גברת מספרת
אשמח לשיתוף פעולה. זה הולך להיות סיפור מעניין במיוחד!

⚠הקשיבו! הקשיבו!⚠

גברת מספרת 30/10/2015 679 צפיות 12 תגובות
אשמח לשיתוף פעולה. זה הולך להיות סיפור מעניין במיוחד!

הדמות הכי טובה תבחר לראשית!!
אני כותבת סיפור, ואני רוצה לעשות שהדמויות בסיפור יהיה עליכם! כדי שתוכלו לחוות את הסיפור "מקרוב"
תוכלו לבחור
שם:
כוח:
דמות טובה או רעה!
כמובן שתוכלו להוסיף עוד פרטים על הדמות שלכם,
אז שיהיה בהצלחה בבחירת הדמות!


תגובות (12)

תוכלי בבקשה לפרט יותר בקשר לפרטים שצריך למלא?

30/10/2015 08:56

    פשוט מאוד
    שם:
    מראה:
    כוח:
    והאם את רוצה שהיא תיהיה טובה או רע

    30/10/2015 13:02

וזה רעיון מעולה לסיפור!

30/10/2015 08:56

אוקיי…
אז יש לי דמות זרמי איתי כי אני לא טובה בתיאור של דמות אז..
שם:קטלין
מראה: שיער בהיר עיניים כחולות גבוה ורזה לבנה עם שפתיים אדומות וגדולות כאליו
כוח: יכולה לגרום לאנשים לעשות מה שהיא רוצה בעזרת המראה שלה ויופי שלה (במיוחד בנים חח)
והיא סוג של רעה
לא מראה רגשות בקיצור זו שאומרת את המילה אחרונה! :)

30/10/2015 13:22

תודה …מחכה לסיפור :)

30/10/2015 13:45

אפשר לעשות גם בלי קשר אלי? אני אוהבת לעשות ערבוב של תכונות :)
אם כן אז:
שם: דיאנה רוז אדינגטון
מראה: עיניים ירוקות חומות (אני חושבת שקוראים לזה שקד, לא בטוחה), שיער חום קצת מתולתל (נראה יותר מסולסל כזה) לא ארוך במיוחד אבל גם לא קצר. עור קצת כהה, גובה ממוצע.
כוח: הישרדות. לא משנה איפה היא, יש לה מצפן טבעי. היא יודעת מה המיקום שלה, יש לה חוש כיוון מעולה, היא מהירה מאוד וכו'.
טובה.
יש לי עוד דמות:
שם:ג'ורג' מיטיאס אדינגטון (אח של מריה)
מראה: גבוה, עיניים חומות, שיער חום כהה קצר ומתולתל, עור קצת יותר בהיר משל מריה. צלקת בסנטר.
כוח: הסוואה/ בלתי נראות. יכול לגרום לאנשים לראות אותו ככל דבר, בין חפץ לקיר, ללא לראות אותו בכלל. זה שימושי מאוד.
טוב, משתף פעולה עם מריה. גדול ממנה בשנה.

דמות נוספת (אני חופרת, אני יודעת :)
שם: אריאנה דריור
מראה: עיניים חומות יחסית בהירות עם נקודות חומות בהירות מאוד שנראות כמו זהב, שיער חום בהיר ארוך מאוד וגלי, גבוהה. כתם לידה בצורת עיגול כהה מושלם על גב היד הימנית שלה, שמסמל את השמש.
כוח: קשורה לשמש איכשהו (לאידעת, תחשבי על משהו, העיקר שהכוח בא מהשמש). מסוגלת ליצור אש מכלום (משהו כמו כשפות אש) ולשרוף דברים בכוח המחשבה, לשלוט בטמפרטורה (לא הרבה, אבל לחמם קצת), לגרום לעצמה להתחמם עד טמפרטורה של 120 מעלות וכו'. בקיצור,כוח מגניב :)
רעה/טובה לא ממש אכפת לי. רק שהיא תנסה לעצור את דיאנה וג'ורג' בשלב מסויים, מה שקורה אחר כך- תחשבי על משהו, אני בטוחה שתוכלי לחשוב על משהו מגניב ויצירתי..
מקווה שעזרתי ושהדמויות ייתקבלו :)

30/10/2015 19:16

    וואוו! איזה כיף! תודה רבה! נוראה אהבתי את הדמויות!

    31/10/2015 19:01

שם: ברדינגרם
מראה: אורק מגודל עם גרזן עצום ושיריון ברזל חבוט
כוח: כוח של פיל, יכול להרוס הכל ומיומן מאוד בגרזן שלא.
טוב/רע- מתחיל כטוב אך בוגד בטובים, בוגד ברעים, מקים צד משלו, בוגד בו, חוזר לטובים וכו'

31/10/2015 16:38

שם: נסיך הצללים
מראה: אדם בגובה בינוני עם עור ממש לבן ורוב הזמן לובש גלימות (אם זה מתאים לך תעשי אותו ערפד).
כוח: שולט בצללים ובחשכה+מזמן מפלצות צל+יש לו שני סכינים מורעלים ממש חזקים שהוא טוב מאוד בשימוש בהם.
טוב/רע-רע ראשי

31/10/2015 16:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך