VongolaBoss
תהנו! ^^

An Adventure From A Fairy Tail – פרק 16.

VongolaBoss 07/02/2014 720 צפיות 2 תגובות
תהנו! ^^

"תתמקדי יותר לית'! את יכולה לעשות את זה גם בלי הטבעת!" אמר סבסטיאן.
"אני מנסה!" בכיתי. כולי מיוזעת. תוך כדי התחמקויות מהתקפות אש שונות הייתי צריכה גם לעשות כשף ללא הטבעת. כדור אש בא לכיווני. עצמתי את עיניי. אין לי לאן לברוח עכשיו…לפתע ידי עלתה בלהבות.
זהו זה! זה הכשף! עשיתי כמה תנועות מסובכות והאש נעלמה. "לית'…את…מבינה מה עשית הרגע?" שאל אותי סבסטיאן במבט לא מאמין. לא הבנתי מה עשיתי. "אה…מה כל כך מיוחד במה שעשיתי?" שאלתי. בזמן שאני מתחמקת משלל התקפות של ברק מים אדמה ואש. גופי כולו החל לעלות בלהבות. התחלתי לנווט את התקפות האש ואפילו להדוף התקפות אחרות. ואז נפסקו כל ההתקפות. "האימון הסתיים." אמר סבסטיאן עדיין לא מאמין. "נייט, מה אתה כל כך נדהם? מה עשיתי?" שאלתי בזמן שניגבתי את פניי.
"את למדת את סוד שומרי הקסם על הפעם הראשונה שלך, בלי טבעת, בלי הכשרה. כלום! אני לא מבין למה. אני למדתי במשך שנתיים את סוד השליטה באש, אצלך זה בא בדקות!" אמר סבסטיאן במבט מעריץ. נאנחתי. "אתה מגזים אני בטוחה…" אמרתי.
"הוא לא מגזים." אמר משהו מאחורינו. הסתובבנו. זה היה נער יפה תואר בעל שיער אדום בוהק ועיניים כחולות כמו הים. "אני ליאו. כשף האש שיתלמד כאן אצלך סבסטיאן." אמר הנער.
"את ברמה מאוד גבוה, לא יותר גבוה משלי כמובן." גיחך ליאו. זה הרתיח אותי, אם יש משהו שאני לא סובלת זה כשממעיטים בערכי אגרופי עלו בלהבות. "רוצה לבדוק את זה?" שאלתי אותו בחיוך מזמין ומזלזל. "בכיף." חייך ליאו בסיפוק עצמי. כולם התאגדו סביב הבמה. אני מניחה שאין דרך חזרה הא?
"לית' אני לא חושב שכדאי לך..את-"התחיל סבסטיאן לומר אבל אני קטעתי אותו.
"תאמין בי קצת." אמרתי וחייכתי. אני וליאו עלינו לבמה.
"אני אתן לך להתחיל." אמר ליאו. לא יודעת מאיפה ולא יודעת איך אבל אנרגיה זרמה בכל עורקיי ולא נאלצתי להתאמץ בשביל ליצור את הקסם שלי. "אתה ביקשת." אמרתי ויצרתי כדור אש. העפתי את הכדור אליו. הוא התחמק. "מרשים בשביל משהי שרק התחילה." גיחך וזרק אליי מספר כדורי אש. התחמקתי בקושי. 'הוא טוב, אבל את יותר' נשמע קול בתוכי. והאנרגיה שלי התעצמה פי כמה וכמה. גופי בער וחיוך ארסי התפרש על פני. התחלתי להתקיף בכמה התקפות. ליאו התחמק ונעמד בדיוק במקום שבו רציתי שהוא יעמוד. קלעתי אותו בתוך טבעת אש מסביבו ציירתי 6 עיגולי קסם ומכולם פרצה אש בוהקת.
"לא רע בכלל, אבל גם לי יש כמה תרגילים בשרוול." גיחך ליאו, והוציא פרצי ברק. הוא כמעט ולא נחבל מההתקפה שלי. אני לעומת זאת ספגתי את מכת הברק. דם זלג במורד לחיי.
"זה מספיק לית'." אמר סבסטיאן. לא הקשבתי לו. אני אנצח. מסביבי נוצר מעגל רונות בוערות באש כחולה. קריאות הפתעה נשמעו מכל עבר. התחלתי לנוע בתוך המעגל בתנועות מסובכות. 'מרגיש כמו ריקוד' חייכתי. ההתקפה הבאה שלי הייתה דרקון מאש כחולה. "HOSHI REI!" צעקתי והדרקון פגע מכה ישירה בליאו הוא נפל לבירכיו. הוא היה חבול כהוגן. "אני ל-לא מאמין. נ-ניצחת." אמר ליאו בקול נדהם. כולם מסביבי בהו בי. "מ-מה?" גימגמתי.
"הקסם שעשית…הוא…הקסם של ויקימיליאן עצמו אף אחד מלבדו לא יכל להשתמש בכשף מהסוג הזה…" אמר המאסטר בפנים נדהמות. לחשושים עלו מכל מקום.
"שלא לדבר על כך שהבסת את הכשף מסוג ארגורן, כשפים חזקים ביותר ששולטים במספר אלמנטים. את הבסת את ליאו לאודרסק. כשף ברמה של סבסטיאן…" אמר רזיאל. הסמקתי.
"איזה כוח את מסתירה הא אליזבת'?" אמר גבריאל.
"אין ספק שאת הכשפית הכי גדולה שנראתה מזה 500 שנים." אמר המאסטר.
"עם עוד מספר אימונים והיא תהיה שווה לויקימיליאן עצמו." אמר אלידרק.
"אי אפשר לצפות לפחות מבת של מלאך ודרקון." אמרה ראסימה.
"יש לי עוד הרבה מה ללמוד, ואני די בטוחה שאני לא אחזור על אותו דבר, קול קטן כאן," אמרתי והצבעתי על ליבי, "נתן לי את הכוח. אני עוד לא יודעת כיצד לעשות את כל זאת." אמרתי. אין צורך שיפארו אותי כך. "ויקימיליאן לוחש לך בעצמו, המ..מעניין בהחלט." אמר המאסטר. לא הבנתי למה הוא מתכוון. "בעתיד תביני." אמר רזיאל.


תגובות (2)

יש!! הפסקת לפרסם עוד פרק גם היום!!!!!!!!
תמשיכי כמה שיותר מהר…

07/02/2014 12:06

חוחו לא ראיתי שיש עוד פרק ^^"
בכל אופן תמשיכי xD

08/02/2014 09:38
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך