיני וצחקקתי.
״אז לין,מי זאת הבחורה?״ שאלה אמה ואני שוב גלגלתי את עיני למשמע הקול הפלרטוטי שלה….
״ זאת פטל היא לומדת איתי בשיעור מוזיקה…״ אמרתי לאמה בעצבנות מדומה ומשמה כבר התפתחה שיחה שלמה בשולחן,עד שמישהי התקרבה לשולחן במבט שחצני ורצחני….


תגובות (3)

אעאאעאאעאע!!!!!!!!!!!! תמשיכיייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/09/2013 03:38

מושלם
אני דורשת המשך!
♥♥♥לין

25/09/2013 05:00

מעלףף, המשךךך דחוף

26/09/2013 17:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך