VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail- פרק 5.

VongolaBoss 19/12/2013 647 צפיות 4 תגובות
תהנו ^^

התעוררתי והסתכלתי סביבי. הייתי בחוץ. משהו נשף לי בעורף, הסתובבתי בבהלה. זה היה מייק הוא ישן.
הכל היה חשוך והירח העגול והמושלם השתקף במי האגם. "מייק…" נגעתי קלות בפניו. הוא התעורר מיד, הסתכל סביבו ואז התחיל לצחוק. "אני מניח שנרדמנו פה."
"כן…אני חושבת שכדאי שנחזור הביתה כבר נורא מאוחר." אמרתי. מייק קפץ על רגליו ועזר גם לי לקום.
"כן אני חושב שכדאי, מירה בוודאי כבר נורא מודאגת." אמר מייק וניער מעליו עלים. כשסיים הוצי לי מהשיער קצת דשא. "איך נרדמנו בכלל?" שאלתי כשהחלנו לצעוד לכיוון הבית.
"המקום הזה כל כך שלו ככה שכולם יכולים להירדם פה, וחוץ מזה מה רע? לישון באוויר הפתוח זה נורא בריא." חייך מייק. טוב הוא צודק, וגם נורא נעים בחוץ בעונה הזו של השנה.
"אביב זה העונה הכי אהובה עליי.." אמר מייק.
"באמת? גם עליי!" אמרתי וחייכתי חיוך גדול.
"את נורא חמודה!" אמר מייק והסמיק טיפה.
"מה אמרת?" שאלתי והסמקתי.
"לא, כלום." אמר מייק ושם את ידיו על עורפו. אולי רק דמיינתי את זה?

"תודה שליווית אותי מייק." אמרתי וחיבקתי אותו.
"בעיקרון אני בסך הכל הלכתי לבית שלי." הוא צחק והחזיר לי חיבוק.
"לילה טוב." צחקתי.
"לילה טוב." הוא זרק לי ונכנס לדירה שלו. נכנסתי לדירה שלי וסגרתי את הדלת. החלקתי במורד הדלת עד שהתיישבתי על הרצפה, וניסיתי לעכל את כל מה שראיתי היום. אבל הדבר היחידי שצף במוחי היה מייק.
יכול להיות שנדלקתי עליו?

נקודת מבט של מייק.
ליוויתי את ליזי עד לדלת שלה ממש. היא נורא חמודה, ויפה ו…היא בטח תפוסה.
"תודה שליווית אותי מייק." היא אמרה וחיבקה אותי חזק. הריח של השיער האדום שלה הזכיר ורדים בשיא פריחתם. ריח מקסים.
"בעיקרון אני בסך הכל הלכתי לבית שלי." צחקתי והחזרתי לה חיבוק. היא ממש רכה וחמימה. והיא גם ממש חמודה כשהיא ישנה. "לילה טוב" אמרה ליזי וצחקה.
"לילה טוב." השבתי לה בסתמיות כדי להסתיר את הקול הנרגש שלי ונכנסתי לדירה. שמעתי את הנקישה העדינה של הדלת שלה וידעתי כי היא הלכה. נשפתי בנשימה אחת את כל התשוקה שהרגשתי כלפיה. "היי מייק, איפה היית עד עכשיו?" אמרה מירה בקול עצבני ונעמדה מולי.
"הייתי עם ליזי…" אמרתי והשפלתי את מבטי אל פניה של מירה. פניה התרככו מיד.
"איך היא? היא נהנתה?" היא שאלה בחיוך.
"היא כן, מאוד." חייכתי נזכר בזמן שהיא ישנה לי על החזה. היא ישנה כל כך בשלווה.
"אני רואה שנדלקת עליה, מה?" היא צחקה. ידעתי שאין דרך להסתיר את זה ממירה.
"כן." עניתי בקצרה ופרשתי למיטה במחשבה יחידה על ליזי ושיערה האדום בריח הורדים המשכר.


תגובות (4)

פיירי טייל! אוטאקואים להתאחד. סיפור ממש נחמד, תמשיכי.

19/12/2013 09:06

ליזי מגניבה *^*

19/12/2013 09:10

תמשיכי

19/12/2013 09:28

אני חולת פיירי טייל ועכשיו גם מייק, תמשיכי!

19/12/2013 11:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך