נועה ודניאל
תקישבו אני באמת משקיעה בסיפור והייתי רוצה שתגיבו...שאני ידע מה אתן חושבות על הסיפור... -דניאל-

4 יסודות פרק 2

נועה ודניאל 27/06/2014 593 צפיות תגובה אחת
תקישבו אני באמת משקיעה בסיפור והייתי רוצה שתגיבו...שאני ידע מה אתן חושבות על הסיפור... -דניאל-

פרק 2
הדמות המסתורית הביאה להן את היומנים ונעלמה.
״אלה,את רואה,אמרתי לך שנולדנו למשהו יותר גדול,עכשיו אנחנו יודעות למה…..היום בלילה שכולם ישנו,נברח מפה.״ אמרה אמה בשמחה.
״איך נברח? הארמון מלא בשומרים ושומרות לא חשבת על זה אחותי״ אמרה אלה לאחותה.
״אל תהיי בטוחה,יש לי מדים של שומרות שהכנתי למקרה שנרצה לברוח,יש לי גם 2 פאות כדי שלא יזהו אותנו ויש את בלו ג׳ינס שיעזור לנו לברוח.״ אמה הסבירה את התוכנית לאחותה.
״אני לא יודעת,את בכלל בטוחה שאפשר לסמוך על האישה הזאת?״ אלה שאלה את אחותה.
״תקשיבי,נכון שזה מאוד מוזר מה שקרה פה עכשיו,אבל תחשבי על זה,כל הזמן חשבנו שיש משהו שמחכה לנו בחוץ,עכשיו אנחנו יודעות שזה נכון.״ אמה אמרה את האמת לאחותה.
״אני לא יודעת…..״ היססה אלה.
״אלה,תקשיבי היום אנחנו בורחות,אני יברח איתך או בלעדיך אבל את המשימה אני לא יצליח לעשות לבד ואת יודעת את זה.״ אמרה אמה.
״בנות,מה אתן כבר מתכננות?״ המלכה נכנסה למרפסת ושאלה את הבנות שלה.
״כלום אמא,דיברנו על הנשף.״ אלה אמרה לאמא שלה.
״אוקיי,כדי שתלכו להתארגן,אחרת לא תספיקו לנשף.״ אמרה המלכה בחיוך.
״אוקיי אמא.״ הבנות אמרו בחיוך.
המלכה נכנסה לארמון והבנות הסתכלו אחת על השניה.
״אני לא יתן לך לברוח לבד,אני באה איתך היום.״ אמרה אלה לאמה.
״ידעתי שגם את תבואי,בלילה שכולם ישנו נברח אבל בנתיים בואי נתארגן לנשף.״ אמרה אמה שהיא חיבקה את אחותה.
הבנות חזרו לחדר שלהן והתחילו להתארגן לנשף יחד עם העוזרות שלהן.
״מה את חושבת על האישה המסתורית הזאת?״ שאלה ליה את מיה.
״אני לא חושבת שהיא מדברת שטיות״ אמרה מיה לליה בזמן הן המשיכו לסדר את הבית שלהן.
״את חושבת שהן יבואו?״ שאלה ליה.
״אני מקווה שכן,בכל זאת צריך לארגן עוד בגדים ולארגן עוד 2 מיטות גם אצלנו וגם בבית של הבנים.״ אמרה מיה.
״צודקת,נתחיל להארגן את הדברים.״ אמרה ליה.
״אלה את מוכנה?״ שאלה אמה את אחותה בזמן שהיא סיימה להתארגן לנשף.
״כן אמה.״ אמרה לה אלה בזמן שנכנסה חזרה לחדר שלהן שבעצם היה נראה יותר כמו בית קטן מאשר חדר אחד.
״נלך להסתובב קצת בחצר לפני שהבנים יגיעו?״ שאלה אלה.
״האמת,לא יזיק לנו קצת אויר.״ אמרה אמה.
הבנות יצאו מחדרן והלכו לכיוון חצר המלכות,הן אהבו להסתובב שם גם אם זה למעט זמן.הבנות נעצרו מאחורי שיח כאשר ראו את המלכה ועוד מישהי שדומה לה אך גם מאוד שונה ממנה מדברות,הן התקרבו והסתתרו כדי לשמוע את השיחה.
״לילי,שנים שלא ראיתי אותך,מה שלום הגר?״ שאלה המלכה.
״לין תחסכי ממני שטויות,את יודעת טוב מאוד למה אני כאן.״ אמרה לילי.
״אני מבינה,את לא תצלחי למצוא אותן את יודעת.״ אמרה לין.
״החוק הזה גם עזר לנו בגיל שלהן,אבל דברים השתנו,אני הפסדתי את הכוחות שלי והבנות האחרות נהרגו,רק את נשארת עם הכוחות שלך ושל כולנו,אבל זה לא ישאר ככה.״ אמרה לילי.
״הסיבה היחידה שכל הכוחות אצלי הוא כי השתנת,הפרת את הכללים,עזרת לאויבים שלנו,עכשיו הגיע תורן לעצור אותך והן גם יעשו את זה בבוא הזמן,אבל בנתיים את לא תדעי מי הן.״ אמרה לין.
״שכחת שגם לי יש בת בגיל הזה,הגר וחברות שלה כבר שנים מתאמנות ויודעות לשלוט בכוחות שלהן.״ אמרה לילי.
״למרות שהן לא קיבלו את הכוחות שלהן מהטבע,הן עדין שולטות טוב בהם.״ המשיכה לילי את דבריה.
״את תראי בנות 4 היסודות ינצחו אותך ואת הבנות שלך,אני עדין מקווה שאחותי תחזור לעצמה,גם הבת שלה תשמח יותר.״ אמרה לין.
״אל תערבי את הגר בזה,שתינו יודעות שאני ואת כבר לא אחיות מאז שעזבתי את תפקידי כנסיכה.״ אמרה לילי.
״זה לא נכון ואת יודעת את זה,את תמיד תהיי אחותי,אני תמיד יאהב אותך.״ אמרה לין.
״חבל רק שאני שונאת אותך,כדי לך לשמור עליהן,הפעם כוחות הרעש ינצחו.״ אמרה לילי לאחותה ונעלמה מהמקום.
״זאת אחות של אמא?״ אמרה אלה בבלבול.
״כנראה,שמעת על מה הן דיברו?״ שאלה אמה.
״לא כל כך,אני חושבת שאחות של אמא והבת שלה הן הכוחות שאנחנו צריכים להתמודד מולם.״ אמרה אלה.
״כנראה,נחזור לארמון הנשף צריך להתחיל.״ אמרה אמה.
״יאללה.״ אמרה אלה.
הבנות חזרו לארמון וראו את המלכה עם הנסיכים.
״אלה,אמה בואו רגע.״ קראה להן לין.
הבנות התקדמו לעבר המלכה והבנים.

-דניאל-


תגובות (1)

רגעעע !!!
אז אמא של הנסיכות גם עם כוחות ?
היו עוד כמוהם ?
את חייבת להמשיך !!!

27/06/2014 01:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך