VongolaBoss
ובכך מסתיים הסיפור. אני מצטערת שזה נגמר כל כך מהר.
אבל...מקווה שנהנתם.

An Adventure From A Fairy Tail – פרק 18.

VongolaBoss 12/02/2014 627 צפיות 2 תגובות
ובכך מסתיים הסיפור. אני מצטערת שזה נגמר כל כך מהר.
אבל...מקווה שנהנתם.

מגנוליה. מקום שורץ קסמים ואנשים שתמיד יעזרו לך. מקום בו שנאה וסבל לא קיימים בו.
הגעתי לכאן בגלל שברחתי מעצמי ומכל מה שהכרתי. החלום שלי היה למצוא קסם ומצאתי. רציתי למצוא חברים טובים ונאמנים וקיבלתי ואת משאלת ליבי הכי גדולה, למצוא את אחי, מילאתי. אני אליזבת' גריי-הרונדייל שומרת הקסם העשירית בשושלת ויקימיליאן, חברי מירה ג'יין כשפית המים הגדולה בהיסטוריה, לוק הכשף קרח עם לב חם, איתן חמום המוח אבל תמיד שם, מייק כשף הברק שעקף את כולם ואחי סבסטיאן כולנו כאן בגלל משאלות רבות. חלקן התגשמו חלקן לא. אבל דבר אחד לעולם לא ישתנה, הקשר החזק בין כולנו. אולי אנחנו מפוזרים ברחבי חמשת היבשות אבל קשר בלתי נראה, קשר החברות מחבר בין כולנו. כולנו ילדי גילדת פיירי טייל נמצאים ממש לידכם ומגנים עליכם מהרוע, ואם אוכל לפאר את שמינו, אנחנו עושים זאת לא רע. כל עוד יש חלומות ותקווה אנחנו, פיירי טייל, נמשיך להתקיים בלבבות כולכם.
עברנו הרבה מסעות מרגשים ועכשיו אנחנו שליטים של כל אחת מהיבשות. אני ואחי מלכי יבשת פיורי.
איתן מלך יבשת ליטונם. מירה מלכת יבשת המים הגדולה והנהדרת לייריק. לוק מלך אייסלו. ומייק הוא מלך של היבשת הזוהרת לינדוניה. אולם אנחנו לא רואים אחד את השני יותר אבל אנחנו תמיד נשאר חברים טובים שנלחמים למען אחרים. וכל הזכרונות שיצרנו נחרטו לנצח בליבינו. זאת הייתה ההרפתקה שלי ועכשיו תורכם למצוא הרפתקה עם החברים שלכם ולעשות היסטוריה.
שלכם לנצח אליזבת' גריי-הרונדייל. אה ועוד דבר אחד לבסוף הבנתי למה המאסטר התכוון כשאמר שויקימיליאן מדבר איתי, רוח הלחימה שלו זורמת בעורקיי ורוחו מגינה על ילדיו.


תגובות (2)

אבלאבל… למה כזה מהר?
צפיתי לאקשן, אולי משימות עניינים… :/

12/02/2014 07:16

אני מפצה אותך בזה שאני עושה עונה שנייה ^^ סליחה שנגמר ככה

12/02/2014 22:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך