the one sitting next to you
עבדתי על זה מעוד קשה! אני לא יודעת מה יש לי...אני מאבדת את זה!! ואני לא יודעת מה זה זה!!
אני משתגעת סופית! זהו הכובען המטורף ירד מהפסים!

16 שנים, הם עדיין לא שמו לב שאני עץ-1

the one sitting next to you 08/07/2013 567 צפיות 7 תגובות
עבדתי על זה מעוד קשה! אני לא יודעת מה יש לי...אני מאבדת את זה!! ואני לא יודעת מה זה זה!!
אני משתגעת סופית! זהו הכובען המטורף ירד מהפסים!

דפנה היא אשת עצים שיכלה להיות אשת עצים רגילה, אבל לצערה היא לא כזאת. היא הבת של מנהיג צבא אנשי העלים, ובגלל זה היא תמיד צריכה להיות מעוד רשמית, מה שמעוד השפיע עליה. בגלל כל הרשמיות דפנה הפכה למתבודדת, אבל שלא תחשבו שאופיה אבד! הו לא היא עדיין מעוד עקשנית בכל נושא, אבל היא למתה למתן את הכעס שנלווה לכך.
בבוקר זה של ה- 1 באפריל היא ידעה שמישהו יעשה לה איזה מתיחה בבית ספרה, שהיה מיועד לבני אדם רגילים, והיא ממש לא כזאת. ולכן אני מניחה שאתם שואלים את עצמכם מדוע ולמה היא לומדת בבית ספר זה? התשובה היא פשוטה מעוד. בינתיים היא צריכה להתרחק מכל האחריות שיש לה אז היא ושאר אנשי העלים בגיל ההתבגרות הולכים לתיכון רגיל, וכצפוי לא הכי נהנים מזה.
דפנה התעוררה מוקדם בבוקר, כמובן בתור עץ ביער בה חיה יחד עם שאר תושבי עיר העצים שלהם, שבמקרה היא בירת ערי העצים. שם העיר הוא טריהיל (טרי- עץ היל-הר) ובהתאם לשמה היא ממוקמת על הר. במהירות שאופיינית לה היא הפכה לצורת בת האדם שלה ונכנסה לביתה. אני מניחה שגם זה נשמע לכם מוזר, קודם להתעורר ואחר להיכנס הביתה, הרי אתם עושים את זה להפך, מתעוררים בבית ואז יוצאים החוצה, אבל חיי אנשי העלים שונים מחיי בני האדם.
אביה כמובן לא היה בבית, הוא תמיד יוצא להדוק דברים בשעות בוקר מעוד מוקדמות, ולכן דפנה זוכה לפגושו רק בשעות הערב, ואני יודעת שאתם חושבים שהיא מנצלת את זה כדי לעשות דברים שהוא לעולם לא ירשה לה לעשות, אבל לא היא לא עושה את זה, אולי פעם פעמיים היא יצאה אבל לא יותר מזה, כי דפנה שלנו היא ילדה טובה.
אחרי שהיא אכלה וסידרה את שערה הירוק הקצר בצמה קטנה, איפרה את עיניה בצורה עדינה, היא לא שמה אודם כי שמפתיה אדומות גם כך. היא לבשה את הג'ינס הרגיל שלה וחולצה ירוקה מכופתרת, כמו כל יום.
היא יצאה מביתה והחלה ללכת לבית ספרה, שנמצא לא רחוק מהיער בה גרה. כאשר הגיע ראתה את חברתה הטובה ביותר והאנושית ליטה דקוי. למרות שהיו מעוד שונות ולמרות שדפנה הייתה אשת עצים, וליטה לא ידעה על זה, הן איכשהו התחברו. ליטה היא נערה אנושית רגילה, חברותית, רומנטית,שמטורפת על נעליים, ודפנה היא אשת עצים בעלת עקשנית, גאוותנית, שבוגרת לגילה.
כמובן שכולם חשבו עליה ועל חבריה אנשי העצים שלומדים שם מוזרים, אבל היו כמה שצבעו את השיער לירוק כי חשבו שזה האופנה החדשה. ולמה שלא יחשבו שזה מוזר,חבורה של נערים ונערות בעלי שיער ירוק ועיניים ירוקות באמת לא נמצא בגדר הרגיל.
לדפנה היו עוד כמה חברים למרות שהם היו אנשי עלים. היו לה את ארז שהיה נער בגילה, אבל היה אגואיסט וגאוותן בצורה לא נתפסת והייתה אלונה שהייתה שקטה אבל מעוד נחמדה. אלונה הייתה כמו אחות בשביל דפנה, ולא רק בגלל שהייתה הבת של הסגן של אביה, אלא כי באמת הייתה בן אדם נחמד שכמוה אוהב להתבודד לפעמים.
הם היו חבורה מעוד מוזרה, מגנט נשים, בת של מפקד צבאי, נערה שקטה ומתבודדת, ונערה אנושית טיפוסית. מוזר לא? אבל איכשהו הם מסתדרים. כמובן שבמשל הזמן תראו עוד אנשים נכנסים לקבוצה קטנה זה. אבל לעכשיו זה הכל. המסתורין עוד לא נפתר, אף אחד עוד לא יודע עליו למעשה, ואני לא רוצה להרוס את הסיפור אז אני לא אספר לכם על מעשייה ישנה שסופה הוא רע.


תגובות (7)

חחח גבי יש לך פיגור

08/07/2013 00:51

לי?? מי שמדברת!! איטה כותבת סיפורי האהבה……..יא פדלאה אחת!!

08/07/2013 01:15

מה יש לך בעיה עם סיפורי אהבה?!
ועם כן אז!@$@^&^&^@$#^$@^*^&*&$%E^Y$#T@$T

08/07/2013 01:17

כן יש לי בעיה עם סיפורי אהבה צפויים חסרי אימה פנטזיה וחידושים!!

08/07/2013 01:23

אוקיי אז אני הכתוב סיפור בימיוחד בישבילך

08/07/2013 01:32

ממש ואני מאמינה לך (כל זה נאמר בנימה סרקסטית)

08/07/2013 01:35

לא באמת סיפור מתח מוקדש לגבי

08/07/2013 01:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך