נ.ר5
* כל השמות של הגוונים, יוסבר בהמשך מדוע קוראים להם כך. * אני יודע שזה חצי ממפוצלים, חצי ממשחקי הרעב, אל תעירו לי בבקשה, לקחתי רעיון. מקווה שאהבתם! לצערי זה יהיה רק 10 פרקים אבל יהיה המשך! אם תבואו כמובן...

6 גוונים – הקדמה – לתחרות של riny

נ.ר5 04/12/2014 646 צפיות תגובה אחת
* כל השמות של הגוונים, יוסבר בהמשך מדוע קוראים להם כך. * אני יודע שזה חצי ממפוצלים, חצי ממשחקי הרעב, אל תעירו לי בבקשה, לקחתי רעיון. מקווה שאהבתם! לצערי זה יהיה רק 10 פרקים אבל יהיה המשך! אם תבואו כמובן...

"אנחנו חברה מתפתחת מאוד, כאן בשנת 2156," אמר סטיבן לוטן ג'וקרס, המנהיג החדש של הקהילה הנמצאת על שרידיה של העיר שהייתה פעם שיקגו, "אנחנו יודעים, שבחברה לא כולם מצליחים להתמצא. אנחנו נמצאים בחבורות, זה טבעי וזה בסדר, ולא כולם נמצאים בחברה מסויימת. לא סתם בחרתי את האולם הזה המחולק לשישה גושי כיסאות, לא סתם אתם יושבים בכיסאות שעליהם אתם יושבים. בחרתי בקפידה את המקומות האלה ובעזרת הטכונולוגיה המתקדמת ביותר, מצאנו שיש שישה חברות מרכזיות שעליהם אתם עומדים להשתייך."
הקהל נראה המום, פיות נפערו ודיבורים והתלחששויות נשמעו בקהל. "גוש א', אתם תהיו גוון שחור שמח. גוש ב', הקהילה מציגה בפניכם את שחור עצוב, גוש ג', גחור*, גוש ד' אתם תהיו שחן**. גוש ה' שחור-כחול, ולבסוף… גוש ו', אתם השחורי-אפורים-לבנים. או כמו שאנחנו קוראים לכם, השא"ל, כמו מאיפה שהגעתי מישראל."
כל האולם עמד ומחיאות כפיים נשמעו, למרות שהבעות פניהם של הקהל לא היו מרוצות.
"אני מציג בפניכם את פרויק: 'שישה גוונים של שחור'!"

מאותו יום השא"לים שנאו את קהילתם. הם היו מעטים, עניים והממשלה נטפלה אליהם. העלו להם את המיסים, ירו בהם, הענישו אותם מכיוון שלא הקשיבו לקהילה ולממשלה. עד שיום אחד פרצה התקוממות. השא"לים רצו להילחם והם אכן נלחמו… אך הממשלה ניצחה. כל שרידי השא"לים נעלמו כלא היו, או לפחות כך חושבים כולם.
אנה לומויוב היא נערה מתבגרת מקהילת שחנים. יום אחד פוגשת אנה בליאה גקן שמגלה לה סודות מהעבר. היא מבקשת מאנה לבטוח בה ואט-אט מובילה אותה אל העולם האמיתי שהותירה אחריה הממשלה. עולם אכזר וקר, מלא נקמות ושנאה לשא"לים.

מדוע הממשלה שונאת את השא"לים?
מדוע רצתה ליאה שאנה תבטח בה?

לא תדעו אם לא תקראו!

_________
*גחור- גריי (gray) אפור באנגלית + שחור.
**שחן- שחור + לבן


תגובות (1)

uta uta

מדהים! אני לא משתתף בתחרות אבל אני יודע שיהיה להם קשה להגיע לרמה כזו!
אהבתי מאוד ואני חושב גם שriny אהבה (אבל אני לא אכניס לה מילים בפה..)

05/12/2014 14:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך