נועה ודניאל
תגיבו,תגידו מה דעתכם ואם יש מקום לשיפור. -דניאל-

4 יסודות פרק 1

נועה ודניאל 25/06/2014 765 צפיות 4 תגובות
תגיבו,תגידו מה דעתכם ואם יש מקום לשיפור. -דניאל-

פרק 1
לפי האגדה בכל פעם שיש בשמיים ברק בלי רעם ובלי גשם,מישהו מיוחד נולד,הוא נולד עם מתנה מהטבע.הסיפור שלנו מתחיל ביום אחד בהיר באמצע האביב היו 4 ברקים,4 בנים נולדו והתפקיד שחיכה להם היה גדול,שהם יגדלו הם היו צריכים לעזור ל-4 בנות מיוחדות.2 תאומים לא זהים אשר הם הנסיכים של אחת משתי הממלכות ו-2 בני דודים מפשוטי העם.שנה אחרי ביום בהיר אחד בתחילת האביב היו שוב 4 ברקים,4 בנות נולדו,כל אחת מיוחדת במינה,התפקיד שלהן יותר גדול משל הבנים….הן אלו שצריכות להציל את הממלכות,2 תאומות לא זהות אשר הן הנסיכות של אחת משתי הממלכות ו-2 חברות טובות מפשוטי העם.
~כעבור כמעט 18 שנה~
״אלה,אמה,תקומו נסיכות.״ המשרתת העירה את הנסיכות.אלה ואמה היום בנות 17 וחצי,עוד חצי שנה יחשפו אותן לכל הממלכה,כרגע רק הנסיכים של הממלכה השנייה יודעים איך הן נראות ומה הוא שמן.הן לא יוצאות מהארמון,לא פוגשות חברים,חוץ מהנסיכים והמשרתים שלהן.הנסיכות קמו לאט לאט.
״אוף,אני שונאת לקום מוקדם.״ אלה התלוננה כמו בכל בוקר.
״תפסיקי להתלונן,עוד מעט צהריים.״ אמה העירה לה.
אלה זרקה על אמה כרית וכך גם אמה.
״אין לי כוח היום לזוז.״ אמרה אלה.
״גם לי אין,אבל הנשף מתקיים היום,הנסיכים באים וכך גם אנחנו.״ אמרה לה אמה.
״הבנים באים היום!?!?!יש!!!!״ צרחה אלה בשמחה.
״חחחחח……את כל כך סתומה אלה.״ צחקה אמה על אחותה.
מחוץ לגבולות הארמון,עמוק עמוק ביער היו 2 בתים,קטנים אולי אבל מספיקים בהחלט.בכל בית היו 2 קומות,קומת הקרקע הייתה הסלון,המטבח,חדר האבטיה ובקומה העליונה היה חדר השינה וארון בגדים אחד…..אבל 2 הבתים היו גם מאוד שונים מבחינת העיצוב.בבית הראשון שראו ביער גרו 2 בנות,החברות הכי טובות מאז….מאז שהן נולדו באותו היום,יחד עם הנסיכות.
הבנות התעוררו מוקדם בבוקר וסידרו את הבית שלהם.
״את מאמינה שנשארה רק עוד חצי שנה עד שנדע מי הן הנסיכות,איך קוראים להן ואיך נראות.״אמרה מיה לחברתה.
״כן,נורא קל לזכור שזה גם היום הולדת שלנו,שמעת שיש היום נשף בממלכה?״ השיבה ליה לחברתה הטובה.
״כן קשה לשכוח מכיוון שכולם מדברים רק על הנשף הזה.״ אמרה מיה.
״מעניין איך הנסיכות נראות.״ אמרה ליה.
בארמון כולם התרוצצו ברחבי הארמון לכבוד הנשף הגדול שקורה הערב,הבנות היו במרפסת שלהן אשר משקיפה לכל רחבי הממלכה.הן אהבו להיות במרפסת ולהשקיף לממלכה,הן חיכו כבר לכך שיוכלו לצאת מהארמון אפילו עם זה עם שומרים.
״נמאס לי!״ אמרה אמה בכעס.
״ממה נמאס לך אמ?״שאלה אותה אחותה.
״נמאס לי להיות כלואה פה,בלי שום אפשרות לצאת מהארמון ולדעת מה קורה.״ אמרה אמה.
״גם לי נמאס,אבל אלו החוקים ואת יודעת את זה.״ אמרה אלה.
״אני יודעת אל,אבל לא בא לך ללכת להסתובב בין פשוטי העם,כל עוד הן לא מכירים אותנו?״ שאלה אמה.
״השתגעת!?!?!אסור לנו לעזוב את הארמון הזה עד גיל 18!!!!״אמרה לה אלה.
״אני יודעת,אבל אני לא יכולה יותר להיות כלואה כאן,אני מרגישה כאילו משהו מחכה לי שם בחוץ וכל עוד אני תקועה כאן אני לא ידע מה זה.״ אמרה אמה.
״אני יודעת,גם אני מרגישה את זה״ אמרה אלה.
שתי הבנות הביטו בנוף אשר נשקף מהמרפסת שלהן שלפתע פתאום דמות מיסתורית אך מוכרת הופיעה מולן שהיא מוקפת הילה זוהרת ויש לה שרשרת סגולה.
״מי את?״ שאלה אלה שהיא מפוחדת.
״אתן תדעו בהמשך,אבל כרגע באתי לספר לכן משהו חשוב.״ אמרה הדמות המסתורית.
״מה את רוצה לספר לנו?״ אמה שאלה את הדמות המיסתורית.
״לספר לכן מהו היעוד שלכן,תקשיבו טוב עכשיו ואל תעצרו אותי אוקי.״
הבנות הסתכלו אחת על השניה ואז על האישה המסתורית ועשו כן עם הראש.
״ביום שנולדתן הכל התחיל,באותו היום בזמן שנולדתן היו בשמיים 4 ברקים בלי רעם ובלי גשם,זה קורה רק שבני אדם מיוחדים נולדים.אתן ועוד 2 בנות מפשוטי העם נולדתן באותו הזמן וכל אחת מכן קיבלה מתנה מהטבע,4 יסודות הטבע חולקו באותו היום ולכל אחת מכן יש יסוד שהיא שולטת בו.
ביום שנולדתן כל אחת מכן קיבלה שרשרת בצבע היסוד שלה.אלה את קיבלת שרשרת ורודה ואת שולטת ביסוד האש ואמה את קיבלת שרשרת כחולה ואת שולטת ביסוד המים.״
״את בטח צוחקת איתנו.״ אמרה אלה.
״אני לא צוחקת,אבל יש עוד משהו שנה וקצת לפני שנולדתן היו 4 ברקים בלי רעם ובלי גשם,נולדו באותו היום 4 בנים שיעזרו לכן ולבנות האחרות במסע שאתן צריכות לצאת אליו,אני מביא לכן 2 יומנים אשר בהם דברים שיעזרו לכן במסע שלכן.״ אמרה הדמות המסתורית.
״אנחנו מבינות.״ אמרה אמה.
הדמות המסתורית הביאה להן את היומנים ונעלמה.
-דניאל-


תגובות (4)

זה ממש ממש יפה !
נשמע טוב מאוד . מחכה בקוצר רוח להמשך

25/06/2014 00:39

את לא הראשונה, אבל השם של הסיפור שלך הוא כמו שלי. אני לא מאשימה או כלום, אבל באמת, אני כותבת ספר פנטזיה בשם ארבעת היסודות (לא בדיוק אותו שם, אבל הרבה יותר מדי דומה) ואני כבר בפרק 19. אז את יכולה בבקשה לשנות את השם? חוץ מזה הרעיון נחמד, תנסי להשתמש בשם המספר במקום במספר עצמו.

26/06/2014 22:33

    לופה אני מצטערת אבל אני לא הולכת לשנות את השם….אני כותבת את הסיפור עדין אבל אני נתתי את השם אחרי שכתבי את הפרקים הראשונים מכיוון שזה הכי מתאים…נכון שהשמות דומים אבל הסיפורים שונים וזה העיקר

    27/06/2014 00:33

לופה אני מצטערת אבל אני לא הולכת לשנות את השם….אני כותבת את הסיפור עדין אבל אני נתתי את השם אחרי שכתבי את הפרקים הראשונים מכיוון שזה הכי מתאים…נכון שהשמות דומים אבל הסיפורים שונים וזה העיקר

27/06/2014 00:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך