VongolaBoss
סליחה שהפרק קצר :(
וסליחה שלא פרסמתי כל כך הרבה זמן את ההמשך אני פשוט הייתי עסוקה בבית הספר :P

מקווה שתהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – פרק 6.

VongolaBoss 15/01/2014 645 צפיות תגובה אחת
סליחה שהפרק קצר :(
וסליחה שלא פרסמתי כל כך הרבה זמן את ההמשך אני פשוט הייתי עסוקה בבית הספר :P

מקווה שתהנו ^^

"איזה לילה נהדר היה לי…" מילמלתי לעצמי ובאיטיות קמתי מהמיטה. כבר שחכתי איך זה לקום עם מצב רוח טוב ובוקר מלא בטלות.
כעבור חצי שעה כבר הייתי מוכנה. אבל היה לי מאוד משעמם. החלטתי ללכת לבדוק מה שלום מירה ומייק.
מייק…

צלצלתי בפעמון שלוש פעמים אבל לא נשמעה תשובה. "הם לא בבית כנראה.." נאנחתי.
"טוב זה יום טוב מדי מכדי שהוא סתם יתבזבז. אבל מה לעשות? מה לעשות?" שאלתי את עצמי בהרהור ואז זה הכה בי כברק. הרי אני ממש חדשה בעיר נכון? אז אני אלך לחקור אותה! איזה רעיון גאוני חשבתי לעצמי וטפחתי לעצמי על השכם.

"זה יפיפה!" אמרתי בעיניים זוהרות כשהסתכלתי בחלון הראווה וראיתי שלושה סכיני לחימה תואמים.
אני חייבת לציין יש לי חולשה לנשק. הכל בעקבות ארזה סקרלט אחת הדמיות האהובות עליי באנימה האהובה עליי "Fairy Tail". הלוואי ויכולתי להיכנס לעולם האנימה. אז הייתי יכולה להיות כמו נאטסו! נאנחתי
'בחזרה לעולם האמיתי, אין דבר כזה קסמים בעולם האמיתי שלנו….' המחשבה הזאת הרסה לי את המצב רוח כשלפתע בהשתקפות חלון הראווה ראיתי שעפים לכיווני אין ספור חיצים. קפצתי הצידה והם נכנסו בתוך חלון הראווה וניפצו אותו. צרחות נשמעו מכל עבר. מחנות הסכינים עפו לכיווני, באופן עצוב למדי, שלושת הסכינים שהתבוננתי בהם מספר שניות קודם לכן. התהפכתי הצידה בסלטה מושלמת והסכינים נתקעו בכוח בתוך הקיר שהיה מאחורי. הסכינים הוטלו בכזה כוח שהם נתקעו עד חציים בתוך הקיר ויצרו אין ספור סדקים במקום בו הם ננעצו. "מה לעזאזל הולך פה?!" צרחתי כשהפעם להביורים פרצו מתוך המדרכה. עשיתי שלושה לופים לאחור עד שעמדתי על קרקע בטוחה. פלטתי אנחת רווחה אבל זה היה מוקדם מידי.


תגובות (1)

קצרצר :P

15/01/2014 13:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך