תמיד הינו ותמיד נהיה פרק 11

Shush 05/10/2013 631 צפיות תגובה אחת

נקודת מבט אמה:
״ זאת פטל היא לומדת איתי בשיעור מוזיקה…״ אמרה לי לין בעצבנות מדומה,אני רק סובבתי את ראשי לכיוון פטל והתחלתי לדבר איתה אל השיעורים פה בבית ספר,מסתבר שלומדים כאן עד שבע!!!!! המשכתי לדבר עם פטל ופאקס הצטרף לשיחתנו ואילו לין רק התבוננה במשהו,לא,במישהי,מישהי שמתקרבת לשולחן שלנו,מישהי עם מבט שחצני ומטופש,מישהי עם שמלה ורודה מנצנצת שבגללה כמעט התעוורתי…
״הי נסיכות,לכבוד הוא לי להכיר אותכן אני מליפיסנט…״ אמרה בחיוך מתוק משהו,כמו רעל מתוק שבסוף יהרוג אותך….
״מליפיסנט זו לא הפיה הרעה בסיפור של היפיפייה הנרדמת?״ שאלה לין והעלתה בי זיכרון ישן של שנינו יושבות בספה בחדר בבית היתומים וקוראות את הגרסה המקורית של היפיפייה הנרדמת…
״היפיפייה הנרדמת?״ שאלה מליפיסנט (וואו,שם ארוך,אני אקרא לה מלי)
״כן,את יודעת למלך ולמלכה נולדה ילדה ששמה אורורה והפיה הרעה מליפיסנט כישפה אותה כישוף אכזר ובלה בלה בלה….״ שאלתי,אין להם פה סיפורים?
״אוי נכון,שכחתי שהסיפורים של בני האנוש מבוססים על ההיסטוריה שלנו….כן,לפי דעתי טוב עשתה הפיה הרעה,אורורה היתה מלכה נוראית…״ אמרה בסתמיות ואני ולין פערנו פה.
״אז ככה״ אמרה כאילו כלום ״יש היום בערב נשף לכבוד חזרתן של הנסיכות ובלה בלה בלה,תבואו!!!!״ היא אמרה בהתלהבות מזויפת והחיוך הרעיל חזר לפניה,היא התקופפה ונתננה לי ולין עלון כזה שכתוב עליו בגדול:
נשף אג׳נדות לכבוד בוא הנסיכות….!!!!
-נא לבוא בלבוש שמבוסס על אג׳נדה מסויימת-
״כדי לכן להתרחק מהחננה הזו ~פטל~ זה לא יאה לנסיכות״ אמרה בדאגה מזויפת (כמו החזה שלה: הכול אצלה מזויף) לחשה באוזני ובאוזני לין.
״אנחנו יודעות לבחור את חברותינו לבד,תודה״ אמרה לין עם חיוך מזויף.

נקודת מבט פטל:
מליפיסנט נתנה לנסיכות את עלוני המסיבה (חבל שלא אוכל לבוא אליה) ומלמלה באוזני הנסיכות שכדי להן להתרחק ממני ולין הגנה אלי,אולי,רק אולי,אצליח לרקוד חברות השנה….
ואולי לא….

נקודת מבט לין:
היה יום קשה מאוד וכול מה שיצא לי ממנו זה גרון כואב מרוב שירה,חברה חדשה,והזמנה למסיבה….
״איפה את גרה?״ שאלתי את פטל כשיצאנו מהכיתה ״די קרוב אלייך…״ מלמלה עם ראש לרצפה.
״אז נלך ביחד?״ שאלתי בתקווה ״אי אפשר״ אמרה במין עצב מהול בשמחה ״אני צריכה להוציא את הילדה שלי מהגן….״ אמרה בחיוך גדול,יש לה ילדה?!?!?


תגובות (1)

תמשיכי אהובתי(:

05/10/2013 00:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך