the one sitting next to you
תודה לכל מי שנתן לי דמויות :)

16 שנים, הם עדיין לא שמו לב שאני עץ, דמויות

the one sitting next to you 07/07/2013 663 צפיות 8 תגובות
תודה לכל מי שנתן לי דמויות :)

שם: דפנה
גיל: 18
מראה: שיער ירוק כצבע עלים כהים, עיניים כצבע הדשא, חיוות, גבוה.
אופי: עקשנית, גאוותנית, חוצפנית, מרדנית, עצלנית, נחמדה, מתבודדת, נאמנה, הוגרת לגילה, פוליטיקאית, מנהיגה מלידה, יודעת לתכנן מהלכים צבאיים.
את עץ לממשלה! לנשיאות!

נער עלים בן 18:
שם: ארז גרינוולד (גרינוולד-יער ירוק…=)
אופי: נער שחצן ואגואיסט, מזלזל בבני האדם וגאוותן בצורה בלתי נתפשת.מגנט בנות טיפוסי, חתיך ומודע לזה אבל בחיים לא הייתה לו חברה, את כולן הוא דחה מסיבה מאוד פשוטה, ארז מאוהב באופן טוטלי בדפנה. דווקא בקטע החשוב הזה ארז מתבייש ובכל מה שקשור לדפנה הוא כמו חמאה, רך ונמס במהירות. היא היחידה שזוכה ממנו ליחס כזה. הוא זמר טוב ומנגן בחליל, מאוד אוהב את הטבע וצמחוני מושבע.
מראה: כמו עץ ארז, גם ארז הוא גבוה וחזק. שרירי (אבל לא יותר מדי). שיער בצבע ירוק-אפור כהה ועניים חומות, חיוך תמידי ושיניים לבנות.

נערה אנושית רגילה לגמרי בת 17:
שם: ליטה דקוי
אופי: רומנטיקנית, מתאהבת במהירות ויוצאת מזה מהר ובכבוד (בדרך כלל…) אבל היא לא מראה את זה. היא בחיים לא התאהבה באמת והיא מחכה לרגע הזה בכיליון עניים. חברה טובה ונאמנה אבל חשדנית בכל מה שקשור לאנשים אחרים. חולת קולנוע ונעליים (יש לה 34 זוגות נכון לעכשיו!), מעריצה להקות וזמרים, אוהבת מוזיקת פופ ורוקדת היפ-הופ.
מראה: גובה ממוצע, לא שמנה אבל גם לא צנומה. שיער שטני גלי כזה בתספורת קרא. עניים חומות בורקות וחיוך ביישני.

שם: אלונה פורסט נערת עלים.
גיל: 17
אופי: שקטה. לא בולטת, ולא אוהבת יותר מידי צומת לב. לא סובלת מוזיקה מזרחית וכ' חולת ספרים וקריאה. מאד אוהבת חיות. ביעיקר סנאים שגרים בתוכה בתור עץ. קשובה. מנגנת בפסנטר.
מראה: גבוהה ורזה. שיער ירוק כהה מאוד. רגליים ארוכות, וגוף חזק ועמיד. (כמו אלונים)

שם : לי , נערה רגילה
גיל : 18
אופי : חברותית, מצחיקה, טובת לב, נדיבה, קשובה, נאמנה, אופטימית ביותרר!!
מראה: שיער שטנייי, חלק ארוך ויפה, עם פוני כמו שלייי עיינים חומות זהובות וריסים עבים ושחורים ויפים, יפה מאוד, גבוהה, חטובה, דיגמנה בעבר

שם: דניאל
גיל: 18
תיאור: שיער שחור עם עיינים כחולות שרירי אבל לא יותר מידיי
אופי: חמוד רודף שמלות מתחיל עם כל אחת רוצה רק דבר אחד מכולם.

שם: טדי
גיל: 17
מראה: שיער חום מתולתל, ועיניים כחולות, גבוה ולא ממש שרירי.
אופי: חברותי, אבל אוהב להתבודד, נחמד, אבל יש לו יציאות לפעמים, ונאמן.


תגובות (8)

אוף העלתי דמות בהקדמה תנסי לשלב אותה טוב?

07/07/2013 13:41

איך אני אוהבת את הספורים שלך, מזל שאת לא מרושעת כמו שאת טוענת שאת…

07/07/2013 13:48

תודה לשתיכן ואני אנסה לשלב אותך שנינוש

07/07/2013 13:53

שני אנשי העצים נולדים למשפחות עצים, יודעים שהם אנשים עצים מאז ומתמיד. שחכתי לומר את זה ולמרות שהדמות שלך נשמעת ממש טובה, אנשי העצים יודעים שהם כאלה מההתחלה כי הם נמצאים ביערות שונים בתור קבוצות שהן סוג של ערים.

מצטערת :(

07/07/2013 13:56

אבל חטפו אותה !!

07/07/2013 13:58

הוספת את הדוגמנית שלי יאייייייייייייייייייייייייייייייייייי

07/07/2013 14:15

אוקי אני אנסה לשלב אותה בסיפור :)

07/07/2013 22:34

מצטערת בדקתי את השמות שוב ויש שם הרבה דברים שפשוט לא מסתדרים בסיפור. למשל אח שלה, לאנשי עצים אין כוחות מיוחדים חוץ מזה שהם עצים, ואנשי העצים נולדים כזרע עץ קטן וכל הזמן משתנים מאדם לעץ. הם לא יכולים להיות בני אדם למשך יותר משבוע ולכן היא הייתה חייבת להפוך לעץ לפחות פעם בשבוע.

08/07/2013 00:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך